Ongediertebestrijding bellen
Als er een duif in vast zit, bevrijd deze alsjeblieft! Ze kunnen anders er in doodgaan.
Ok dus de NLziet app werkt dus wel goed! Ik ben weer overtuigd
Een net is het enige wat echt helpt tegen duiven in mijn ervaring. @kali die kraaien hebben ze ook snel door dat die niet echt zijn en op die duivenpinnen gaan ze ook rustig zitten
Mijn vader heeft ineens alle spulletjes die van mij nog bij hem liggen meegenomen en wat ik niet meer wil gaat hij weggooien. Leuk idee, maar ik heb een kamer van 9 m2 en hij een huis met 3 verdiepingen en een schuur. Nu moet ik allemaal herinneringen ineens weggooien?
Als hij het echt niet wil bewaren misschien zoân kleine opslag een idee? Die zijn tegenwoordig heel klein
Ja ik vind het eigenlijk echt te belachelijk van mijn vader, ik vind het een goed idee maar dat ga ik echt niet doen want hij heeft echt genoeg ruimte. Heb nu de kaarten van mn moeder er uit gehaald
Maar je hebt dat niet tegen hem gezegd? Kan me niet voorstellen dat hij dan zegt âgooi maar wegâ
Oef dat is wel hard ja
Snap ook helemaal dat je denkt ik wil geen opslag maar stel bij hem is echt geen mogelijkheid dan kun je dat altijd als laatste optie nog doen
Ah wat jammer, snap wel dat je meer dingen wil bewaren. Moest een opslag geen optie zijn en je vader echt alles willen weg doen, kan je nog steeds overal fotoâs van nemen als een soort 'tussenâherinnering? Dat heb ik ook met veel dingen gedaan.
Dat als ik bij de HEMA een hotdog bestel, ik BLIJF zeggen: âeen HEMA hotdog alsjeblieftâ
ik telkens bij een alleen-pin kassa: ik wil graag pinnen alstublieft
Als je in de buurt van zoetermeer woont mag er eventueel wel wat in mijn berging. Hij is alleen wel erg klein en er staan ook spullen van mij in. En weet ook niet goed hoe t met vocht enzo zit, want heb er niet dat soort spullen staan. Maar heb wel iets van ruimte voor je
Jawel, hij zei, ik blijf het niet heen en weer slepen (ik ging verhuizen vandaag). Maar ik heb er helemaal nooit om gevraagd dat hij dat meeneemt.
Lief @Sazie maar ik woon in Tilburg. En het meeste is de bak al in. Balen
Nee, weet 100% zeker van niet.
Aan de Hello Fresh bezorger die hier zojuist 2x aanbelt met een bestelling in handen die voor de buren blijkt te zijn
Ik werd net afgesnauwd bij de Bagel & Beans. Ik had een bestelling om af te halen. Uiteindelijk was het eten 15 minuten later klaar kan gebeuren en maakte niet uit maar vervolgens zeg ik ik had ook nog een drankje. Zegt een werknemer die roep ik al een paar keer om maar op een bozige toon. Dus ik kijk naar het drankje en zeg die is niet van mij want ik zie mijn beker nog steeds onaangeroerd staan. En toen opeens gaan vragen wat had je dan. Dus ik noem het op en opeens is het mijn fout dat ik eerder niks gezged heb. Terwijl ik stond bij de kassa nog voor mijn afhaaltijd en had gezegd dat ik mijn bestelling kwam afhalen. Ik ga er maar vanuit dat deze medewerker het heel druk had maar ze was ook onaardig richting de andere werknemers.
Raar!
Was dit bij de Bagel&beans op de kop van zuid in Rotterdam toevallig haha? Laatst dit ook meegemaakt, oudere vrouw naar jong meisje en toen hebben we (andere klant en ik) iets van gezegd, het was echt tenenkrommend en het meisje ging bijna huilen
Nee hele andere stad en ik ben er 1 keer eerder geweest tijdens kerst en toen was het personeel juist heel lief en steeds de excuses aanbieden omdat het langer duurde maar het was zo overduidelijk druk toen en maakte ook allemaal niet uit. Iemand kreeg bijna een hartverzakking want ze had normale melk gegeven in plaats van havermelk. Dus ik zo ja kan gebeuren heb geen allergie of speciale dieetwensen maar toen hebben ze alsnog het geld voor het drankje volledig terug gegeven. Dus ik was vooral een beetje in de war van deze behandeling nu maar was een andere vrouw dan de vorige keer.
Dat ik nu mijn heerlijke slaap/eet/fitness leventje weer moet inruilen voor mn werk leven. Ik haat wekkers en ritme.