Waar erger je je aan? #17

Ik ben er echt super tevreden mee. Je kan veel vooruit of terugkijken en vind de app zowel op telefoon als tv goed werken. Soms loopt ie vast maar dan ligt het aan de wifi en dat komt maar heel soms voor.

3 likes

De sportschool is zo overvol, en vind het vooral vervelend dat er zo weinig trainers op de vloer staan want veel (nieuwe) januarileden weten totaal niet wat ze aan het doen zijn dus ben nu vaak een kwartier van m’n workout mensen dingen aan het uitleggen(omdat ze dat vragen). Ik wil daar salaris voor hahaha

3 likes

Ik heb geen regulier tv-pakket en gebruik de NPO app heel veel. Ik heb er eigenlijk bijna nooit problemen mee. Alleen irritant dat die niet meer automatisch de volgende aflevering afspeelt sinds een update.

Videoland app vind ik vervelender.

5 likes

Of gewoon nee zeggen

13 likes

Ja deze ergernis snap ik ook niet, blijkbaar vind je het dan toch leuk anders verwijs je mensen wel naar de trainers

5 likes

Net als groentjes ipv groentes

3 likes

Ja echt stom maar het is inmiddels geregeld!

Ik weet niet, je kunt niemand dwingen natuurlijk. Maar voor mij hoort familiedag er wel een beetje bij. Die ene middag in het jaar. Maar goed dat is voor iedereen anders.

1 like

We hebben al sinds we hier wonen overlast van duiven op het balkon. Dit komt omdat de vorige bewoners er een ideale broedplaats van gemaakt hadden, waardoor we toen we hier net woonde ook het balkon volledig leeg hebben moeten halen en echt grondig schoon moesten maken. Gehoopt dat dit voldoende zou zijn, want geen beschutting meer, dus niet aantrekkelijk, maar niks blijkt minder waar. Ze blijven maar terug komen, hebben echt al van alles geprobeerd. We dachten er nu vanaf te zijn, maar sinds gister zijn ze weer terug en ligt er weer overal duivenstront. Ik kan echt wel janken.

Denk echt dat we maar een net moeten gaan ophangen, als een soort laatste poging, want ik zou het anders ook niet echt niet meer weten.

3 likes

Ongediertebestrijding bellen

1 like

Als er een duif in vast zit, bevrijd deze alsjeblieft! Ze kunnen anders er in doodgaan. :disappointed:

Ok dus de NLziet app werkt dus wel goed! Ik ben weer overtuigd :smile:

5 likes

Een net is het enige wat echt helpt tegen duiven in mijn ervaring. @kali die kraaien hebben ze ook snel door dat die niet echt zijn en op die duivenpinnen gaan ze ook rustig zitten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Mijn vader heeft ineens alle spulletjes die van mij nog bij hem liggen meegenomen en wat ik niet meer wil gaat hij weggooien. Leuk idee, maar ik heb een kamer van 9 m2 en hij een huis met 3 verdiepingen en een schuur. Nu moet ik allemaal herinneringen ineens weggooien?

5 likes

Als hij het echt niet wil bewaren misschien zo’n kleine opslag een idee? Die zijn tegenwoordig heel klein

2 likes

Ja ik vind het eigenlijk echt te belachelijk van mijn vader, ik vind het een goed idee maar dat ga ik echt niet doen want hij heeft echt genoeg ruimte. Heb nu de kaarten van mn moeder er uit gehaald

3 likes

Maar je hebt dat niet tegen hem gezegd? Kan me niet voorstellen dat hij dan zegt ‘gooi maar weg’

7 likes

Oef dat is wel hard ja
Snap ook helemaal dat je denkt ik wil geen opslag maar stel bij hem is echt geen mogelijkheid dan kun je dat altijd als laatste optie nog doen

4 likes

Ah wat jammer, snap wel dat je meer dingen wil bewaren. Moest een opslag geen optie zijn en je vader echt alles willen weg doen, kan je nog steeds overal foto’s van nemen als een soort 'tussen’herinnering? Dat heb ik ook met veel dingen gedaan.

1 like

Dat als ik bij de HEMA een hotdog bestel, ik BLIJF zeggen: “een HEMA hotdog alsjeblieft” :sob:

9 likes

ik telkens bij een alleen-pin kassa: ik wil graag pinnen alstublieft

18 likes