Waar erger je je aan? #17

Van die overload aan witte chicks in Afrikaanse landen die allemaal dansjes doen en veel volgers hebben. Zit echt in een lelijk algoritme

3 likes

Mijn winterslaapmodus. Ik was zaterdagavond om 0.00 uur gaan slapen. Word ik om 11.00 uur wakker. Nouja okƩ. Ik gister om 23.00 uur naar bed: 10.30 uur wakker. Ik krijg dat er in de winter ook niet uit, maar ik snap gewoon niet waar het nou vandaan komt. Ik kan een wekker zetten uiteraard, maar dan blijf ik de hele dag een soort apatische zombie.

3 likes

Ja blijkbaar heb je gewoon meer slaap nodig in de winter. Ik heb dat ook en geef mij er waar mogelijk gewoon aan over.

5 likes

Ik had om 16.10 een telefonische afspraak met het ziekenhuis maar de arts heeft nog niet gebeld. Ik zit al een uur in de wachtmodus, zo irritant

1 like

Hele dag moeten tillen en lopen. Kom ik net op t station aan bij mn fiets ligt mn sleutel nog op werk…
Happy new year haha.
Gelukkig regent het niet en vind ik dit weer niet heel erg.

2 likes

Die plaat van raccoon met dat fluitstukje erin die letterlijk 17x per dag op de radio komt

3 likes

Euuh deze post in combi met je profielfoto? :thinking:

68 likes

Mensen die niet tegen stilte kunnen. Je hoeft niet alles wat je voelt , ruikt , proeft , denkt te benoemen om maar geluid te kunnen maken.

18 likes

Hier een fysio die praat om het praten, en als je dan aangeeft ik ben nu niet zo in de stemming om te kletsen ā€˜Oh nou dat geeft toch niet! Ik maak genoeg mee!’
Volgende keer ga ik al mijn moed verzamelen om te vragen of ze een poosje stil wil zijn

14 likes

Dit is zo vermoeiend he. Ook als ze de hele tijd gaan benoemen wat jij doet en dus overal iets over willen zeggen. (Ik had zo een collega en ik werd helemaal gek😓)

2 likes

Ik was voor het eerst in jaren weer eens bij de Primark maar wat een vreselijke stereotyperende kleding hebben ze daar voor kids. Zo stom! Voor meisjes allemaal disneyprinsessen en voor jongens alleen maar spiderman en batman. Afschuwelijk. Wilde even wat ondergoed scoren voor de kids… :roll_eyes:

4 likes

Ik weet niet waarom ik dit zo irritant vind, want ik snap het principe, maar dat het steeds over ā€˜natuurijs’ gaat en dat het dan over een dun laagje opgespoten ijs gaat.

11 likes

Krokante lippen.

11 likes

Die van jou of van een ander?

Goeie… hmm beide wel maar die van mezelf vind ik vervelender.

1 like

Iemand zoenen met krokante lippen lijk mij ook niet tof

Mijn vader heeft het geluid van z’n toetsenbord op de iPad aan staan en zit heel driftig te typen met 1 vinger. Denk dat ik dit getik vanavond nog in m’n nachtmerries hoor.

16 likes

Omdat het bevriest door de natuur :neutral_face:. Mja beetje in dezelfde categorie een pizza met groente gezond noemen omdat er groente op zit.

4 likes

Haha echt hĆØ, nu vind mijn kind dit ook heel leuk, dus voor hem geen probleem, maar kom op…

Ik heb mn armband afgedaan in de sportschool, in papier gewikkeld en toen in mijn tas gedaan (HOOP IK). Tas ligt in de auto en kan ik nu niet controleren want staar ver geparkeerd :cry:

Nu lig ik in bed met dat vreselijke kut gevoel of ik weeeeer een cadeau van mijn vriend kwijtgeraakt ben

1 like