Waar erger je je aan? #17

Als je in de buurt van zoetermeer woont mag er eventueel wel wat in mijn berging. Hij is alleen wel erg klein en er staan ook spullen van mij in. En weet ook niet goed hoe t met vocht enzo zit, want heb er niet dat soort spullen staan. Maar heb wel iets van ruimte voor je

15 likes

Jawel, hij zei, ik blijf het niet heen en weer slepen (ik ging verhuizen vandaag). Maar ik heb er helemaal nooit om gevraagd dat hij dat meeneemt.

Lief @Sazie maar ik woon in Tilburg. En het meeste is de bak al in. Balen :frowning:

3 likes

Nee, weet 100% zeker van niet.

2 likes

Aan de Hello Fresh bezorger die hier zojuist 2x aanbelt met een bestelling in handen die voor de buren blijkt te zijn :triumph:

1 like

Ik werd net afgesnauwd bij de Bagel & Beans. Ik had een bestelling om af te halen. Uiteindelijk was het eten 15 minuten later klaar kan gebeuren en maakte niet uit maar vervolgens zeg ik ik had ook nog een drankje. Zegt een werknemer die roep ik al een paar keer om maar op een bozige toon. Dus ik kijk naar het drankje en zeg die is niet van mij want ik zie mijn beker nog steeds onaangeroerd staan. En toen opeens gaan vragen wat had je dan. Dus ik noem het op en opeens is het mijn fout dat ik eerder niks gezged heb. Terwijl ik stond bij de kassa nog voor mijn afhaaltijd en had gezegd dat ik mijn bestelling kwam afhalen. Ik ga er maar vanuit dat deze medewerker het heel druk had maar ze was ook onaardig richting de andere werknemers.

4 likes

Raar!
Was dit bij de Bagel&beans op de kop van zuid in Rotterdam toevallig haha? Laatst dit ook meegemaakt, oudere vrouw naar jong meisje en toen hebben we (andere klant en ik) iets van gezegd, het was echt tenenkrommend en het meisje ging bijna huilen

3 likes

Nee hele andere stad en ik ben er 1 keer eerder geweest tijdens kerst en toen was het personeel juist heel lief en steeds de excuses aanbieden omdat het langer duurde maar het was zo overduidelijk druk toen en maakte ook allemaal niet uit. Iemand kreeg bijna een hartverzakking want ze had normale melk gegeven in plaats van havermelk. Dus ik zo ja kan gebeuren heb geen allergie of speciale dieetwensen maar toen hebben ze alsnog het geld voor het drankje volledig terug gegeven. Dus ik was vooral een beetje in de war van deze behandeling nu maar was een andere vrouw dan de vorige keer.

3 likes

Dat ik nu mijn heerlijke slaap/eet/fitness leventje weer moet inruilen voor mn werk leven. Ik haat wekkers en ritme.

21 likes

Van die overload aan witte chicks in Afrikaanse landen die allemaal dansjes doen en veel volgers hebben. Zit echt in een lelijk algoritme

3 likes

Mijn winterslaapmodus. Ik was zaterdagavond om 0.00 uur gaan slapen. Word ik om 11.00 uur wakker. Nouja okƩ. Ik gister om 23.00 uur naar bed: 10.30 uur wakker. Ik krijg dat er in de winter ook niet uit, maar ik snap gewoon niet waar het nou vandaan komt. Ik kan een wekker zetten uiteraard, maar dan blijf ik de hele dag een soort apatische zombie.

3 likes

Ja blijkbaar heb je gewoon meer slaap nodig in de winter. Ik heb dat ook en geef mij er waar mogelijk gewoon aan over.

5 likes

Ik had om 16.10 een telefonische afspraak met het ziekenhuis maar de arts heeft nog niet gebeld. Ik zit al een uur in de wachtmodus, zo irritant

1 like

Hele dag moeten tillen en lopen. Kom ik net op t station aan bij mn fiets ligt mn sleutel nog op werk…
Happy new year haha.
Gelukkig regent het niet en vind ik dit weer niet heel erg.

2 likes

Die plaat van raccoon met dat fluitstukje erin die letterlijk 17x per dag op de radio komt

3 likes

Euuh deze post in combi met je profielfoto? :thinking:

68 likes

Mensen die niet tegen stilte kunnen. Je hoeft niet alles wat je voelt , ruikt , proeft , denkt te benoemen om maar geluid te kunnen maken.

18 likes

Hier een fysio die praat om het praten, en als je dan aangeeft ik ben nu niet zo in de stemming om te kletsen ā€˜Oh nou dat geeft toch niet! Ik maak genoeg mee!’
Volgende keer ga ik al mijn moed verzamelen om te vragen of ze een poosje stil wil zijn

14 likes

Dit is zo vermoeiend he. Ook als ze de hele tijd gaan benoemen wat jij doet en dus overal iets over willen zeggen. (Ik had zo een collega en ik werd helemaal gek😓)

2 likes

Ik was voor het eerst in jaren weer eens bij de Primark maar wat een vreselijke stereotyperende kleding hebben ze daar voor kids. Zo stom! Voor meisjes allemaal disneyprinsessen en voor jongens alleen maar spiderman en batman. Afschuwelijk. Wilde even wat ondergoed scoren voor de kids… :roll_eyes:

4 likes

Ik weet niet waarom ik dit zo irritant vind, want ik snap het principe, maar dat het steeds over ā€˜natuurijs’ gaat en dat het dan over een dun laagje opgespoten ijs gaat.

11 likes