Ik heb vandaag zowel een normale VOG (€33) als een VOG-P (€70) als een gezondheidsverklaring voor rijden (€45) moeten betalen
Eerste twee krijg ik volgende maand wel gedeclareerd als het goed is, maar alsnog. Zoveel geld voor wat papiertjes. Vooral die gezondheidsverklaring, ik kon overal ‘nee’ invullen en kreeg binnen 2 minuten de uitslag dat ik rijgeschikt ben verklaard.
Had een weekje vakantie voor mezelf ingepland en dat moest ik eerst al 2x verplaatsen omdat er toch vanalles tussen kwam en nu dacht ik: nou in januari moet lukken! En nu heb ik alsnog allemaal werkdingen moeten doen én een aanbod gekregen waar ik heel goed over na wil denken dus mijn hoofd staat helemaal AANin plaats van uit. Grrrr.
4,5x?? Dat is helemaal dramatisch. Het valt mij ook op hoe bizar snel het weg is allemaal. Maar ja als stelletje haal je zo’n eis nog wel, alleen als vrijgezel ben je gewoon echt kansloos
Ik heb dit al vaker gepost volgens mij…
Maar deze dingen…
Wie dit heeft bedacht mogen ze van mij echt afknallen.
Liever lui dan moe.
Omg dit is ook echt een grote ergernis van mij. Het ziet er zo dom uit
Soms ook wel een beetje mede schuld van de merken zelf. Zie best vaak videos van Uniqlo en Mango die ze zelf posten op TikTok bijvoorbeeld waar ze hem ook niet doorknippen. Zelfs in de productfoto/videos op de site zie je het soms. Als het voorbeeld er ook niet is snap ik best dat je denkt dat het zo hoort, zeker aan de achterkant waar je misschien niet zo op let.
Zitten best veel dingen vast met een klein stiksel of z’n plastic dat je zelf moet verwijderen jassen/colbert aan de achterkant, zakken aan de voorkant, labeltje op de mouwen, trenchcoat riem soms ook. Vind het altijd moeilijk in te schatten hoe iemand reageert als je ze er op zou wijzen.
Ik heb ook wel eens vriendinnen die klagen dat hun blazer geen zakken heeft ehhh jawel, maar die moet je effe open maken.
Dit is echt helemaal nieuw voor mij
Ik heb ook een tijdje met stiksel rondgelopen, totdat ik ooit op het forum las dat je het moest doorknippen. Wist ik niet
zo raar vind ik dat ook niet, je gaat toch niet zomaar in je kleren knippen als niemand je vertelt dat dat moet
Ohh doet me denken aan mensen die vergeten het stiksel aan de achterkant van een jas bij de split niet verwijderen. Ik kan het echt niet aanzien en het gebeurt zooooveel. Oh dat zegt @Friemel net, ja dat dus!
Leuk dat het je daar aan doet denken, daar begon deze discussie ook mee namelijk
Nee ziet er toch niet uit
ja ik niet hoor, maar ik gok dat dat de beweegreden is.
edit : en met fietsen kom je daar toch wel achter?
Ik weet niet of je het al wist maar als je (mobiel) het plaatje ingedrukt houdt met je vinger kan je de adverteerder blokkeren. Ergerde me namelijk net al weer.
Edit:
Oops, je moet op ‘gesponsord’ klikken en dan de advertentie > blokkeren. Je krijgt de adverteerder dan ook niet meer bij andere zoekopdrachten te zien, ook handig voor Shein etc.
Ik heb dunkn caramelkoffie besteld maar ze zijn de koffie vergeten?? Het is letterlijk koude melk en siroop Echt kut want ik kan ook niet terug, ben gelijk in de tram gestapt
Ho ho ho tenzij je een jas hebt van Maison Margiela!!
Maar vaak telt het tweede inkomen maar gedeeltelijk mee. Ik verdiende voorheen niet heel slecht maar zou nooit aan 4 of 4,5 keer de huur voldoen. Vind dat ook stom bij een huur van laten we zeggen 950 euro.
Mijn ouders die alleen maar het laatste bericht zien op whatsapp omdat hun lettertype op GIGANTISCH staat en ze niet begrijpen dat je dan nog naar boven moet scrollen