Oh ideaal, thanks!
Ik zag dat Nickelback weer een tour ging doen dus ik keek even naar de kaartjes (don’t judge, ik vind ze leuk). Vragen die idioten gewoon meer dan 90 euro voor een gewone staanplaats. De laatste tour kregen ze niet eens uitverkocht en toen was het de helft van de prijs. Gekkies.
Ja belachelijk! Dat weerhield me ook. Anders had ik wel gegaan.
Zonde ook, heerlijk toch af en toe
Dat je de hele dag een film aan het downloaden bent, istie eindelijk klaar is het zo’n Cam recorder bestand gefilmd vanuit de bios Echt welke idioot neemt de moeite om dit te filmen en te uploaden, toch niemand zit hier op te wachten
-
ik denk eigenlijk dat ik een longontsteking heb? Of ga krijgen? Komt me heel slecht uit iig.
-
ik zou vanavond de kerstboom opruimen en echt weer toppunt van adhd dat ik dit nu nog altijd niet gedaan heb. Vreselijk
Die van mij staat ook nog
same, gaat in juni weg.
Dat ik net keihard van de trap gevallen ben en met mijn hoofd tegen de muur knalde. Nu zit er een flink ei op, en heb ik mega koppijn, lekker zo middenin de nacht.
Ik moet 2.15 uur naar huis reizen vanaf mijn werklocatie en nu is de bus vertraagd dus ik mis mijn trein en nu wordt mijn terugreis dus 2.45 uur huilen
Ik ben binnenkort jarig en het is nu alweer zo’n ramp met iets plannen met vrienden. Je zou denken dat het niet moeilijk zou zijn, je bent namelijk elk jaar op dezelfde datum jarig én dit jaar ben ik ook nog eens in het weekend jarig, maar blijkbaar heb ik het weer helemaal verkeerd ingeschat
edit: Ik denk dat ik een disclaimer erbij had moeten zetten, dat ik het al nooit groots vier :’)
Dus jij plant nooit wat op de verjaardagen van je vrienden? Sorry maar als je mij niet laat weten dat je iets wil doen voor je verjaardag dan ga ik echt niet op voorhand die dag vrijhouden. Het gebeurt in mijn vriendenkring ook zelden dat iemand zn verjaardag daadwerkelijk op zn verjaardag viert.
Als een verjaardag in het weekend valt en het is de verjaardag van een van mijn goede vrienden (is maar een heel klein groepje) dan vraag ik het altijd even of ze plannen hebben. Kan me overigens voorstellen dat mensen dat niet doen hoor.
Tuurlijk! Maar ik hoopte gewoon dat 1 vriendin tijd had om samen iets leuks te doen/ samen te lunchen ergens in dat weekend ofzo. Probeer daar altijd wel veel rekening te houden met mijn vrienden.
Ga nu kijken of ik iets gezelligs met mijn ouders kan doen (:
Ja mijn groepje is ook heel klein en het wordt door iedereen altijd klein gevierd (uitje, lunch).
Voor mijn gevoel was ik nog best wel op tijd, maar waarschijnlijk gewoon pech dat niemand kan
Ja snap ik heel goed hoor! Dit is ook de reden dat ik mijn verjaardag nooit meer groots vier. Ik word volgend weekend 30 en vier het in drie delen. Een keer uit eten met mn familie, een keer met mn vriend en een keer met mn beste vriendin. Van de rest vind ik het niet zo belangrijk dat ze mn verjaardag met me vieren en dit scheelt altijd zoveel gezeik met mensen die afzeggen enzo.
Van de online shops die als je een ander tabblad opent helemaal irritant gaan knipperen!
De Italiaanse Sephora, elke seconde:
(“Hey Schoonheid! Kom hier!”
)
Er zat een zakje noten in mn kerstpakket met dit etiket, dus ik dacht lekker
Is dit de inhoud hou die vieze krenterige plakshit bij je
Ja echt he, en ook geen cashew of pinda’s die juist op het plaatje staan
Ik heb een koperspiraal en dus mijn normale cyclus, wat heel regelmatig tussen de 26-28 dagen ligt altijd. Dus daar ben ik al blij mee hoor, maar mijn menstruatie zelf duurt altijd zeker 6 a 7 dagen. Waardoor ik elke maand verbaasd ben en denk, NU ALWEER? en op dag 4 pas het meeste pijn.