Waar erger je je aan? #17

Neee mn broeken worden te groot. Opzich wel fijn. Maar ik heb geen idee welke maat ik nu heb en ik haat broeken passen. Zeker omdat winkels vol liggen met skinny jeans.

4 likes

Weet niet wat je budget is maar vind zelf dat Levi’s wel fijne broeken heeft en ook veel keus qua maten.

@Soy.peor Ja Levi’s is top! Hebben ook vele modellen. Laat mij altijd graag adviseren in een van hun winkels. Rode Winkel in Utrecht heeft trouwens ook onwijs veel jeans (en verkoopt ook Levi’s).

2 likes

De winkels hebben niet de grotere maten. Dus dan moet ik alsnog bestellen en gokken en dat wil ik niet.
Maar wel bedankt voor het meedenken!

1 like

Als ergens niet even wordt nagedacht over het licht. Zo’n vieze tl balk in de badkamer dan kun je toch niet ff lekker ontspannen douchen :unamused:

3 likes

Ik word zo gallisch van de HOEST die ik heb omg als ik nog een keer moet hoesten dan barst ik uit elkaar denk ik

3 likes

Mensen die hopen op een dik pak sneeuw, wat dat is zooo leuk voor de kinderen!! Ja en je kan zeker lekker gewoon thuis werken he?
Terwijl al t openbaar vervoer plat ligt en auto’s stranden zodat de mensen die in de zorg werken in de problemen komen. Er geen medicatie bezorgd kan worden bij de mensen en tehuizen etc.
Maar ja t sleetje rijden van een kind is meer waard.

9 likes

Mijn favo chinees restaurant dat normaal open is op maandag heeft vakantie.

1 like

Jeetje wat dystopisch. Ik zou een YA boek gaan schrijven als ik jou was.
Nou ja… het is ook goed voor de natuur. En van het openbaar vervoer is niet alleen de schuld van de sneeuw zelf, maar ook ProRail want bij elk blaadje is er storing.

4 likes

Ik ben groot fan van de pantalons van MS mode. Zitten lekkker, betaalbaar en passen in de winkel

2 likes

Ik snap de ergernis niet zo want dat mensen hopen op sneeuw zorgt er nog niet voor dat het ook echt gaat sneeuwen. Of als mensen sneeuw haten en dat uitspreken dat het dan ineens stopt met sneeuwen.

Mensen mogen er toch gewoon zin in hebben? Je hebt verder toch geen invloed op het weer.

55 likes

Ik heb er wel ervaring mee. Is al vaker gebeurt. Ben zelf een keer 4,5 uur onderweg geweest naar werk terwijl het normaal 40 minuten is. Collega’s zaten uren vast op de snelweg toen etc. En dat is echt kut. De bezorgdienst kon niet werken dus we konden geen medicatie leveren bij de mensen zoals de baxterrollen. Dus veel mensen zaten toen idd zonder medicatie.

1 like

Ja natuurlijk is het voor sommige/veel mensen kut als er heel veel sneeuw ligt en wegen en OV slecht toegankelijk zijn, maar moeten we dan allemaal maar boos zijn op de sneeuw??? boeit het weer echt niet of mensen er naar uitkijken of niet hoor, het komt als het komt

9 likes

Ik kan niet thuiswerken (want ik ben docent) dus ben ik als al het verkeer ontregelt is gewoon vrij! Dus ja kom maar door met die ellende !

Verder haat ik sneeuw en gladde wegen ook en ben ik vanochtend al bijna op mn muil gegaan dus meestal sta ik wel achter je ergernis.

3 likes

Wat stom zeg! Succes met je zoektocht

4 likes

Ik hoopte ook op sneeuw, groetjes van een kindvrij persoon die in de zorg werkt :raising_hand_woman:t2:

8 likes

Kun je nagaan dat er nog niet eens zo lang geleden gewoon gerookt mocht worden in de trein :nauseated_face: Wat een genot was de afschaffing daarvan!

7 likes

Jaaaa, stond dan helemaal blauw. En het vliegtuig! Leerkrachten in de klas. Overal eigenlijk. Mijn vorige werkgever heeft nog rookhokken (ook al mag dat volgens mij niet meer).

5 likes

Toen ik nog rookte, vond ik dit altijd vies terwijl ik tegelijkertijd dacht; muts, zo ruik je zelf dus ook.
Ik rook niet meer en nu is het echt nog viezer dat ik soms echt aan het kokhalzen ben.
Wat ben ik blij dat ik van die klote dingen verlos ben echt waar. Ik wens iedereen die wilt stoppen, het geluk dat niet meer roken met zich meebrengt!!

En nu erger ik mij dus daar ook aan. Laatst met een sjaal om mijn neus/mond gewikkeld ergens moeten lopen want de hele kamer stonk naar iemand die net had gerookt.

15 likes

Ja vreselijk he, ik probeer t ook.

3 likes