Oww meen je wat chill!!! Ik probeer het al vanaf 12
Ja man! Maar denk dat het niet heel vaak zo stormloopt als bij dit event
Leuk! Waar ga je heen?
Aan een boek dat ik net uit heb gelezen (Hoe verzin je het, is de titel) en dat het gewoon ZOāN dom boek was. Ben toch door blijven lezen want ik dacht het moet ergens nog een keer leuk of goed worden, werd het gewoon niet. Lees veel chicklits dus weet echt wat ik ongeveer kan verwachten maar dit was ZO ongeloofwaardig, zo irritant geschreven, alles ging ook maar goed de hele tijd?? Gatverdamme. En de schrijfster schreef ook teljens āmamaā als de dochter het over haar moeder had. āik hoop dat het goed gaat met mamaā bijv en BAH wat leest dat kut. En er is ook nog een kort verhaal als vervolg dus dat ben ik OOK NOG GAAN LEZEN in de hoop dat daar dan even wat diepgang in zou komen (Even spoiler voor iedereen die dit boek nu wilt gaan lezen na deze fantastische pitch): NEE HOOR IEDEREEN GELUKKIG EN TEN HUWELIJK GEVRAAGD EN ONVERWACHTS ZWANGER MAAR OH MAAKT NIET UIT WANT IEDEREEN IS ZOOOO BLIJ.
Ugh. Ff normaal boek lezen nu.
Ik had net zoān achterlijke domme ādiscussieā met mn vriend. Ik zei dat donderdag mn ongesteldheid wel gestopt is, en hij zei van niet. Wtf alsof hij het beter weet, ik kan daar zo slecht tegen he. Omg zeg gewoon niks.
Dat hier een helikopter cirkelt en hij staat niet op flightradar, hallo ik moet toch weten wat je komt doen.
Woon je vlakbij een ziekenhuis? Dan kan die daar moeten landen op het dak.
De vloerverwarming is op hol geslagen en blijkbaar kapot gegaan nu wordt het steeds 24/25 graden in huis en zitten we thuis in shirtjes en blote voeten. Net buiten de garantie ook bleeeegh
Aan het feit dat ik nu al 4 keer een melding van mijn email dat een docent van mijn opleiding morgen jarig is heb gekregen. Ik heb die man al 7 jaar niet hoeven te mailen en ik kan zijn mail niet eens meer terugvinden. Ik heb hier geen interesse in, houd op.
Oeh hij staat er op, inmiddels in Amsterdam maar heeft hier rondjes gedraaid. Thanks.
Ja alle Flirtās zijn steeds een drama met kaarten. Wij hadden meerdere kaarten gekocht, geld afgeschreven maar geen bevestiging. Gelukkig hebben ze een fijne klantenservice en is het opgelost.
De eigenaar van het pand had mij gevraagd of er vandaag of morgen iemand kon langs komen voor de taxatie van het pand. Ik had gezegd dat ik niet kan, want ik had er helemaal geen zin in.
Wordt er net op de deur geklopt staat er een Jeroen Makelaar voor mijn deur jaa ik kom voor de taxatie, ik zo nou niet bij mij. Nee ik weet dat je niet kan maar ik hoorde geluid dus ik dacht ik kom toch langs. Nou nogmaals niet bij mij
Ik hoorde hem net weg gaan en daarna weer binnen komen dus nu zit ik heel stil te werken voordat hij weer voor mijn neus staat
Zo dat is ook lekker brutaal āik hoorde geluidā
Goed dat je hebt volgehouden ook
Dat vond ik nog niet eens zo heel erg want je hoort wel makkelijk geluid op de gang, ik had ook best hard een podcast op een speaker aan staan. Maar ik heb het vermoeden dat de eigenaar gewoon heeft gezegd ga maar want Foefje is er wel. Er wonen hier nog meer mensen dus hij kan ook daar terecht.
Ik heb gewoon geen zin in een vreemde in mijn huis die fotos gaat maken waar mijn spullen ook opstaan.
Even je username veranderen denk ik.
Ik snap heel goed dat hij die taxatie nodig heeft, maar ik vind het ook heel vervelend dat als er iets in het pand moet gebeuren dit altijd aan mij wordt gevraagd en min of meer ook wordt verwacht dat ik het oplos of thuis ben.
Dus ik hoop gewoon dat hij het een keer aan iemand anders vraagt en het daarmee kan oplossen en niet alsnog mensen langs stuurt terwijl ik zeg dat ik niet kan.
Heb al meer dan twee weken last van iets. Dus ik dacht, laat ik eens mijn huisarts ernaar kijken. Ben altijd best terughoudend in de huisarts bellen. Het was geen spoed, dus een afspraak voor over een paar dagen gemaakt.
Zijn de klachten nu ineens weg
Ik ben net uitgegleden. Ik dacht dat alles wel gesmolten zou zijn dus ik had gene goeie schoenen aan.
Ik snap je hoor, en het is niet of je altijd nee zegt, je kunt ook dan echt herkenbare spullen weghalen als je akkoord bent gegaan