Waar erger je je aan? #17

Je kan dit juridisch gezien niet forever blijven weigeren als de verhuurder een goede reden heeft om voor de taxatie je woning in te moeten.

Ik snap dat je er geen zin in hebt hoor, maar als de verhuurder blijft aandringen zal je op een gegeven moment echt wel een afspraak moeten maken hiervoor.

1 like

Dit is een natuurwet, kan jij ook niets aan doen

9 likes

Moet wel eerst dooien voor het kan smelten.
Maar zelfs met goede schoenen is er over dat ijs nauwelijks te lopen.

Bij gewoon elke apotheek waar ik bij zit heb ik problemen. Of ze zijn vergeten om het in 1 van de kluizen te leggen en ik dus geen afhaalcode ontvang. Of het recept is niet doorgekomen. Of dit of dat. Snap dat die mensen ook gewoon hun best doen maar het is soms zo frustrerend. 🥹

1 like

Oh dat zou ik wel kut vinden! Ik heb niks te verbergen maar ik vind het ook niet chill het idee dat iemand fotos in mijn huis maakt. Hopelijk heeft de verhuurder het met een van de andere bewoners kunnen regelen, ik heb ook niks meer gehoord dus ik ga er maar vanuit dat het is opgelost :sweat_smile:

1 like

De onlogica dat als ik (vanuit midden Nederland) naar Brussel rij en daar op het vliegtuig stap, dit zo’n 1500€ goedkoper is dan via Amsterdam.

Maar de reis gaat dan: Brussel - Amsterdam - Zuid Afrika. Letterlijk via Nederland :smiling_face_with_tear:
Waarom kan dit :rofl:, super krom.

1 like

Volgens mij heeft het iets met kosten voor Schiphol te maken gezien het nu een overstapluchthaven wordt vs de startluchthaven. Wel extreem krom, ik heb het inderdaad vaker gehoord.

Ik zit nu uit nieuwsgierigheid te kijken en:
Amsterdam - CDMX is 1001 euro maar
Frankfurt - Amsterdam - CDMX is 560 euro

Je hebt letterlijk dezelfde vlucht AMS-CDMX :sweat_smile:

3 likes

Kijk binnenstebuiten ofzo, en het is 2024 en iemand zei net vol trots dat ze “in Mozambique als vrijwilliger in een weeshuis heeft gewerkt”

:woozy_face::nauseated_face::face_vomiting:

13 likes

Ze hebben het ooit uitgelegd dat ze dit doen zodat ze andere mensen motiveren met klm of partners te vliegen. Dus zijn die tickets goedkoper.

2 likes

Maar hoe is dit een motivatie dan?
Dat je dan niet kiest voor… Turkish airlines ofzo?

@kali dit is bij al die flirts zo. Erger dan Lowlands. Uiteindelijk zijn er op de avond zelf vet veel lege stoelen.
En je moet even de weg weten nadat je uit die wachtrij ben! Dan lijkt het idd alsof je er uit gegooid ben maar dan zit je er juist wel in maar moet je opnieuw de voorstelling even zoeken. Heel apart.

En ik had nu ergens een directe link naar de ticketverkoop vandaan gevist (dont ask me how…) en die werkte veel beter. Via de hoofdpage kwam je sowieso op bad gateway

2 likes

Ze bieden het gewoon via andere steden heel goedkoop aan waardoor het interessant word om ermee te vliegen. Zoals in dit geval voor de Belgen. En ik heb het gejad via Dusseldorf. Mijn vlucht vanaf ams naar new york was 1800 euro. Via dusseldorf naar ams naar new york met dus wxact dezelfde vlucht was ik 500 euro kwijt🥲 zo trekken ze omliggende landen aan dmv een overstap goedkoper ergens heen te vliegen. Te ervaren, en dan hopelijk vaker ervoor te kiezen. De exacte logica geen idee, dit is hoe het mij toen is uitgelegd iig.

3 likes

Een oud middelbare school vriendin postte vorige week allemaal foto’s waarop ze poseerde met kindjes in een Sri lankaanse school. :exploding_head: Dacht dat we dat ook wel in 2011 hadden achtergelaten.
Echt bijzonder hoe de helft van de bevolking tot bepaalde inzichten komt en de andere helft … niet.

27 likes

Is met klm wat ik had opgezocht!

3 likes

Mensen die bang zijn om te rijden, die dan in de sneeuw gaan rijden en hun eigen regels gaan maken… oprotten

11 likes

Mensen die een selfie posten en dan alleen met een “diepzinnige” quote

5 likes

Ik erger me altijd aan waardeloze dingen krijgen zoals notitieboekjes (volgens mij heb ik dat hier ook echt al vaak gezegd) maar nu heb ik het toppunt. Een leverancier heeft mij vorig jaar zo’n uitwisbaar notitieboekje gestuurd en nu krijg ik een jaar later… een normaal notitieboek.
Ik kan echt een winkel beginnen.

32 likes

Haha ja dat is de enige die ik wel gebruik :joy:

3 likes

Zo’n walk at home video op youtube meedoen geeft mij altijd lekkere warme voeten.
Of een glaasje rode wijn (of amaretto, dat was mijn oma’s truc, haha).

4 likes

Waarom heb ik met elke auto problemen met banden? Ik vond dat mijn auto best wel weggleed en slipte in de sneeuw.

Zijn mijn banden gewoon bijna kaal? :flushed::joy: heb die auto 2 weken. Je zou toch denken dat een lease maatschappij daar even naar kijkt

4 likes