Hahah precies. Van alles wat je noemt kan ik een recent voorbeeld bedenken. Ik rij ook veel van werkafspraak naar afspraak.
Pas wel een toppunt. Reed op een 60km weg, zonder rijbaan aanduiding. Degene voor me was zo’n typisch ouder meneertje die lekker 10km/u te langzaam rijdt. Irritant, maar kon ik nog handelen. Echter ging hij bij elke tegenligger ruimschoots voor het passeren vol in de remmen en 30 rijden.
(Ergens ook wel sneu en aandoenlijk, want blijkbaar voelde hij zich ver van comfortabel op de weg).
