Waar erger je je aan? #17

Nou nee helaas niet hahah ik kreeg een keer een auto geleverd die moest direct naar de garage voor onderhoud.
En afgelopen keer kreeg ik er eentje op donderdag en op dinsdag een mail dat ik m weer moest inleveren want t leasecontract was afgelopen🤦🏻‍♀️. Kreeg toen wel een helemaal nieuwe dat was dan wel een voordeel hahah maar echt jongens let even op.

4 likes

De nieuwe Galaxy kleuren zijn zo lelijk :sob::sob::sob:
Wat voor mobiel moet ik nou kopen? :cry:
first-world-problems-ii

1 like

Jaaa same! Vond ze echt een beetje suffig.

3 likes

Gewoon een IPhone.

Maar paars is toch niet lelijk?

7 likes

Ja die hebben tenminste nog roze :smiling_face_with_tear:
Die paarse vind ik zo donker? Vond de lila van vorig jaar nog te doen. Moet hem ff in het echt zien.

3 likes

Maar jij hebt hem toch helemaal ingepakt in een boomer hoesje dus dan zie je de kleur niet.

14 likes

Koop gewoon dit

19 likes

Ik wil dit

8 likes

Ik oook maar het is al heel wat dat ik voor mijn paupermotorola een doorzichtig hoesje op Amazon heb gevonden :frowning::frowning::frowning:

Echt bring back de bedazzled telefoons

Oehh ik ga dit weekend mn telefoon denk ik zelf gewoon bedazzlen met steentjes van de action

3 likes

Dit kan je zelf maken. Met een soort lijm schuim spul. Zal vast wel een turtorillio op youtube staan.

4 likes

Hahahaha ja zat al te denken dat zodra ik diertjes haken zat ben dit mijn volgende creabeaproject wordt :cowboy_hat_face::sparkles: moet wel even een manier vinden waarop je er geen honderd nieuwe spullen voor hoeft te kopen, want ik wil dit alleen voor mijn telefoonhoesje. Kan letterlijk 0 andere dingen bedenken die ik zo zou willen customizen haha

Oo trouwens ik herinner me ineens dat ik tijdens de panini met maïzena een sleutelhanger heb gemaakt, misschien is dat ook een optie!!!

19 likes

Nee, met maïzena en witte lijm!

3 likes

Dat iedereen zegt dat er miljoen banen zijn en ik er toch geen kan vinden. Grrrr. Dat mensen zeggen dat het leven zo kort is en je moet genieten. Gaat lastig hè als ik die tijd moet spenderen zoekend naar werk of werkend!! Dat als ik een parttime functie zoek, bedrijven wel willen dat ik fulltime beschikbaar ben om parttime ingedeeld te worden!!

9 likes

Nou ja, wil ik mijn leven beteren, is het weer niet goed

2 likes

Aan de kantinedame die zo nodig commentaar moest leveren op de hoeveelheid eten die ik kocht.
“Zo, heb je honger?”
“Uhh… dit is gewoon wat ik normaal eet met lunch”
“Nou, ik vind het veel”

ok thanks Gerda

14 likes

Die aangekoekte sneeuw op de weg dat spekglad is. Ben al een paar keer bijna op mijn bek gegaan

3 likes

Dat de havermelk die ze op school gebruiken echt niet lekker is en ik dit steeds vergeet. Dus nu zit ik met een te dure, niet lekkere koffie voor mn neus.

2 likes

Wat voor werk zoek je? Wie weet kan er op het forum iemand je nog helpen?

2 likes

Ik heb juist het probleem dat ze op mijn werk kapot lekkere melk hebben maar dat ik die alleen maar bij een groothandel kan halen of in bulk kan bestellen :sob:

1 like