Waar erger je je aan? #17

Welke is dat? Geef ik dat hier ook ff door, haha

Is geen haver melk die hebben we van alpro. Maar de houdbare koemelk is van Naarmann.

2 likes

Roa is echt de lekkerste havermelk! Ook alleen in bulk te krijgen.

8 likes

Ja deze is heel lekker! Ik bestel hem altijd bij crisp

1 like

Jaaaaa love deze! En het pak is ook nog eens mooi.

2 likes

Enige havermelk die ik drink!

1 like

Wat is er met deze mensen?

4 likes

Een van de vreselijke columnkoppels

1 like

Een show over je verhuizing? Mensen kopen hier kaarten voor?

@Janniebeton alleen arjen van veelen en rosanne hertzberger kunnen hieraan tippen.

10 likes

Ja die staan met stip op één

3 likes

Mijn vaatwasser is stuk :weary: ugh en al dat gedoe weer om hem te laten maken

1 like

Net hersteld van ziek zijn door buikgriep, word ik verkouden. Kan er ook nog wel bij. Hopelijk heb ik hierna weer even een tijdje alles gehad

Als je de columnkatern van het NRC overslaat heb je toch weinig exposure aan AvV?

1 like

Ieder moment is er één teveel :crazy_face:

3 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werken in het onderwijs #2

Pfff ben voor een babyshower uitgenodigd en heb daar al geen zin in (met allemaal mensen die ik niet ken), maar nu moeten we eerst een datum prikken voordat we weten wat we gaan doen. Hallo, hier ben ik dus te autistisch voor. Ik wil weten of het mijn tijd waard is voordat ik de datum prik! Stel je voor dat we straks luiers met ontbijtkoek en chocola moeten ontleden en ik al gezegd heb dat ik kan :sob:

9 likes

Anders heb je een spontane buikgriep als het je niet bevalt

5 likes

Sowieso :joy:

3 likes

Bij veel websites kun je inloggen met je e-mail, maar ook met Apple, Gmail en Facebook. Vaak weet ik niet welke methode ik heb gebruikt om mijn account aan te maken. Het stomme is dat als je bijvoorbeeld een account hebt aangemaakt met Gmail en vervolgens probeert in te loggen met Apple, je geen melding krijgt van “we konden geen account vinden”, maar dat in plaats daarvan er meteen een nieuw account wordt aangemaakt. :rage:

6 likes

sowieso kut als je samen een datum kan prikken want dan werkt ‘oh sorry ik kan dan niet!!!’ helaas niet :frowning:

6 likes