Dat ik bijna €300 kwijt ben voor apk, kleine beurt nieuwe banden en nog wat kleine dingetjes
Met nieuwe banden vind ik € 300,- nog best weinig haha. Maar het doet altijd even zeer, dat sowieso.
Ja 2 nieuwe banden gelukkig maar. Maar dan nog het doet zeer haha
Ja, dat sowieso! Kosten aan een auto vind ik altijd pijnlijk haha, ook omdat je er vaak heen ging met het idee ‘er is niks mis, alles werkt’.
Aan een berichtje met de vraag “ben je vandaag druk?” of “heb je iets te doen vandaag?”
Zolang er geen bericht achteraan komt met de reden waarom deze vraag wordt gesteld is m’n standaard antwoord dat ik druk ben.
- mannen op choppers. Het ziet er echt zo debiel uit.
- als mensen een hond aangelijnd hebben en die hond gaat dan schijten en dat die hond dan zo naar je omkijkt. Ziet er echt ZO DOM uit. Ik weet het niemand kan er iets aan doen maar het is zo’n suf beeld.
Haha altijd eerst vragen wat diegene wil, voor je ‘gedwongen’ staat te verhuizen ofzo
Ja inderdaad, er komt bijna altijd iets vervelends achteraan en dan weten ze dat je beschikbaar bent.
Aan mensen die te langzaam rijden. En aan dat verkeer-ergernissen hier nooit durf te posten vanwege m’n titel
Eens. Of mensen die stoppen om andere mensen voor te laten gaan op plekken waar dat niet hoeft waardoor jij ook moet remmen en wachten. Mensen die te hard komen aanrijden bij een stoplicht en dat je je afvraagt of ze nog wel op tijd gaan stoppen. Mensen die langzaam optrekken. Mensen die te snel optrekken. Mensen die dubbel parkeren of scheef parkeren of op een andere manier asociaal parkeren. Kan nog even doorgaan🤣
Ik zit heel veel op de weg voor mijn werk en heb soms echt het gevoel dat ze rijbewijzen gratis weggeven.
Eigelijk gewoon: mensen.
Exact
Hahah precies. Van alles wat je noemt kan ik een recent voorbeeld bedenken. Ik rij ook veel van werkafspraak naar afspraak.
Pas wel een toppunt. Reed op een 60km weg, zonder rijbaan aanduiding. Degene voor me was zo’n typisch ouder meneertje die lekker 10km/u te langzaam rijdt. Irritant, maar kon ik nog handelen. Echter ging hij bij elke tegenligger ruimschoots voor het passeren vol in de remmen en 30 rijden. (Ergens ook wel sneu en aandoenlijk, want blijkbaar voelde hij zich ver van comfortabel op de weg).
Wat een combinatie. Ook echt jalapenos en pindasaus erbij?? Zou iemand dit bestellen
Zo kun je heel wat nieuwe burgers maken, gewoon wat snacks combineren op een broodje
Alleen psychopaten
Lijkt mij wel echt lekker😅. Maar goed, ik ben op dieet dus alles ziet er smakelijk uit
Of voor mensen die ladderzat zijn
Lijkt me echt heel lekker