Waar erger je je aan? #17

Huh zit jij nou je favo de kwalitaria af te kraken? :joy:

@Opheliac snackspert gaf m 3 sterren en vorige week was ik met iemand die dit ding at en diegene was het wel eens met die 3 sterren.

4 likes

Dat het ‘vegetarisch eten’ topic eigenlijk een vleesvervangers-topic is :weary:

8 likes

Lijkt me lekker hahah maar goed ik heb al eeuwen geen kaassoufle op, weet amper meer hoe ze smaken, vast minder lekker kazig dan hoe ik me nu voorstel

1 like

Aan grote groepsapps waar mensen elkaar gaan feliciteren. Stuur gewoon een privébericht :rage:

8 likes

Dit is toch juist handig dan vergeet ik het tenminste niet

12 likes

Dat ik alweer mega kut heb geslapen :sob:

Niet als je 50 x gefeliciteerd binnenkrijgt.
Of sommigen doen dan 2 berichtjes, nog een smiley of sticker.
En de volgende dag nog een paar met oops vergeten, alsnog gefeliciteerd. En dan weer 50 x bedankt.

5 likes

Bloedirritant dat de night shift op mijn iPhone elke dag rond 6:58 niet meer werkt en het scherm koel wordt maar ik kan dit niet veranderen want de night shift knop is nog ingeschakeld.

1 like

@lightbox ja dit. Prima als je met 6 in een app zit en elkaar goed kent, maar niet in van die groepsapps met 20+ mensen, waarvan ik met ruim de helft niks heb :sweat_smile:

4 likes

Alweer stomme kut stakingen van Deutsche Bahn. Nu moet ik 10 uur lang met zo’n vreselijke flixbus en ben echt bang dat ze gaan zeiken dat ik mijn viool meeneem als handbagage. Arghhh

Lang leve het onderwijs :’)

Bij ons echt elke verjaarag + diplomaatje of cursus dat behaald is word je gefeliciteerd door iedereeeeen. Ik doe er inmiddels niet meer aan mee.

Oh of ziekte, dan moet je een foto sturen van je bosjes bloemen dat gestuurd is en dan wenst iedereen je beterschap.

1 like

Komt door alle spieren haha

4 likes

Volgens mij is mijn nummer ergens gelekt want ik word vaak gebeld door onbekende nummers die zeggen dat ik hun heb gebeld maar dat is niet zo?

Hoe kan ik dit blokkeren ergens?

Klinkt alsof je nummer wordt gebruikt voor spoofing. Daar kun je helaas weinig tegen doen. Meestal stopt het na een paar dagen vanzelf.

3 likes

Iets bij Temu besteld?

1 like

Nee!

2 likes

Die tyfus wind

8 likes

Dat de ns met de stroomstoring geen bussen inzet op ams-utrecht omdat het over veel mensen gaat. Wat is dat voor redenering. Voortaan betaal ik niet omdat het om veel geld gaat.

54 likes

Omdat het niet te doen is om dat aantal mensen op te vangen met het beperkt aantal bussen wat ze hebben. Dat gaat geheid problemen opleveren bij de bussen, daar moet je beveiliging bijzetten etc
 Dan maar beter geen bussen, dat snap ik wel.

7 likes

Alsof het dan nog oprecht is.
De eerste kan net zo goed sturen “50x gefeliciteerd”

5 likes