Waar erger je je aan? #17

Jaa ik had het meer over toen ik nog lang haar had. Ik vind een staart bij mij niet mooi haha.
Mede door mijn ei hoofd.

3 likes

wilde even een treat yourself momentje erin lassen met een matcha latte

dus ik wilde bij lebkov halen

6 euro!!!:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

niet gedaan uiteraard

4 likes

Stuur tikkie je verdient het

8 likes

Dat je in Google Chrome niet meer gewoon een adres of plaats oid kan intypen en dan op het tabje ‘Maps’ kan klikken om maps te openen.
Of ligt dat aan mij?

4 likes

Ik heb vannacht 3 uur geslapen, kreeg ruzie met mijn vriend, toen onverwacht bezoek van 2 mannen van de gemeente voor een woonadres onderzoek, en toen ging ik even wandelen en werd ik plots ongesteld (en dus doorgelekt). Heb als troost maar een reep chocola gekocht en toen ik die net aan het opeten was kwam ik erachter dat ik voor het eerst in mijn leven een ingegroeide teennagel heb. Echt mijn dag vandaag :sob:

17 likes

Ik moet zoooooveel shit op vinted zetten, naar de kledingbank brengen. Is altijd zo veel werk.

Zou het liefst een dag vrij nemen van mijn werk om dat in alle rust te kunnen doen maar daar heb ik het ook te druk voor

11 likes

Oh ik deed dit net in Edge en toen kon het ook niet :hushed:

2 likes

In Edge heb ik het nog wel, maar dat gebruik ik nooit…

1 like

Door de treinstaking hier, niet NL, kan ik niet naar familie, wat ik al verdrietig vind. Om het nog irrritanter te maken is de informatievoorziening weer eens beperkt. Online negeren ze je, telefonisch drukken ze je weg :unamused:

2 likes

Ik ben meerdere vacaturesites en sites van een aantal bedrijven waar ik mezelf voor zie werken in de gaten aan het houden en nu zie ik een vacature online komen die in de titel precies lijkt te zijn wat ik leuk zou vinden, is de link naar de vacature stuk. Erop klikken gaat elke keer gewoon terug naar het vacature-overzicht. Hiiiiinderlijk dit, ik wil gewoon even kijken.

5 likes

Ik kan door mn dikke haar geen normale vlecht maken wat ik super jammer vind. Bij andere mensen begint een vlecht dik en hoe verder je naar beneden gaat hoe dunner hij wordt. Bij mij is het gewoon bijna recht naar beneden ipv zo’n mooie v-vorm. Een vriendin heeft super dun haar en dat is ook niet fijn als ik haar zo hoor, maar door mijn dikke haar zakt alles uit, haarklemmen springen kapot…geen feest.

Vroeger liet ik mn haar uitdunnen maar nu zeggen alle kappers dat ze dat niet meer doen. En dat vind ik echt stom.

2 likes

Ga je dan niet gewoon naar de verkeerde kapper? Uitdunnen gebeurt nog gewoon hoor.

11 likes

Ik heb het bij meerdere kappers gevraagd en die zeggen allemaal dat ze het niet doen. Maar als het blijkbaar nog wel gedaan wordt dan zal ik verder vragen.

3 likes

Nouja zeg ik vind dat zo raar, het is toch jouw haar! Echt onzin om dat te weigeren

2 likes

Ik ben hier ook al 3 dagen gefrustreerd door :joy: ik had geen idee dat ik die functie zo vaak gebruik

2 likes

Huh waarom dan niet?

1 like

Ik ben nog nooit bij een kapper geweest die dit niet wil doen hoor, ze beginnen er altijd al mee voor ik het zelf gezegd heb haha

3 likes

De precieze redenen weet ik niet meer, maar ze proberen me allemaal daarna laagjes aan te smeren . En dat wil ik niet. Ik ga maar 1x in de twee jaar naar de kapper ofzo dus het is ook wel een tijd geleden dat ik het gevraagd heb. Maar in de enkele keer dat ik de laatste paar jaar naar de kapper ben geweest (verschillende kappers in verschillende steden) werd dat steeds gezegd. Heb er verder ook niet echt werk van gemaakt om verder te kijken. Fijn dat het blijkbaar wel kan! Ga de volgende keer eens wat kappers bellen zodat ik bij iemand terecht kan die dit wel doet.

4 likes

dit is juist mijn droom

7 likes

Als ik straks mn haar heb laten uitdunnen mag jij alles wat ze knippen wel hebben hoor! In je haar laten vlechten en je hebt ook een veel te dikke bos.

Je moet wel onderteken dat je er geen voodoo pop mee maakt

7 likes