Vind het helemaal cringe als ze dan onder hun eigen post met hun andere account gaan reageren ahahha dat deed een oud collega altijd
Hier kan ik echt boos van worden haha. En dan komt het ook nog weleens voor dat andere vrienden daar óók bij zijn en ik dus zes keer naar dezelfde storyās zit te kijken.
Ik volg Rob Kemps en zijn vriendin Stefanie Klaver (vindt hun tips als ze naar Parijs gaan wel leuk). Maar ik kan net zo goed maar 1 volgen want ze reposten alles van elkaar, zo irritant.
Dat zogenaamd hun huisdier reageert
āI wof you mwommieā
Als de houdbaarheidsdatum van een zuivelproduct (kwark/beker slagroom e.d.) niet op de plastic deksel staat maar op de folie die je er na de eerste keer gebruiken afhaalt en weggooit ik kijk/ruik/proef ook gewoon hoor maar gewoon het feit dat daar niet over nagedacht wordt
Sowieso vind ik dat de houdbaarheidsdatum overal op dezelfde plek moet staan. Je zoekt je rot en de letters zijn ook altijd zo klein. Onder rechtsboven ofzo. Behalve bij gebakš
Ja!!! Toegevoegde ergernis: ātenminste houdbaar tot: zie onderzijde productā
Hoeveel moeite is het om daar gewoon de datum te zetten in plaats van die tekst haha
Hahah nu je het zegt, inderdaad
De reden is omdat de verpakkingen apart geproduceerd worden en er wordt pas een houdbaarheidsdatum op gedrukt op het moment dat er een product in komt. En dat proces is niet zo nauwkeurig, dus wordt dat op een plek gedaan waar meer ruimte is.
Ik neem die mensen nooit serieus. Of mensen die doen alsof hun baby praat.
Ik ga dadelijk met een vriendin naar Primark en zij is nog niet wakker. We hebben allebei een kind dat naar de opvang/school moet en we moeten ook allebei wel even in de make up dus echt irritant als ze nou niet wakker gaat worden.
ik had een jasje besteld op https://dolcezza-moda.nl/products/sofia-auroraā¢-multi-gekleurde-losse-vintage-jas?variant=48986583400777 wat ik wel een gekke site vond maar kon hem nergens anders vinden
en nou is de tracking inderdaad helemaal via china ugh
nu ben ik bang dat het zon soort rare fail wordt
Volgens Trustpilot is het idd goedkope Ali meuk . Hopelijk valt het een beetje mee bij jouw bestelling.
Ik had deze ook op het oog! Uiteindelijk toch niet gekocht want vage site. Keep us posted!
Edit:
Wel misleidend dan dat dit onderaan staat:
Adres: De Nieuwe Erven 3,Cuijk, Noord Brabant, 5431NV, Nederland (Niet het retour adres)
Het jasje ziet er op de fotoās van klanten(??) ook heel anders uit dan op de productfotoās en nergens worden de materialen vermeld (alleen hoogwaardig). Dat is toch al verdacht genoeg?
ik kan uberhaupt die hele site niet eens openen joh ivm een beveiligingsrisico!
haha ja ik wilde eigenlijk ook zeggen dat die site zo ondoorzichtig een dropshipsite isš
Volgende dag kosteloos verzonden vanuit China
Deze jas is vervaardigd uit de perfecte mix van hoogwaardige materialen, wat resulteert in een ongeƫvenaard comfortabel en duurzaam kledingstuk.