Maar ze maakt hem toch ook niet wakker? Het gaat er volgens mij om als hij al wakker is.
Ah ik las het als dat ze hem wakker maakte!
Jaa sorry hoor maar als ik lig te kreperen mag hij wel ff wat voor me pakken hoor. Zou ik ook doen als hij zich kut voelt. En hij hoeft het niet elke maand te voelen
Ja als hij wakker is wel, dan is het een kleine moeite. Maar ik zou mijn vriend er niet voor wakker maken, dan sta ik zelf wel op hoeveel pijn ik ook heb.
Goed dat je dit nog even zegt hoor, want anders hadden we je zeker gedwongen om je vriend vannacht wakker te maken, maar nu is iedereen weer even op de hoogte!
Fijn, noteer je het in je FF logboek dat ik dit heb gezegd?
Haha geen zorgen, ik houd geen pistool tegen zān hoofd, hij doet dit soort dingen graag voor me.
Hahah gelukkig! En snacks in je nachtkastje is sowieso slim bedacht ![]()
mijn vriend gaat vaak veel later naar bed dan ik en als ik dan in bed lig app ik hem meestal of hij even iets kan pakken voor mij. Ideaal!
Ik heb irritant warme wangenš
Mensen met een profielfoto van alleen hun baby of kind op Whatsapp ![]()
Dat je op Marktplaats gewoon niet meer normaal iets kunt zoeken die ānormaleā mensen te koop aanbieden, ik ben op zoek naar een deur, maar per pagina staat er misschien 1 tussen van Johan uit Maassluis, en de rest is allemaal advertentie of bedrijfspaginaās.
Ik zit al sinds 7 uur te wachten op een monteur die tussen 7 - 12 zou komen. Dus ik bel net dat bedrijf, die zeggen āja hij zou rond 12-en komen dus ik ga hem nu nog niet achter zān broek aanzitten, bel later maar terug als hij er nog niet isā
Ik snap ineens echt mān ouders die dan van die dingen zeggen aan de telefoon van āja ik zit hier wortel te schieten!!!ā (ik haat dat echt) ik heb netjes gezegd oke is goeedd ik wacht nog even afff fijne dag bedankt heee
Maar ik denk inmiddels wel
![]()
Om 13u gewoon weer bellen hoor, jij hebt ook een leven en dingen te doen!
Nee ik zou dat ook echt al mega irritant vinden ![]()
Nu was ik ook echt zo geĆÆrriteerd door die vrouw aan de telefoon want ik dacht echt ja vertel dan gewoon dat het rond 12en is? Ipv een tijdslot van een halve dag. Waar the fuck wacht ik dan op
Maar goed hij is net geweest en het duurde 1 minuut dus ik kan weer verder met mān leven.
De radio reclame van geld punt nl. Vond het voor oud en nieuw al vreselijk met de zorgverzekering promotie, toen was het even minder en nu zijn ze terug met autoverzekering. Kan het echt slecht aan haha, de combi van de stem en dat in mān hoofd blijft hangen.
Ik zit op mn werk en voel me ineens helemaal aftakelen (zoals Mascha zou zeggen) en ik heb zo nog een afspraak ![]()
Echt vaag, net was er nog niets aan de hand
Het is 15u geweest op een vrijdag, jij bent gewoon aan weekend toe!
Heb die slogan ook meteen in mijn hoofd nuā¦
Ik heb zoān ontiegelijke jeuk aan mijn neus de hele dag door. Snap echt niet waar het door komt