Ik moest er in de Xenos altijd van poepen. Ik heb geen idee waarom dat mijn darmen triggerde
Ja heel ranzig!
maar dat was de vorige geur denk ik?
Ja!
Ergste vind ik nog dat er een dt-fout in dit stuk staat ![]()
Oh wat is dit? Ik kijk echt nooit ntr maar dit klinkt als genieten.
Ik vind deze echt heerlijk
Er poept al de hele week een kat (denk ik) in mijn tuin, telkens als ik er niet ben of 's nachts. Echt zo vies!!
Wat is de fout? Ik kan hem niet vinden.
Omhult moet omhuld zijn.
Ik had nog één afspraak staan bij de praktijkondersteuner, maar mijn werktijden zijn veranderd en ik kan gewoon daardoor niet meer gaan. Dus ik had een hele mail getypt (ze zijn telefonisch amper te bereiken) met dat ik de afspraak helaas moest annuleren en geen nieuwe afspraak meer kon maken, omdat ik toch wel weet dat ik uiteindelijk niet kan en ik geen plek bezet wilde houden voor iemand anders die het ook nodig heeft… en dat ik haar heel erg wilde bedanken voor haar tijd en moeite en er echt wat aan heb gehad. Krijg ik terug: “afspraak geannuleerd.”
Ook echt alleen dat ![]()
Maar dat van die notaris is toch geen politiek standpunt? Dat is m.i. ook gewiekst als je bewust telkens een beetje betaald nadat je 3 maanden niet hebt betaald. Geen idee hoe dat gesprek daar zo op kwam natuurlijk en als dat 0 betrekking had op waarom jij een gesprek had met die notaris dan is dat ook irritant voor jou.
queen of rings?
Maar de meeste mensen die bewust telkens niet betalen voor 3 maanden doen dat niet uit pesterij, maar uit armoede. Het is niet gewiekst om een dak boven je hoofd te willen behouden, dat is een 1e levensbehoefte.
Snap ik, is voor een deel van de mensen idd zo maar ik heb dit ook van de andere kant meegemaakt en dat was zo uitgekookt als wat waarin heel wat handreikingen zijn gedaan maar deze persoon heel goed wist hoe hij alles kon spelen. Dus ja, ik sta hier gekleurd in en daarom snap ik die notaris dus wel.
Maar dan nog snap ik niet waarom je als notaris de drang voelt om dit met een klant (correct me if i’m wrong hoor @Kusjessoldaat) te delen.
Ik snap heel goed hoe frustrerend het is voor personen en bedrijven wanneer ze openstaande vorderingen innen en dat moeizaam gaat, maar waarom zou je zoiets met een random persoon delen??
Ja eens, gaf ik ook aan in mn eerste reactie, maar doelde meer op zijn mening.
beetje random maar ik vind het zo irritant dat ‘ik zou het zelf niet kopen/dragen maar bij jou vind ik het leuk’ als belediging wordt gezien over het algemeen. want ik vind dat echt heel vaak bij dingen en dat zie ik dan gewoon positief
Maar waarom zeg je dan niet gewoon: staat je goed… oid?
Ik krijg dat best ‘vaak’ als compliment en vind dat echt niet leuk
