Maar als jij gewoon bij de poort gaat betalen heb je toch geen last van die rij bij de betaalautomaat?
Weer eens aan mensen die zichzelf onaantastbaar wanen en verwachten dat anderen zich maar aanpassen. Net stak er een voetganger over door rood. Die vent liep op zijn dooie gemakje met zo’n arrogante kutsmile op zijn smoel omdat hij weet dat iemand hem toch niet moedwillig plat gaat rijden. Dat ik door zijn actie bovenop m’n rem moet staan, hoort er maar gewoon bij hè
Nee klopt maar ik vind het gewoon dom omdat ik vind dat aan de poort betalen veel makkelijker is
Ik ben wat dat betreft wel echt een schaap want ik ben altijd bang dat ik dan niet kan betalen bij de slagbomen en de hele boel ophoud. Dus als ik dan een rij bij de betaalautomaat zie denk ik: oké blijkbaar betalen we daar!
Als ik zeker zou weten dat het kon bij de slagbomen zou ik dat wel doen trouwens, maar dit is typisch iets waar ik dan altijd onzeker over ben
Dit vind ik altijd bij mensen die heel veel boodschappen hebben en dan bij de zelfscankassa alles gaan scannen. Zo fucking onhandig. Neem dan een handscanner of ga naar de kassiere. Die kan dat zeker sneller en dan kan je ondertussen inruimen.
Maar vooral dat je dat zelf niet bedenkt.
Van als ik alles scan heb ik alles een keer in m’n hand en dan in de tas en als ik alles eerst in de tas doe, dan eruit haal en scan en terug doe heb ik het 2 keer in m’n hand en moet ik alles 2 keer in de tas doen!!! Waarom zou je ?!
Als ik die handscanner gebruik, krijg ik echt aaaltijd zo’n controle waarbij ze elk item moeten scannen.
Ik zou graag bij de cassière gaan, veel fijner, maar helaas is er nog maar één kassa (en 18 zelfscans) en staat daar altijd een lange rij. Dus ja, zelfscannen dan maar
Mn healthy me wou geen snacks halen, nu erger ik me aan deze stomme beslissing
Nieuwe bonuskaart proberen? Misschien dat dan de controle eraf is en het weer random wordt?
Haha ik vind dit echt zo’n voorbeeld van Nederlandse efficiëntiedrang.
Niet echt een optie als je veel gebruikt maakt van je persoonlijke bonus en premium hebt, toch?
Nee dan moet je denk ik opnieuw beginnen / nieuw account aanmaken? Of was dat vroeger makkelijker. Toen kon je gewoon bij de balie een nieuwe kaart halen. Geen idee of het werkt als er een andere barcode aan je account gekoppeld staat. En anders zou ik AH contacten met de vraag waarom er letterlijk élke keer een controle op haar naam staat.
Het is geen controle op naam. Kan best dat er in deze winkel veel wordt gestolen en ze daarom de frequentie enorm omhoog hebben gegooid.
Mijn overnight oats (die ik wil eten in de trein) zijn bevroren
Komt door de kracht van het forum
De trein is zo goed als verlaten dus er is niemand die zich kan irriteren. En het ruikt naar donuts
Ja en zeker als je toevallig veel producten koopt die veel gestolen worden, kun je 10 nieuwe kaarten aanvragen maar de controle blijft gewoon.
Ik heb mijn winterkleding voornamelijk vervangen voor wollen/kasjmieren kledingstukken, maar had schijnbaar een jurk van polyester en acryl bewaard. Die heb ik vandaag aangetrokken en ik voel me er nu zo klote in. Het is gewoon niet zacht en ik ben mega statisch nu. Het plakt aan mn benen en knettert continue. Als ik m straks uittrek, gaat ie meteen weg.
Plakt je jurk aan je panty? Dat kun je verhelpen door met net ingesmeerde handen (met handcreme of zo) over je panty te gaan!
Dus gewoon minder energydrank en frikandelbroodjes kopen?
Ik vind elke x wel echt veel, en ik woon voor m’n gevoel ook bij 1 in de buurt waar veel wordt gestolen.
Bedankt voor de tip, ga ik zo proberen. Hij plakt ook aan mijn buik en rug, brrr.