Waar erger je je aan? #17

Mensen die hun kat Muis noemen.

6 likes

ik zeg het natuurlijk niet als de situatie daar niet naar is, maar in sommige contexten kan het prima. bijv. ‘wat vind jij van 
’ ja soms vind ik iets bij anderen leuk en bij mezelf niet.

1 like

Jaa ik zeg ook wel van “Oh dit is echt iets voor jou.” Of “Die staat mooi bij jou.”
Maar niet “Wat een leuke broek
 ik zou die zelf echt nooooit dragen. Maar bij jou is ieh wel leuk hoor.” Dan kan je dat ik zou het nooit dragen best weglaten haha

7 likes

Het park is een scam, rest van Veluwe is gratisss

8 likes

Bedoel je het nationaal park de hoge veluwe? Het is wel een mooi groot park en het kröller mĂŒller museum zit er ook.

3 likes

Dat is helemaal waar, maar voor het museum moet je ook al een apart kaartje kopen :sweat_smile:

2 likes

Aan mensen die niet snappen dat als er een extra kassa opent dat dat niet betekend dat je geluk hebt als je net aan komt lopen en gelijk aan kunt sluiten.

Ze zeggen niet voor niets altijd “de eerste in de rij mag bij de kassa aansluiten” zodra ze de kassa openen.

In mijn ogen is dat degene die als eerste aan de beurt is om spullen op die band te leggen (het zou niet handig zijn om al je spullen weer van de band te halen).

Samenvatting

Ik sprak vandaag hier iemand op aan en toen kreeg ik de hele rij over me heen dat ik niet zo kinderachtig moest doen.
Terwijl het in mijn ogen zo logisch is.

34 likes

Omg ja en dan ook nog zeggen ‘loop allemaal even door dan kunnen er nog meer mensen instappen.’ Terwijl die hele gangpaden volstaan op zo’n moment.

10 likes

Haha altijd in de spitsuren in de trein vanuit Den Haag ‘maak ruimte voor uw medepassagiers, die willen ook naar huis’ terwijl ik ellebogen op plaatsen had waar je geen elleboog wil hebben.

6 likes

Hahaha valt nog mee. Bij mijn werk is hier ooit een groot gevecht om geweest. Twee vrouwen die elkaar gingen bijten, een oude man omver duwden en meubels die verschoven.

2 likes

Ik ben het met je eens maar diegene moet wel scherp zijn en als er geen actie wordt ondernomen dan ga ik toch zeker zelf. Net zoals in het verkeer. Neem je voorrang!!!

9 likes

toen ik in een winkel werkte als bijbaan ging ik ook altijd heel betuttelend doen van ‘volgens mij was u niet de eerstvolgende :relaxed::relaxed:’. echt genieten hoe boos die mensen werden omdat ik ze ‘voor lul’ zette. 9 vd 10 voordringers waren ook altijd oude mensen die zo sneaky de rij probeerden te skippen

38 likes

Dit is denk ik mijn grootste ergernis in de supermarkt. En zoals @Vuile_bitch al zegt zijn het vaak ook nog van die oudjes. Als je die aanspreekt krijg je ook de wind van voren.

Heb één keer tegen zo’n voordringend oudje gezegd dat ik wel snapte dat ze zo’n haast had als ze niet zo lang meer te leven heeft :skull: Dit soort gedrag haalt echt het slechtste in mij naar boven.

34 likes

Aan mezelf want ik moet eigenlijk een feestje afzeggen omdat ik er twee heb (zelfde moment gevraagd, eentje in mijn woonplaats in de randstad de ander iets meer dan twee uur verderop met het ov) en ik blijf maar twijfelen of ik niet toch gewoon beide ga doen terwijl het eigenlijk een kutidee is om op en neer te gaan voor een feestje waar ik dan maar een uur of twee kan zijn.

Deze snap ik nog wel, want heb echt nog best vaak dat ik me door het halletje wurm naar de coupe en daar nog veel meer ruimte is.

Mijn treinergernis is van die mensen met koffers die niet beseffen dat er ook bagage onder/tussen de stoelen van een vierzits passen in de meeste intercitys. En dan in hun eentje een hele vierzitter bezet houden met al hun bagage :angry:

17 likes

Dit was inderdaad ook een oudere vrouw rond de 70. :joy:

“Ja maar ik kom net aanlopen dus ik ben nu aan beurt”.

Nou, dat dacht ik niet. En toen ik het nog een keer vriendelijk ging uitleggen dat het zo niet werkte kreeg ik een dikke zucht en stapte aan de kant.

Maar toen kreeg ik de wind van voren van anderen dat ik kinderachtig was en aso.

2 likes

Omg nee dit is echt niet mn ervaring. Echt m’n nummero 1 ergernis; mensen die hun kuttas op de stoel laten liggen tijdens een drukke spits EN NIEMAND DIE IN DE NABIJE OMGEVING STAAT DAAR IETS VAN ZEGT. Snap ik echt nooit :rage:

14 likes

Echt m’n ergste nachtmerrie dit: ik heb net een paar honderd euro uitgegeven aan een vliegticket. Tijdens het bestelproces bleef de site hangen. Nu is het geld wel afgeschreven maar ik heb nergens een bevestiging en ik kan ook niks terugvinden in de app of op de website als ik inlog :sob: er staat dat het max een uur duurt dus ik hoop het :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:gelijk al m’n enthousiasme weg.

1 like

Of mensen die hun tas op de stoel bij het raam hebben, doen alsof ze niet doorhebben dat het stervensdruk is in de trein, en als iemand dan vraagt of ze er mogen zitten ze niet eens doorschuiven maar die persoon er super ongemakkelijk langs laten schuiven?! Echt mijn nr1 trein ergernis

10 likes

Ja dat is m’n ergernis dus, ik ook. Maar zoveel mensen niet, dus dat zij dat wel tolereren in zo’n tyvusdrukte

2 likes