Ja ik vind het ook echt heel vervelend dat al de normale kassas gewoon verdwenen lijken te zijn
Al die ikea hacks die ik voorbij zie komen die zijn dat ze latjes ergens op lijmen en dan tadaaaa een nieuw meubel.
Ik weet niet hoe ik uit dit algoritme moet komen
Ik heb over een halfuur een interview via zoom maar diegene zou een link sturen (zei ze in het weekend, en gisteren weer) en reageert nu niet op mn bericht.
Ik wil gewoon weten of ik een dutje op de bank kan gaan doen, of mn makeup op ga doen voor het beeld.
Edit: yess we gingen bellen dus kon alsnog chillen ipv mn makeup fixen/zorgen dat ik er presentable uit zag
Of de action hack. Twee schaaltjes van de action met de onderkant tegen elkaar aanplakken dan Mat zwart spuiten en hop een geurkaars erin. Die heb ik echt al 100.000 keer gezien in alle vormen en zwart tinten.
Ik heb vanochtend mn haar gewassen met een random shampoo van de lidl en het voelt zo goor aan. Ga het vanavond maar opnieuw wassen. Echt irritant.
Haha ja, of een dienblad en een schaaltje eronder vastplakken. Dan heb je een dienblad op hoogte zo origineel!!
Aan mezelf. Dat ik écht dacht dat ik met een Dyson stofzuiger vaker zou stofzuigen. Right.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat bij mij dus wel het geval is
Ik pak deze ook te pas en te onpas. Vind het zo makkelijk & snel om even iets op te zuigen
De verdoving van de tandarts is nog niet volledig uitgewerkt. Behalve op de prikplek en daar doet het nu dus pijn en de rest van m’n mond voelt kut
Ik heb binnenkort een congres in het buitenland van zaterdag tm dinsdag. Had niet helemaal goed naar de tijden gekeken, maar op zaterdag is het alleen in de middag (ok, prima), maar op zondag begint het om 08.00uur 's ochtends??? Like wtf
En dan is er ook pauze tussen 11.30 en 15.00uur en daarna gaat het door tot 18.30uur. Hoe dronken was degene die deze planning maakt joh
Ik kwam erachter dat de fles met gebruikte zonnebloemolie is omgevallen in de garage.
Vanmiddag dacht fck this en deur dicht gedaan.
Maar moet nu wel keer gaan opruimen. zo’n rotwerk en die vieze frituur lucht
Lekker lang lunchen met een glas wijn
Deden wij vaak in de nazomer in congressen in Zuid Europa
Ja ik ga alleen dus hoop dat ik daar wat wijnbuddies vind
Wanneer je niet vaak een serie leuk vindt en wanneer je eindelijk wel een leuke serie vindt met een boeiend verhaallijn, mensen het slecht vinden en er dus geen nieuwe seizoen meer komt. Fuck you.
En dan de reacties ‘het is te langzaam’ ‘onrealistisch’ (vaak mensen die dan wel GoT en dergelijke buitenlandse grote productie series kijken)
(Heb het nu over arcadia en alter ego. Allebei vind ik echt leuk)
Oh komt er geen tweede seizoen van alter ego?
Is nog onbekend maar al die slechte reviews en ratings maakt me wel nerveus
Haha, ik heb dezelfde vraag over Arcadia. Ik las dat er een tweede seizoen zou komen?
Ongevraagde tip: mocht je toevallig kattenbakkorrels hebben, deze erop gooien. Even laten liggen en dat opvegen.
Zijn ze nu aan het opnemen, denk ik. Dus ja, dat komt er.