Waar erger je je aan? #17

Haha ik had dit ook eens, 08;30-18;30 was dan congres, dan begon de borrel tot 20;00 en dan daarna was je pas vrij. Wat resulteerde dat ik om 20:30 zonder eten half bezopen uit de borrel gekickt werd en met een nieuwe congresvriend friet ben gaan halen in de buurt :joy:

9 likes

Ik ben van nature echt een relaxt persoon en kan me niet zo snel druk maken om dingen, maaaaaar ik heb gemerkt dat ik echt agressief word van mensen op fatbikes? Haha ja terwijl ik dit typ denk ik ook “wtf meid” maar dan zitten ze echt met een grijns op zo’n overgewaardeerde fiets terwijl het er gewoon echt niet uit ziet? Daar erger ik me aan. En het rijgedrag natuurlijk, dat krijg je volgens mij gratis bij het kopen van zo’n fiets.

37 likes

Helaas niet. Heb geen kat.
Ben het nog steeds aan het uitstellen.

1 like

Ik vind ze ook heel irritant. Er reden er hier twee uur geleden twee door de straat die achterelkaar aanreden en de achterste had ook nog een of ander irritante nepsirene erop en een soort toetergeluid.

5 likes

Lifehack is echt om ‘s avonds een afspraak te plannen. Je gaat slapen met een verboofd bekkie en je wordt wakker en hebt er helemaal geen last van gehad✹

5 likes

Haha ja dat is wel een goede idd :sweat_smile:
Het is inmiddels zo goed als uitgewerkt dus heb net lekker chocola zitten eten :grin:

2 likes

Staat niet zo genoemd in het programma, maar ik ga het op mn gemak nog even uitspitten :sweat_smile: zou wel een stuk schelen!

2 likes

Er is echt niks erger dan je hier op verheugen, omdat eten het enige lichtpuntje is op zo’n tijdstip, en dat er dan alleen koekjes voor bij de koffie zijn. Nederlanders zijn niet te vertrouwen met dit soort dingen.

3 likes

Het is in het buitenland

2 likes

bestaat dit?? walgelijk

7 likes

Ik heb hier juist meer vertrouwen in de Nederlandse versie haha, daar is altijd hele goede lunch, luxe koeken bij de koffie en borrels.

Dit staat op de site van het buitenlandse congres dus dit stelt me niet hele erg gerust :cry: :joy:

Of misschien zand? Dat gebruikten we altijd als er een kind gekotst had

Ik heb uiteindelijk een rol keukenpapier gebruikt op mee op te zuigen. En daarna met heet water en dreft gedweild maar er blijft zo’n waas op liggen. Misschien van het weekend weer dweilen. De vloer blijft glad.
Misschien alsnog zand of kattenbakvulling eroverheen gooien.

3 likes

Dasty. Dat haalt echt alle vet weg.

6 likes

Goeie ! Hoor er altijd veel over. Dit weekend maar even halen.

3 likes

Je hebt er een cursus voor, om je op een fatbike zo te gedragen :wink::wink:
Ik vind ze ook vreselijk

4 likes

Gaat toch om aantal gekeken uren? Genoeg slechte series die gewoon doorgaan, omdat men massaal kijkt

1 like

Ik heb echt al 10 keer op ticketswap gekeken naar bepaald evenement, heb ook een melding aanstaan voor tickets maar telkens als ik de app open moet ik het hele evenement opnieuw intypen. Hij staat niet tussen recent bekeken of meest gezocht, zo irritant

3 likes

Van welk materiaal zijn ze gemaakt?

Mijn gold plated oorbellen en enkelbandje, waar ik mee sport en douche, zien er na 2 jaar nog steeds heel mooi uit. Ik kan me voorstellen dat het bij ringen wel sneller gaat overigens. Die zijn bij mij van echt goud.

1 like

Je kan via ‘account’ gelijk naar je ticket alerts en daar staat je evenement als het goed is tussen

3 likes