Waar erger je je aan? #17

In de bus gaan heel veel mensen ook niet zitten! Zo irritant omdat het dan heel vol lijkt en dan is er nog overal plek. Misschien zijn ze wel bang om naast iemand te zitten

3 likes

Ik heb ooit 3 maanden in Ierland gestudeerd en toen moest ik zo wennen dat zij vaak 1 rij maakten, ookal waren er meerdere kassa’s. En dan gewoon op volgorde van die rij naar de vrije kassa’s liepen. Geen gedoe, iedereen op zn gemakje. Het was wel een kleine stad, dus misschien hielp dat ook mee. Ik vond het wel een handig systeem

10 likes

Hahaha ja! Hier erger ik me ook al jaren aan. Het zijn er ook zo veel!

2 likes

En? :crossed_fingers:t3:

1 like

Nog steeds niks. Maar ik heb wel de klantenservice gesproken inmiddels en die kwamen met een vaag verhaal over dat doordat ik met IDEAL heb betaald de bevestiging pas verstuurd wordt op het moment dat het bedrag is ontvangen door hun. En dat kan tot 5 dagen duren zei ze (is geen Nederlandse maatschappij ook). Maar ze kon m’n boeking wel vinden in het systeem onder mijn naam en ik heb iig een boekingsnummer gekregen nu. Dus ik hoop dat ik ergens deze week een mail krijg en ik de vlucht ook zelf terug kan vinden. Daarna durf ik pas verder te plannen haha. Volgende keer boek ik weer met een creditcard :sweat_smile:

5 likes

Ja, in mijn buurt is er nu ook een kwijt, dus overal posters. Los van mijn irritatie, hoop ik dat ze wordt gevonden.

2 likes

ja dat overdreven respect voor ouderen is ook zo dom. als ze aso zijn zijn ze aso hoor doei

16 likes

Hahaha deze ga ik onthouden :joy: nu al zin om dot tegen voordringende ouwe besjes te zeggen

5 likes

Als je ergens je e-mail moet invullen en dan al na de eerste letter de melding krijgt dat het een ongeldig e-mailadres is. IK BEN NOG AAN HET TYPEN.

60 likes

Haha ja doe rustig!

6 likes

Zeker weer een onpopulaire mening van me maar ik vind dit echt een verschrikkelijke kutuitspraak. Veel te hard om je punt te maken dat voordringen niet netjes is, de tering. Of ben ik nou zo’n teer zieltje?

57 likes

Nee, ik vind het ook naar. Wie weet staat dat oudje daar chagrijnig te zijn omdat ze vorige week dr zus is verloren en deze week te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft, weet jij veel. Oude mensen verliezen een hoop, het is niet alleen maar lekker relaxen als pensionado.

31 likes

Ik geloof ook niet dat dit echt gezegd is. Dit is toch zo’n typische meme-uitspraak.

17 likes

Dit vind ik dan ook weer overdreven. Dit kun je dan bij iedereen die voordringt in de rij wel gaan bedenken ”Oh misschien heeft ze net te horen gekregen dat ze kanker heeft en heeft ze nu haast voor haar doktersafspraak”

9 likes

Ik vind het niet overdreven. Je weet gewoon niet wat er gebeurt in iemands leven en ik merk dat ik een stuk positiever in het leven sta sinds ik me niet laat ergeren door dat soort situaties door me dat te bedenken. Niet per se de kanker uiteraard, maar gewoon van hey, je weet niet hoe haar dag was. Schouders ophalen en door met je leven.

Waarschijnlijk ging inderdaad daarna de rij klappen en tomaten gooien naar de oude vrouw

22 likes

Je kan iemand, ongeacht diens leeftijd, best aanspreken op voordringen, maar dat hoeft toch niet op zo’n onbeschofte manier?

9 likes

Precies. Dat er geapplaudisseerd werd door omstanders ontbreekt nog aan het verhaal.

7 likes

Daar gaat mijn reactie toch niet over?

Het boeit mij sowieso te weinig als er iemand voordringt dus ik zal er überhaupt niets van zeggen. Maar om nou elke keer als er iemand voordringt gelijk een dramatische situatie te schetsen vind ik gewoon overdreven, mensen dringen voor, boeiend.

6 likes

Het is geen meme-uitspraak hoor, ik ben gewoon een zuur wijf die boodschappen doen heel kut vindt (= ik krijg paniekaanvallen in de supermarkt en wil er ook graag zo snel mogelijk uit zijn op een slechte dag). Maar blijkbaar is het alleen zo bij vreemden dat allerlei context waar je niks van weet relevant is :melting_face:

6 likes

Ok, dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd, excuus.