Gister olijven, salami, kaas en hamkroketjes, vandaag kipballetjes met stokbrood. Maandag hellofresh iets (oja pasta met garnalen) en dinsdag lasagna. En voor morgen hebben we broodje vegan kebab
Ik had een keer een collega en hij was helemaal trots op zijn maaltijdvervangende shake . En dan niet van die shakes om van af te vallen maar zo’n shake die dan precies alles qua voedingstoffen bevat. Volgens mij heette het Huel ofzo.
Dat leek me zo deprimerend, dat je echt puur eet om in leven te blijven. Zonder structuur, verschillende smaken, alleen maar koud.
Pfff wat is Ziggo/Vodafone de laatste tijd irritant geworden. Ze bellen al weken met verschillende nummers over een of andere kabel die ze willen aanleggen. Ik verwacht een telefoontje en nam zonder te kijken net op.
Jaaaa hallo ik wil even de afspraak voor de monteur bevestigen. Eehm wie ben je en welke monteur? Ja voor de Ziggo want je hebt langzaam internet. Nee dat heb ik niet en ik ben geen klant van jullie. Heel lul verhaal. Ik zo nee dank je. Ja de monteur komt sowieso langs. Ok dan wens ik hem veel succes
Echt super irritant.
Girl dinner
Ohja ui en knoflook “lust” ze niet! Ze heeft eens de sajoerboontjes van mijn schoonmoeder gegeten, vond ze heerlijk dus ze vroeg het recept. Mijn schoonmoeder lachen “daar zit een lading ui en knoflook in!”
Hoe fucking flauw is je eten dan🥲
Heel, heel flauw. Letterlijk een gekookte aardappel met nootmuskaat erop, boontjes uit pot met nootmuskaat erop (lekker snotterig) en een gortdroge lap vlees. Ik vertik het ook om ooit nog gekookte aardappel te eten. Lukt me toch al minstens 15 jaar.
Dit bedoel je denk ik
Dit deuntje onder Insta reels maakt me echt agressief
Tijdens mijn wandelinf bedacht ik iets wat ik moest doen. Had geen telefoon bij om het op te schrijven.
Nu ben ik het vergeten.
Waarom zijn mannen zo walgelijk. Zag vanmiddag in een woonwijk een man op straat plassen.
Neeeee dit is echt zo niet waar!
Ik werk in de voedingsindustrie en ben gek op eten alles daar omheen, maar er is echt een verschil tussen “mensen die van eten houden”, en daarmee bedoelen dat ze graag kaas en biefstuk eten, en mensen die eeeeeecht van eten houden (foodies).
Zelf op mijn werk zijn er maar een paar echte “foodies”(kut woord) en heb ik ook collegas die alleen eten voor de voedingstoffen hahaha. Ik had zelf op mijn opleiding mensen die er eigenlijk niet zo geïnteresseerd in waren.
Ik heb hier echt een sterke mening over want ik ben ooit naar londen geweest met een vriendin waarvan ik dacht dat ze net zoveel van eten hield als ik, maar alles wat kruidig of onbekend was, was eng ipv interessant . We mochten ook niet over een streetfoodmarkt lopen vanwege de geur
.
Oh en wat ik ook niet snap en daarmee dus onderscheid maakt: heel veel mensen houden zogenaamd van lekker eten, maar waarom werken die dan niet allemaal in de voeding? Het liefst ben ik er de hele dag mee bezig dus dan is het logisch dat ik daar ook in werk, haha
Omdat die mensen misschien ook van andere dingen houden? Of hun hobby liever hun hobby laten ipv te kapitaliseren?
Ik vind het andersom interessanter - dat mensen blijkbaar zo’n voedingsopleiding gaan doen als ze er eigenlijk niet zoveel interesse in hebben?
Mag je dan alleen echt van eten houden als het je werk is? Ik hou ook van slapen maar ben ook geen bedden ontwerper.
Nouja niet iedereen is daar toch goed in
Zelden hahaha! Vooral met maaltijden niet. Gebak oid vind ik nog wel een soort van leuk om te proeven, maar maaltijden zijn een moetje
Ah shit ik hou van muziek maar ben geen muzikant, hou ik dan wel echt van muziek??
Hahaha ja dit is een biecht. Ik haat rituals zo erg dat ik mezelf toestemming heb gegeven dat als ik iets van rituals cadeau krijg dat mag weggeven. Want ik vind een cadeau weggeven niet oke maar in het geval van rituals meer dan prima
Ik hoorde dat ze bepaalde lekkere geurstokjes hebben en ik dacht gelijk, stel het is echt een lekkere geur dan kan ik het nog altijd overgieten in een ander potje/flesje