Ik ben boos op mijn manager en heb al meerdere hints gedropt maar hij pakt ze niet op!
Heb net zelfs gereageerd op een appje maar nog steeds niks!
Ik ben boos op mijn manager en heb al meerdere hints gedropt maar hij pakt ze niet op!
Heb net zelfs gereageerd op een appje maar nog steeds niks!
Als iemand dat in zân profiel zet verwacht ik eigenlijk dat eten een soort hobby is waar diegene geld aan uitgeeft. Dus dat diegene graag uit eten gaat of naar de kaasboer gaat voor een borrelplank of een taartje haalt bij de bakker etc. Dat is in ieder geval wat ik ermee zou bedoelen en ik zou het ook leuk vinden om die âhobbyâ te delen met mensen die ik ontmoet.
ja sorry maar ik vind het echt kut als ik eten niet mn hobby mag noemen. ik hou gewoon van koken, leuke plekken ontdekken, nieuwe gerechten proberen. als ik dat niet opnoem blijft er niks over hahaha
Oooh ik herken het, ik heb zoân collega op de supportdesk. Die praat zĂł slaapverwekkend en is zo langdradigâŠvast goedbedoeld maar poeh.
Jaa dit is toch gewoon hoe je het zelf interpreteerd? Er zijn mensen die geven niet bijzonder veel om lekker eten naast hun dagelijkse prakkie gewoon functioneel. Die gaan ook niet veel uit eten ofzo.
En er zijn bourgondieers of mensen die houden van fine dining, wijn/spijs combinaties, nieuwe smaken. Lekker uit eten en terrasjes enzo. Gewoon bovengemiddeld genieten zodat eten een hobby wordt.
haha milieujurist van platform Stop invasieve exoten, alsof hij die hoornaar gaat beboeten
Maar dat klinkt toch heel anders? Ik vind uit eten gaan en koken etc ook leuk, maar ik vind het intens stom als iemand het omschrijft als âik hou van lekker etenâ. Je zult wel moeten om in leven te blijven dat vind ik iets anders dan âik hou van koken en vind het leuk om te gaan uit etenâ. misschien had ik de disclaimer erbij moeten zetten dat ik ook wel snap dat het een petty ergernis is die nergens over gaat.
âIk hou van reizenâ als enige karaktereigenschap noemen vind ik wel ook zoiets. Joe echt bijna iedereen vindt dat leuk, is dat echt het enige dat je over jezelf te vertellen hebt.
Haha ik vind dit een typische uitspraak/kijk vanuit iemand die dus niet perse lekker eten belangrijk vindt! eten heb je nodig om te overleven dus natuurlijk VS ik hou van lekker eten zijn echt twee verschillende uitspraken voor mij hoor
Het is nu zo extreem! Mijn medicijnen op recept werken gewoon niet meer
ik pak altijd gewoon een extra pilletje dan maar dat is vast slecht advies
Ik kan me juist niks voorstellen bij âvan lekker eten houdenâ
Avondeten vind ik ook gewoon⊠meh
Eens! Ik eet warm omdat je nou eenmaal moet eten
en @PiuPiu hier wil ik echt meer van weten, denk je dan nooit van âwow dit lijkt me echt lekkerâ of âik heb echt zin om een keer x te etenâ ofzo? hecht je aan geen enkele soort eten waarde?
Ja! (Maar oke vooral ook om de prikkels en vind eten wat ik niet zelf bereid heb wel een dingetjeâŠ) doe het ook nooit.
Ik vind normaal avondeten wel oke, 6je of 7. Maar ik kan ook echt een 10 voelen qua geluk als ik in een goed restaurant zit met smaakbeleving, goed gezelschap, bijpassend wijntje etc. Of als ik allemaal nieuwe bijzondere dingen mag proeven.
Dat houd voor mij in dat je van lekker (bewust) eten houd en dat als je geniet moment ziet waar je ook geld aan uitgeeft etc.
Dan heb ik het niet echt over de krieltjes met gehaktbal zeg maar.
Dus zie dat wel als verschillende dingen.
Ik hou wel van pizza
Ik ga ook graag uit eten maar dan alleen in buffetvorm, ik vind namelijk dingen al gauw saai en dan moet je er zoveel van opeten en nee dat vind ik zonde. Ik bedenk me nu wel dat ik daar ook meer koude dingen kies vaak.
@MaartenVanRossem Nou en dat ook inderdaad, zoveel gedoe voor 5 minuten de boel naar binnen scheppen đ«Ł
OMG ik kan echt geen vrienden worden met jullie hoor, food = life
Mijn man gaat op vakantie voor de geschiedenis van een plek, ik vooral voor het eten en de supermarkten.
hahah love dat je wel van pizza houdt. bedankt voor de uitleg maar ik kan me er weinig bij voorstellen