Haha ik vind dit een typische uitspraak/kijk vanuit iemand die dus niet perse lekker eten belangrijk vindt! eten heb je nodig om te overleven dus natuurlijk VS ik hou van lekker eten zijn echt twee verschillende uitspraken voor mij hoor
Het is nu zo extreem! Mijn medicijnen op recept werken gewoon niet meer ![]()
ik pak altijd gewoon een extra pilletje dan maar dat is vast slecht advies
Ik kan me juist niks voorstellen bij âvan lekker eten houdenâ ![]()
Avondeten vind ik ook gewoon⊠meh
en @PiuPiu hier wil ik echt meer van weten, denk je dan nooit van âwow dit lijkt me echt lekkerâ of âik heb echt zin om een keer x te etenâ ofzo? hecht je aan geen enkele soort eten waarde?
Ja! (Maar oke vooral ook om de prikkels en vind eten wat ik niet zelf bereid heb wel een dingetjeâŠ) doe het ook nooit.
Ik vind normaal avondeten wel oke, 6je of 7. Maar ik kan ook echt een 10 voelen qua geluk als ik in een goed restaurant zit met smaakbeleving, goed gezelschap, bijpassend wijntje etc. Of als ik allemaal nieuwe bijzondere dingen mag proeven.
Dat houd voor mij in dat je van lekker (bewust) eten houd en dat als je geniet moment ziet waar je ook geld aan uitgeeft etc.
Dan heb ik het niet echt over de krieltjes met gehaktbal zeg maar.
Dus zie dat wel als verschillende dingen.
OMG ik kan echt geen vrienden worden met jullie hoor, food = life ![]()
Mijn man gaat op vakantie voor de geschiedenis van een plek, ik vooral voor het eten en de supermarkten.
hahah love dat je wel van pizza houdt. bedankt voor de uitleg maar ik kan me er weinig bij voorstellen
Maar hoe denk je over snacks? Of boeit eten je helemaal niet?
heb je wel honger soms?
Ik hou ook niet van warm eten maar dat eet ik dus ook gewoon weinig. 3x per week. En de andere dagen gewoon wat ik wel lekker vind

Ik dacht vroeger ook dat ik niet van eten hield en at alleen maar om de honger kwijt te raken. Maar mijn moeder kookte zoutloos avg met groente uit een potje en als enige âsmaakmakerâ nootmuskaat. Dus jaâŠsmaak ontwikkelen moest ik buiten de deur.
Haha dit was mijn moeder ook, kruiden en knoflook bestaan niet.
wat eet je dan op andere dagen? gewoon brood of salade oid ipv warm eten?
Gister olijven, salami, kaas en hamkroketjes, vandaag kipballetjes met stokbrood. Maandag hellofresh iets en dinsdag lasagna
Gister olijven, salami, kaas en hamkroketjes, vandaag kipballetjes met stokbrood. Maandag hellofresh iets (oja pasta met garnalen) en dinsdag lasagna. En voor morgen hebben we broodje vegan kebab
Ik had een keer een collega en hij was helemaal trots op zijn maaltijdvervangende shake . En dan niet van die shakes om van af te vallen maar zoân shake die dan precies alles qua voedingstoffen bevat. Volgens mij heette het Huel ofzo.
Dat leek me zo deprimerend, dat je echt puur eet om in leven te blijven. Zonder structuur, verschillende smaken, alleen maar koud.