Waar erger je je aan? #18

Dit bedoel je denk ik

3 likes

Dit deuntje onder Insta reels maakt me echt agressief :triumph:

4 likes

Tijdens mijn wandelinf bedacht ik iets wat ik moest doen. Had geen telefoon bij om het op te schrijven.
Nu ben ik het vergeten.

2 likes

Waarom zijn mannen zo walgelijk. Zag vanmiddag in een woonwijk een man op straat plassen.

4 likes

Neeeee dit is echt zo niet waar!

Ik werk in de voedingsindustrie en ben gek op eten alles daar omheen, maar er is echt een verschil tussen “mensen die van eten houden”, en daarmee bedoelen dat ze graag kaas en biefstuk eten, en mensen die eeeeeecht van eten houden (foodies).

Zelf op mijn werk zijn er maar een paar echte “foodies”(kut woord) en heb ik ook collegas die alleen eten voor de voedingstoffen hahaha. Ik had zelf op mijn opleiding mensen die er eigenlijk niet zo geïnteresseerd in waren.

Ik heb hier echt een sterke mening over want ik ben ooit naar londen geweest met een vriendin waarvan ik dacht dat ze net zoveel van eten hield als ik, maar alles wat kruidig of onbekend was, was eng ipv interessant :joy:. We mochten ook niet over een streetfoodmarkt lopen vanwege de geur :sob:.

Oh en wat ik ook niet snap en daarmee dus onderscheid maakt: heel veel mensen houden zogenaamd van lekker eten, maar waarom werken die dan niet allemaal in de voeding? Het liefst ben ik er de hele dag mee bezig dus dan is het logisch dat ik daar ook in werk, haha

17 likes

Omdat die mensen misschien ook van andere dingen houden? Of hun hobby liever hun hobby laten ipv te kapitaliseren?

Ik vind het andersom interessanter - dat mensen blijkbaar zo’n voedingsopleiding gaan doen als ze er eigenlijk niet zoveel interesse in hebben?

21 likes

Mag je dan alleen echt van eten houden als het je werk is? Ik hou ook van slapen maar ben ook geen bedden ontwerper.

50 likes

Nouja niet iedereen is daar toch goed in :sweat_smile:

6 likes

Zelden hahaha! Vooral met maaltijden niet. Gebak oid vind ik nog wel een soort van leuk om te proeven, maar maaltijden zijn een moetje

2 likes

Ah shit ik hou van muziek maar ben geen muzikant, hou ik dan wel echt van muziek??

35 likes

Hahaha ja dit is een biecht. Ik haat rituals zo erg dat ik mezelf toestemming heb gegeven dat als ik iets van rituals cadeau krijg dat mag weggeven. Want ik vind een cadeau weggeven niet oke maar in het geval van rituals meer dan prima :joy:

Ik hoorde dat ze bepaalde lekkere geurstokjes hebben en ik dacht gelijk, stel het is echt een lekkere geur dan kan ik het nog altijd overgieten in een ander potje/flesje

1 like

Ik hou vooral van het opeten van het eten :laughing:

Hoef er echt niet de hele dag mee bezig te zijn, maar vind t gewoon lekker. Zeker als ik iets nog niet ken en/of het is door een ander gemaakt/mooi opgemaakt/de ervaring etc.
Ik kan ook niet zoveel met mensen die aan hun partner vragen tijdens de menukaart: ‘lust ik dit?’.
Die altijd alleen maar tomatensoep met kipsate bestellen als ze al eens uit eten gaan. Zelf weten maar zonde van alle mooie smaken en gerechten die er zijn.

3 likes

Die ek rommel bullshit die elke supermarkt heeft, lekker rommeltjes sparen die na het ek op de afvalberg terecht komen.

34 likes

Nee, nee, de Jumbo is duurzaam bezig :nerd_face:

2 likes

Ik heb mijn 2006 Wuppies nog hoor

35 likes

Dat waren ook wel de beste hoor

5 likes

Ik heb vanochtend nieuwe kleding besteld bij otrium, en heb nog steeds geen orderbevestiging maar het geld is wel al van mn rekening

2 likes

Jaaa met eeen wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie, ja we woorden kampiooeeen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Mijn katten vinden de oranje mini hamsters van ah ook nog steeds leuk. Vooral Plukkie.

https://images.app.goo.gl/jyNQd39qJgV4mYrH6

2 likes

De wuppies en alle reclames eromheen waren zo leuk, volgens mij was dat toen echt een succes.

1 like