Ik heb mijn 2006 Wuppies nog hoor
Dat waren ook wel de beste hoor
Ik heb vanochtend nieuwe kleding besteld bij otrium, en heb nog steeds geen orderbevestiging maar het geld is wel al van mn rekening
Jaaa met eeen wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie, ja we woorden kampiooeeen ![]()
![]()
Mijn katten vinden de oranje mini hamsters van ah ook nog steeds leuk. Vooral Plukkie.
De wuppies en alle reclames eromheen waren zo leuk, volgens mij was dat toen echt een succes.
Ik kan mij vaag herinneren dat andere supermarkten de wuppie gingen namaken, omdat âie zo succesvol was.
Maar ik kan er niet zo snel wat over vinden
Iets later kwam wel de welpie (?) of zoân soort rupsvormige wuppie dacht ik
Maar het was niet meer hetzelfde als de OG
Edit: beesie was die rupsvormige zie ik na googlen
Hoezo verlies ik altijd dingen in huis? Er is nu weer een riempje magisch verdwenen en ik weet honderd procent zeker dat ik âm in huis uitgedaan heb en gewoon nĂ©rgens te vinden?!
Ik ben al sinds 5.30 wakker en ik kan niet meer verder slapen
Inmiddels ben ik klaar wakker en wil ik het liefst heel mijn huis schoonmaken voor ik straks weg ga. Maar ik woon op de bovenste verdieping van gehorige appartementen en vind het zielig voor mijn onderburen als ik nu al ga stofzuigen.
Hahaha dit is mijn lievelings.
Ik heb mijn man trouwens het liefst in meerdere stukken en zonder normen die deugen. Waar moet ik dan over klagen?
Volgens mij heeft de Volkskrant het ooit uitgezocht en toen leek het wel echt. Maar ik vermaak me altijd uitstekend met deze advertenties en dan proberen te achterhalen wat er echt staat. (Geen meeloper=iemand die alleen zân eigen zin doet.)
Weet niet of deze achter de paywall staat: Artikel
Oh wat fascinerend! Vraag me wel af of deze dame dan uiteindelijk de liefde heeft gevonden dankzij Pier.
Haha die bescheiden past daar ZO niet tussen
dit is toch gewoon de omschrijving van een ontiegelijke kwal
Loopt in niets naast zijn schoenen!
Ik wil dat deze man Sibbe Jan Noppert gaat helpen, want die lijkt het opgegeven te hebben ![]()
Hahaha wat vreselijk. En wat is âaangespannen rijdenâ?
De welbekende sportieve rij stijl??
Nee het is vast een verwijzing naar paardrijden, strakke teugels oid
Is ander woord voor mennen, dus paarden of ponys met een karretje erachter.
Kamervullend ego more like.
Ik mis dit wel aan niet meer de papieren krant hebben ![]()