Waar erger je je aan? #18

Ja dat snap ik! Ik heb forum-werk en -denkniveau hoor

10 likes

Maar maar maar dat is de beste want die is het kortst

2 likes

zelfs met maar 28 dagen duurt die maand 6 jaar

22 likes

Een prostaat is ook roze. En ik denk dat niemand zo’n website zou maken over prostaatkanker.

2 likes

Dat is denk ik wel waar. Maar zoveel roze zag ik niet. Gewoon vaag beige.

1 like

Dat logo :smiling_face_with_tear:
Echt zo’n logo voor een blogger met 2 voornamen

5 likes

Ik vind het een mooie website want roze en heb door erop te klikken een zelftest besteld. Dus geslaagd

48 likes

Karl je bent de droom van elke marketeer

32 likes

Doe ook maar gewoon mijn best

10 likes

Ongevraagd advies, maar kun je misschien ook terrecht bij een andere / privé kliniek? Mijn broer heeft dat gedaan voor galblaas verwijderen en zo was hij snel aan de beurt ipv van maanden te moeten wachten en werd ook vergoed. Wss kost het je wel je eigen risico, maar die had hij al op. Ik dacht dat hij daarop werd geattendeerd door de zorgverzekering, maar weet het niet helemaal zeker. Als je meer info wilt, vraag ik het aan mijn broer voor je na.

1 like

In een normaal ziekenhuis kost het je ook je eigen risico!

5 likes

Ah shit! Ja ik sta er nu ook op, ik herken wel wat je zegt. Bij mij bleef het eerst ook lang weg maar elke keer blijft een hel. Sterkte! :blush:

4 likes

Ik rij best vaak van Nederland naar Duitsland en het is zo duidelijk bij de grenscontrole dat het puur om uiterlijk gaat. Ik ben er zelf nog nooit uitgepikt maar de controles die ik zag waren altijd mensen met een donkere huidskleur, vrouwen met een hijab, enz.

De politie of whatever zit je dan ook helemaal te bestuderen als je aan komt rijden, bah.

sierlijsten in nieuwbouw huizen

16 likes

Dit zou echt verboden moeten worden
Inclusief stalen deuren en visgraat vloer in een lichte kleur.

3 likes

Niet dat ik het goed praat, maar het is toch duidelijk waar ze op controleren? Niet raar dat ze dan niet iedereen stoppen

7 likes

Hmm hier bij de grensovergang kunnen ze echt niet zo snel kijken wie of wat er in de auto zit. Ze staan aan de zijkant van de snelweg zoals bij een benzine pomp en controleren vooral op kenteken en uiterlijk van de auto. Ik ben namelijk behoorlijk vaak staande gehouden met mijn golf 8 op drugscontrole😂 nu ik een gewone gezibsauto rijd die niet drugsdealer schreeuwt laten ze me weer met rust.

8 likes

Ah ja op die manier ben ik ook redelijk vaak staande gehouden in m’n dealer auto. :joy: Maar ik ga nu altijd in Groningen de grens over, daar worden alle auto’s van de snelweg afgeleid zodat ze ff goed kunnen kijken wie er in de auto zit.

@Karl_Lagerfeld ja is ook zo, ik moet nog ff wennen aan al dit rechtse politieke gedoe.

1 like

Nou, dit “rechtse gedoe” is toch al zo’n beetje sinds 2010 gaande

10 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Waar erger je je aan? #18 (Deel 12).