Waar erger je je aan? #18

:100:

(Sowieso dat er minstens één van de verbaasde reageerders hier z’n handen niet met zeep wast na een toiletbezoek. MINSTENS.)

Gek dat je hier bijna een turtolio voor moet schrijven hè

9 likes

Vind ik ook altijd irritant. Ik kan dat prima zelf en wil graag zelf bepalen hoe dik ik iets erop smeer.

2 likes

Ik ben niet verbaasd over je hygiëne want ik ben ook zo alleen wel over de techniek :laughing:

Er zitten er wss meer in je leven dan je denkt, ze nemen dan alleen minder van je borrelplank.

Vind het altijd leuk als vieze mensen zo boos worden hierom en zichzelf dan als heel vrij en losbandig persoon zien omdat ze hun handen niet wassen.

8 likes

Ik vind mezelf niet een germaphobe, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik geen eten pak uit bakjes waar kinderhandjes en die van hun ouders ook uit kunnen pakken. Al die kdv virussen laat ik liever aan me voorbij gaan. Ook ga ik niet meer naar een toilet in een huis waar een jong kind woont. Na een paar keer een niet doorgespoelde drol van m’n nichtje te zijn tegengekomen ben ik daar mee opgehouden :nauseated_face:

9 likes

Kinderen krijgen vooral heel erg vieze ziektes, echt wtf is de mond-hand-voet ziekte, dat is gewoon menselijke mond-en-klauw-zeer, alsof ze een veestapel zijn.

19 likes

Houd op scheid uit. Ouders zijn ook erg wat dat betreft. Schoonzus deed een tijdje terug super moeilijk dat zij en de kinderen ons zooooo graag wilde zien. Wij ons hele weekend omgegooid en aangepast, appt ze 10min van te voren: ooh ja beide kinderen hebben krentebaard, vinden jullie niet erg toch? :grimacing: Ja vinden we wel erg.

11 likes

Je kinderen gaan niet naar een kinderdagverblijf?

3 likes

Moet je ze wel uberhaupt hebben.

2 likes

Ik heb geen kinderen.

3 likes

Ah ik las het verkeerd. Dacht dat ze jouw kinderen wilde zien.

1 like

Dat ik nooit leuke dingen tegenkom als ik bereid ben veel geld uit te geven door een keer goed te shoppen voor mezelf :mad:

10 likes

Same :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat ik al vanaf 6 uur vanochtend wakker en in de weer ben. Net om 20:30 eindelijk gaan zitten en even tijd voor mezelf, ben ik al direct zo moe dat ik mijn ogen bijna niet kan openhouden. Maar door naar bed dan, dat was de vrijdag weer :+1:

1 like

Maar hoezo deze vraag, is toch niet te vergelijken

Je gaat toch niet actief krentenbaard opzoeken als je dat weet?
Tuurlijk al die gore ziektes die ze onbewust via kinderopvang krijgen, maar dat is een ander verhaal.

3 likes

Omdat ik regelmatig kinderen met krentenbaard zie rondlopen op de opvang. We krijgen dan ook weer een bericht dat het “heerst” en dat het niet meer besmettelijk is. Zou er dus geen probleem mee hebben als iemand met een kind met krentenbaard langs zou komen (mits het behandeld is natuurlijk).

De wc in de kroeg heeft geen tas haakje :triumph:

1 like

ja net als pseudokroep ik weet niet meer wat het is maar klinkt echt vies

7 likes

Ja dat is niet zo vies, das gewoon taffes hard hoesten, maar kinderen hoesten wel echt ranzig natuurlijk in het algemeen.

Moet je je kind ff in de douche zetten geloof ik en dan komt het weer goed. Maar dat geeft geen kloppende zweren of pussende bulten dus ik kan ermee leven.

2 likes

Ja, tot ik kinderen kreeg, had ik ook geen idee dat er zoveel kinderziektes zijn. Al die vlekjes, bultjes, vijfde ziekte (?), zesde ziekte (?), elke week wat anders.

4 likes