Waar erger je je aan? #18

Karma is a cat???
Purring on my lap???

Waar slaat dat op

7 likes

Wat is er objectief dan precies muzikaal goed aan?

1 like

Dat ik weeer verkouden ben. Voel me ook echt belabberd, vergeet altijd dat dat ook kan met een simpele verkoudheid

Ik heb speciaal hiervoor een extra grote wasmachine gekocht. Heb ooit het dekbed in bad geprobeerd te wassen en dat was echt niet chill. Was het niet mega vaak, maar vooral met de seizoenswisselingen.

3 likes

In mn fietszadel zitten scheuren, zo irritant want ook al maak ik mn zadel droog het water komt dan alsnog uit die scheur en dan heb ik van die random natte plekken op mn kont :dizzy_face: dus maar snel een nieuw zadel kopen

1 like

“We can’t talk about Taylor Swift’s success without acknowledging her preternatural ability to write songs that are familiar yet distinctive, accessible but not trite,” Associate Professor and Chair of Popular Music, Toby Koenigsberg, says. “It’s important to emphasize that it’s incredibly difficult to write a song like the songs Taylor writes,” he adds. “It’s difficult to do even one time. To do it across an entire album is much harder still, and she has been doing it on album after album for close to two decades now.”

“Taylor Swift is really good at writing music,” Associate Professor of Music Theory Drew Nobile notes. “That’s indisputable. She knows how to craft a melody. The subjects of her songs are very relatable. I’m a 38-year-old male and I can listen to her songs, even those she wrote when she was 20, and connect with them.”

Artikel waar dit uitkomt. De vraag is natuurlijk of je kwaliteit in muziek uberhaupt objectief kan beoordelen, maar je kan moeilijk zeggen dat ze niet binnen haar genre mega effectief is, en dat heeft ook met kwaliteit van de uitvoering te maken (dus songwriting, melodie maar ook productie).

Ik vind dat gehaat op Taylor Swift een beetje dezelfde zuurheid als iedereen die klaagt over het EK of het warme weer. Het is iets waar heel veel mensen wereldwijd plezier aan beleven, laat ze lekker.

39 likes

Ik laat swiftfans prima hoor, vroeg me gewoon af wat er muzikaal sterk aan was want ik luister gewoon nooit naar haar omdat het niet m’n ding is.
En over het weer heb ik ook niet te klagen hoor :smile:

1 like

Ik laat ze ook, daarom klaag ik er hier in het waar erger je je aan topic over en niet in het concertentopic (en heb voor zover ik weet geen Swifties in mijn omgeving, maar als ik die zou hebben zou ik ze hooguit een beetje plagen). Ik erger me gewoon aan de, in mijn ogen onterechte, hype om haar heen waardoor ze me overal door de strot wordt geduwd

2 likes

echt poet laureate niveau

3 likes

Gewoon plastic tasje er op knopen. Doet wonderen :ok_hand:

Nou ik had zo’n hoesje erover gedaan maar was alsnog vochtig

:white_circle::white_large_square::white_heart::white_flag:

Hint

9 likes

Ik heb sinds dit bericht vrij veel gereden. Gemiddeld elke dag een uur en ook naar plaatsen waar ik nog nooit ben geweest. Mijn vertrouwen is aardig teruggekomen :partying_face:

80 likes

Heel fijn en knap dat je het niet uit de weg bent gegaan!

6 likes

Inclusief prop in de mond

29 likes

ah wel gezellie dat al de swifthaat ons zo verenigt. post ik toch nog een keer iets positiefs over haar! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Op mn instagram postte iemand een foto van zichzelf bij het concert in Londen met een boodschap aan alle Swifties die naar de show in Amsterdam gaan dat het echt fantastisch is en ze moeten genieten :skull: ze is zelf echt een tyfusnormalo met 350 volgers of zo

Mag ik ook vragen waarom al die Swifties een speciale outfit hebben? In de kleur van een album uit een era? Ik snap er geen fuck van, maar ik word echt doodgegooid met dit geswift.

3 likes

Ik heb echt geen hol met Taylor Swift, tegenovergestelde zelfs maar is het zo moeilijk om je in te denken dat iemand nadenkt over een concert outfit?

Ik was maandag naar Lenny Kravitz en ik heb ook expres een leren broek aangedaan met een doorschijnende top om deze legend te matchen hahaha.

52 likes

Nee, de outfit snap ik. :skull: Of je aankleden voor whatever voor gelegenheid. Maar ik ben oprecht benieuwd hoe een specifieke kleur dan aan een album hangt? Dus hoe bepaal je of je in het groen of lila gaat :woman_shrugging:t2:

3 likes