Waar erger je je aan? #18

Je wordt geurenblind

16 likes

Hahaha ik heb ooit een foto op canvas (:nauseated_face:) gekregen van m’n broers en schoonzussen voor m’n verjaardag. Het was een foto van mij met al hun kinderen en ik stond er echt WALGELIJK op maar het was de enige foto waarop alle kinderen leuk stonden
 Foto ligt al zeer lang bij 't vuilnis.

14 likes

Nu 3 weken, sinds een week is het denk ik wel op het maximale effect. Heb er tijdens vergaderingen wel echt last van

1 like

Vaatwasser heeft het begeven en ik moet nu een week lang met de hand afwassen :cry:

3 likes

4 likes

Oh yuck ik heb door gedoe met een kwijtgeraakte vaatwasser die we besteld hadden uiteindelijk een maand met de hand afgewassen en ik weet weer precies waarom ik dit niet meer doe

4 likes

Don’t tempt me

2 likes

Hoe waar en wanneer kan ik me melden om met deze stinkerds te knuffelen?

6 likes

Wat een verrassing, de servicekostenafrekening van 2023 is te laat. Die van 2022 heb ik ook nog steeds niet. Vraag me echt af of er ergens in dit land een verhuurder is waarbij dat wel goed gaat :smiling_face_with_tear: Ik zit er bovenop, maar ze wijzen alleen maar met vingertjes naar anderen en missen allerlei facturen van die anderen en zij kunnen er natuurlijk niks aan doen. Anders gewoon even lekker je administratie door het jaar heen op orde houden en je shit fixen ipv achter over te leunen en met je vingertje te wijzen.

4 likes

Oh dan weet ik wat mij te wachten staat. :joy:

1 like

Heb je al een melding gedaan bij het meldpunt goed verhuurderschap van je gemeente? Kun je nog proberen

4 likes

Oh dankje, ga ik eens naar kijken!

2 likes

wat is de deal met al die 2 in 1 bedrukte dekbedden die ik ineens overal te zien krijg?
hoe is je hele dekbed in de was doen elke keer chiller dan de hoes vervangen en af en toe je dekbed wassen?
moet je dan diverse dekbedden hebben om wasdag te overleven?

26 likes

Ik snap het ook niet. Een dekbed is zonder droger echt niet snel droog, zeker niet in de winter.

1 like

Ik heb zo’n rare geprinte dus dat je er geen hoes om hoeft te doen want er staan al bloemen op en die is daadwerkelijk droog als je hem ophangt dan kun je hem dezelfde dag weer gebruiken

Wel veel te warm maar wellicht zijn er ook zomervarianten

2 likes

Ik heb even gekeken en er zit microvezel in

4 likes

ja en je mag ze volgens mij ook niet heet wassen :dizzy_face:

1 like

Ik heb een nieuwe iPhone en was gister ff langs m’n achterbuurman (hij is 80 lol) gegaan omdat er iets niet lukte met overzetten van iets en hij weet alles van Apple.

Anyway, toen ging ie me allemaal dingen laten zien in de instellingen en “wil je dit ook??” En ik van ja hoor doe maar handig, maar ik was niet echt aan het opletten. Anyway hij heeft wat dingen ingesteld, prima

Alleen maakt mn iPhone nu CONSTANT screenshots als ik iets doe (maar ik weet dus niet wat ik doe??) en net kwam er ook ineens een voice-over uit mn iPhone die mn hele scherm ging oplezen help

18 likes

Maar er zit toch katoen omheen? Ik heb me echt geen tel verdiept in de (on)gezondheid van dat dekbed moet ik bekennen

2 likes

Op de achterkant van de iPhone tikken om taken of opdrachten uit te voeren - Apple Support (NL).
Je moet dit even uitzetten denk ik voor die screenshots!

4 likes