Gewoon naar andere coupe lopen
Ik ben helemaal geen zoetekauw maar juist team hartig, de laatste tijd is dit helemaal omgeswitcht en ook met enorme cravings die ik niet kan verklaren. En nu wil ik dus heel graag een specifieke ijs smaak van B&J maar die is dus volgens mij nergens meer te koop
New York super fudge chunk
Cherry Garcia
Ik kijk nog steeds altijd even als ik langs een b&j schap loop. Rip.
Iets wat direct leverbaar zou zijn volgens de website, en dat dan na bestelling blijkt dat het pas over 2 weken bezorgd kan worden. Ughhh
Same maar maakt me kapot moe
RIP baked Alaska en confetti cake
Ohhh die mis ik nog zo vaak!
Ik had twee behaās gekocht en thuis gepast. Een zat heel lekker en een wat minder, dus die had ik teruggebracht (dacht ik), maar nu kom ik erachter dat ik degene die wĆ©l lekker zat heb teruggebracht. Kan ik dus weer terug
Zo hĆØ. De reacties onder de instagram post van de Telegraaf over de vraag of de mogelijkheid geboden moet worden voor het opnemen van menstruatieverlof. Misschien moet ik ook niet te veel verwachten van het Telegraaf publiek, maar ik vind het voornamelijk zo kwalijk dat er zoveel vrouwen hier zo heftig op reageren (in de trant van āzeā moeten niet zo zeuren, zich niet zo aanstellen). Waarom maken we het elkaar zo moeilijk
Bij de scoop shop in Rotterdam hadden ze de afgelopen jaren nog af en toe Baked Alaska! Was verder heel willekeurig wanneer ze hem hadden maar wellicht het proberen waard.
Dat wordt gezegd door vrouwen die niet weten hoe het is om endometriose oid te hebben, of zo zwaar vloeien dat je elk uur door alles heen lekt. Ik heb zelf ook vrij soepele menstruaties en zou het niet nodig vinden voor mezelf, maar ik gun het elke vrouw die elke maand krom ligt. Dus ik denk dat het zeker ingevoerd moet worden, maar misschien met doktersverklaring ofzo.
Ik vind het soms dat het alleen over menstruatie gaat. Van de echte menstruatie heb ik (gelukkig!) weinig last maar die week ervoor is hel qua emoties. Paniekaanvallen, deur bijna niet uit durven, niet goed kunnen nadenken, etc. En de drempel om dat op werk aan te geven is enorm. Dus rommel ik mezelf door die week heen (het wisselt ook per maand in hevigheid) maar prettig is anders. Denk dat mijn collegaās in team soms wel een vermoeden hebben (zijn allemaal mannen) maar ik zou er niet mee naar mijn teamleider durven gaan.
Ik heb geen moeite om over menstruatie te praten. Ik werk met vooral mannen. Met de vrouwen onderling zijm we wel heel open.
Maar als ik op het moment zelf ongesteld ben zeg ik het maar tegen een select clubje.
Bij opmerkingen van āben je ongesteld ofzoā ontkracht ik altijd, ookal ben ik het wel. Vind dat soort opmerkingen echt respectloos.
Oh ik zeg dat altijd gewoon hoor. Neem aan dat de volwassen mannen op een kantoor niet meer opkijken van iemand die ongesteld is. Heb zelfs al meerdere keren meegemaakt dat collegaās dan de volgende dag met een chocoladereep oid aankwamen
Ik vind het jammer dat dezelfde series en films steeds worden gerecycled door streaminsdiensten. Er zijn nog zoveel films (nieuw en oud) die gewoon nooit beschikbaar zijn. Ze vissen steeds uit dezelfde vijver. Sommige series worden ook niet meer volledig aangeboden (zoals The Good Witch). Ik vind het heel jammer.
True, ik heb last van hormonale migraine en tijdens mijn stopweek heb ik echt enorme aanvallen waardoor ik niet eens mijn bed kan uitkomenā¦
Vandaag erger ik me aan alles.