Waar erger je je aan? #18

Ik kan mij vaag herinneren dat andere supermarkten de wuppie gingen namaken, omdat ‘ie zo succesvol was.

Maar ik kan er niet zo snel wat over vinden

2 likes

Iets later kwam wel de welpie (?) of zo’n soort rupsvormige wuppie dacht ik

Maar het was niet meer hetzelfde als de OG

Edit: beesie was die rupsvormige zie ik na googlen

2 likes

Hoezo verlies ik altijd dingen in huis? Er is nu weer een riempje magisch verdwenen en ik weet honderd procent zeker dat ik ‘m in huis uitgedaan heb en gewoon nérgens te vinden?!

4 likes

Ik ben al sinds 5.30 wakker en ik kan niet meer verder slapen :sob: Inmiddels ben ik klaar wakker en wil ik het liefst heel mijn huis schoonmaken voor ik straks weg ga. Maar ik woon op de bovenste verdieping van gehorige appartementen en vind het zielig voor mijn onderburen als ik nu al ga stofzuigen.

Hahaha dit is mijn lievelings.

Ik heb mijn man trouwens het liefst in meerdere stukken en zonder normen die deugen. Waar moet ik dan over klagen?

1 like

Volgens mij heeft de Volkskrant het ooit uitgezocht en toen leek het wel echt. Maar ik vermaak me altijd uitstekend met deze advertenties en dan proberen te achterhalen wat er echt staat. (Geen meeloper=iemand die alleen z’n eigen zin doet.)
Weet niet of deze achter de paywall staat: Artikel

8 likes

Oh wat fascinerend! Vraag me wel af of deze dame dan uiteindelijk de liefde heeft gevonden dankzij Pier.

3 likes

Haha die bescheiden past daar ZO niet tussen :joy: dit is toch gewoon de omschrijving van een ontiegelijke kwal

8 likes

Loopt in niets naast zijn schoenen!

7 likes

Ik wil dat deze man Sibbe Jan Noppert gaat helpen, want die lijkt het opgegeven te hebben :pensive:

4 likes

Hahaha wat vreselijk. En wat is ‘aangespannen rijden’?

6 likes

De welbekende sportieve rij stijl??

Nee het is vast een verwijzing naar paardrijden, strakke teugels oid

2 likes

Is ander woord voor mennen, dus paarden of ponys met een karretje erachter.

6 likes

Kamervullend ego more like.

Ik mis dit wel aan niet meer de papieren krant hebben :smile:

2 likes

Interessant artikel, heb even de website van Pier bestudeerd (prachtige foto’s gebruikt hij) en het kost gewoon 40.000 tot 60.000 euro om zo een partner te zoeken! :confused: behalve als je geen match vindt, dan hoef je geen succeshonorarium van ergens tussen de 20 en 40 duizend euro te betalen en is het nog maar 20.000.

Ook wel benieuwd hoe de hoogte van dat succeshonorarium bepaald wordt, 20 duizend voor makkelijk te koppelen mensen en 40 duizend voor de hopeloze gevallen?

3 likes

Met de kadetjes aangespannen in de auto. :peach:

4 likes

De VVAA (wat een afkorting is voor ‘Vereninging voor Artsen Automobielen’ :sweat_smile:) geeft een ledenblad uit dat de Arts & Auto heet. Daarin staat ook een contactadvertentie-sectie in die erg vermakelijk is.

(Sowieso een must als je nog een oldtimer porche zoekt of een vrijstaand vakantieverblijf in Toscane wil huren).

15 likes

Jaa deze advertentiepagina is echt ontzettend leuk om te lezen!

2 likes

Ja dit is het enige wat ik lees in de Arts en Auto :sweat_smile:

3 likes

Ik zit in de trein met vier druk kletsende pubers voor me en een jengelde peuter en hyperactieve kleuter achter me, ik heb vannacht vier uur geslapen en ben ongesteld dus extra prikkelbaar en ik trek dit nu zo slecht. Disclaimer: ligt dus absoluut aan mijzelf hoor maar kan t ff niet aan.

3 likes