Waar erger je je aan? #18

Interessant artikel, heb even de website van Pier bestudeerd (prachtige foto’s gebruikt hij) en het kost gewoon 40.000 tot 60.000 euro om zo een partner te zoeken! :confused: behalve als je geen match vindt, dan hoef je geen succeshonorarium van ergens tussen de 20 en 40 duizend euro te betalen en is het nog maar 20.000.

Ook wel benieuwd hoe de hoogte van dat succeshonorarium bepaald wordt, 20 duizend voor makkelijk te koppelen mensen en 40 duizend voor de hopeloze gevallen?

3 likes

Met de kadetjes aangespannen in de auto. :peach:

4 likes

De VVAA (wat een afkorting is voor ‘Vereninging voor Artsen Automobielen’ :sweat_smile:) geeft een ledenblad uit dat de Arts & Auto heet. Daarin staat ook een contactadvertentie-sectie in die erg vermakelijk is.

(Sowieso een must als je nog een oldtimer porche zoekt of een vrijstaand vakantieverblijf in Toscane wil huren).

15 likes

Jaa deze advertentiepagina is echt ontzettend leuk om te lezen!

2 likes

Ja dit is het enige wat ik lees in de Arts en Auto :sweat_smile:

3 likes

Ik zit in de trein met vier druk kletsende pubers voor me en een jengelde peuter en hyperactieve kleuter achter me, ik heb vannacht vier uur geslapen en ben ongesteld dus extra prikkelbaar en ik trek dit nu zo slecht. Disclaimer: ligt dus absoluut aan mijzelf hoor maar kan t ff niet aan.

3 likes

Gewoon naar andere coupe lopen

21 likes

Ik ben helemaal geen zoetekauw maar juist team hartig, de laatste tijd is dit helemaal omgeswitcht en ook met enorme cravings die ik niet kan verklaren. En nu wil ik dus heel graag een specifieke ijs smaak van B&J maar die is dus volgens mij nergens meer te koop :triumph:

4 likes

New York super fudge chunk :cry:

9 likes

Cherry Garcia :frowning:

12 likes

Ik kijk nog steeds altijd even als ik langs een b&j schap loop. Rip.

2 likes

Iets wat direct leverbaar zou zijn volgens de website, en dat dan na bestelling blijkt dat het pas over 2 weken bezorgd kan worden. Ughhh

7 likes

Same maar maakt me kapot moe

1 like

RIP baked Alaska en confetti cake :cupcake:

6 likes

Home Sweet Honeycomb :weary:

5 likes

Ohhh die mis ik nog zo vaak!

3 likes

Ik had twee beha’s gekocht en thuis gepast. Een zat heel lekker en een wat minder, dus die had ik teruggebracht (dacht ik), maar nu kom ik erachter dat ik degene die wél lekker zat heb teruggebracht. Kan ik dus weer terug :smiling_face_with_tear:

4 likes

Zo hè. De reacties onder de instagram post van de Telegraaf over de vraag of de mogelijkheid geboden moet worden voor het opnemen van menstruatieverlof. Misschien moet ik ook niet te veel verwachten van het Telegraaf publiek, maar ik vind het voornamelijk zo kwalijk dat er zoveel vrouwen hier zo heftig op reageren (in de trant van “ze” moeten niet zo zeuren, zich niet zo aanstellen). Waarom maken we het elkaar zo moeilijk :sob:

2 likes

Bij de scoop shop in Rotterdam hadden ze de afgelopen jaren nog af en toe Baked Alaska! Was verder heel willekeurig wanneer ze hem hadden maar wellicht het proberen waard.

2 likes

Dat wordt gezegd door vrouwen die niet weten hoe het is om endometriose oid te hebben, of zo zwaar vloeien dat je elk uur door alles heen lekt. Ik heb zelf ook vrij soepele menstruaties en zou het niet nodig vinden voor mezelf, maar ik gun het elke vrouw die elke maand krom ligt. Dus ik denk dat het zeker ingevoerd moet worden, maar misschien met doktersverklaring ofzo.

9 likes