Waar erger je je aan? #18

Mijn jaloerde gevoelens.

4 likes

Deze post heeft er niks mee te maken.

Maar met die collega is er niks gebeurt oid. Het is gewoon een collega.

2 likes

hahahahaha oh snap. Nee, ik bedoel melanine inderdaad :clown_face:

4 likes

Ik zit dat tenenkrommende Zomergasten interview terug te luisteren en het is zo genant

7 likes

Ik had 2 verschillende strings (set van 2 stuks) gekocht bij h&m om te kijken welke je het minst zou zien in een bepaald broekje. Dus 1 set uitgekozen, wilde ik die andere terug brengen.

Sta ik bij de kassa, blijkt die set niet te zijn aangeslagen want stond niet op de bon. Nou oke, vonden ze maar raar, maar ipv dat ze zeggen ‘oh neem ze maar weer mee’ of ‘oke dan nemen we ze gewoon weer terug, hebben we geluk’. Gingen ze de bon inspecteren, een beetje achterdochtig doen met 3 man sterk en toen vroeg 1 vrouw hoe laat is de specifieke tijd? Dus ik zeg de tijd op de bon, zegt ze dat ze het even ‘achter’ gaat opzoeken maar dat het wel een tijdje gaat duren.

Ja 100% dat ze dus camerabeelden gaat opzoeken :face_with_spiral_eyes::weary: alsof ik strings steel en ze dan vervolgens ga proberen te ruilen???

Heb niet gewacht tot ze terug was want ik was al te laat maar dat maakte het natuurlijk alleen maar verdachter ofzo :joy: 16 jarige meisje aan de kassa vond het ook maar ongemakkelijk dus heb mijn nummer maar achtergelaten om het een beetje makkelijker te maken voor d’r.

24 likes

Oke raar verhaal maar heb je die strings dan gepast en dan kun je ze in principe dus nog ruilen?

6 likes

Haha :joy: ik weet trouwens niet welke topics je leest maar in bepaalde topics komt die zin natuurlijk meer voor en in andere is die nooit echt van toepassing.

1 like

Ai, ik heb hem zelfs pas 2 maanden. Vanavond uit elkaar gehaald, maar niet het gewenste effect😔 Ik laat hem nu maar stilstaan, want met dit weer wil ik hem niet missen.

4 likes

Ja, die heb ik gepast thuis!

1 like

Oke, heel normaal, heb ik geen mening over

4 likes

Huh? Je mag een bikini broekje toch ook passen?

2 likes

Zit er in strings ook zo’n hygiëne sticker net als in bikinibroekjes?

3 likes

Nee ondergoed mag vaak na passen ook niet geruild worden ivm hygiëne.

9 likes

Nee maar dat is niet mijn keuze verder, je mag ondergoed ruilen bij h&m met aangehechte kaartjes. En ik denk dat iedereen dat past met hun eigen ondergoed nog aan net als bij een bikini broekje

7 likes

Hahaha dat denk ik sowieso niet. Mensen zijn goor.

37 likes

Ja maar dan is het toch gewoon bijzonder dat H&M dit prima vindt

Snap als je het zelf netjes past over ander ondergoed heen en de winkel het terug wil nemen je t gewoon terugbrengt als je het niet wil houden

Alsof je ook strings die je ‘gejat’ zou hebben, terug gaat brengen… wtf?

2 likes

Maar als het niet op de bon staat, dan krijg je geen geld terug dus wat is dan het doel? Doen ze dan alsof ze wel betaald hebben?

5 likes

Ja ik vroeg het nog bij de kassa of ik ze thuis mocht passen en dan kon ruilen. Had er eigenlijk niet aan gedacht dat dat raar zou zijn :joy: maar het mag inderdaad gewoon

3 likes

Ah oke, maar dan komt iemand naar de kassa zonder bon. Nu komt iemand aan de kassa met bon.
Maar goed maakt ook niet uit verder haha

2 likes