Waar erger je je aan? #18

Ik word helemaal niet bruin van de zon, enkel soms in mijn gezicht wat verkleuringen. Dat er dan altijd weer opmerkingen moeten vallen als: ja, dat krijg je als je altijd in de schaduw gaat zitten. Nee, pipo, ik leef al 28 jaar met deze huid en hou niet van die bloedhitte en huidbeschadiging en word ook dan niet bruin. En zelf maar klagen dat het zo brand zonder zonnebrand in de felle zon. Ja, heel gek. Maar nee hoor, er is zoveel slecht als je dat allemaal ook nog moet laten :roll_eyes: ze zijn ook allemaal rood ipv bruin, maar nee mooi bruin kleurtje vinden ze zelf

21 likes

Doet me denken aan toen ik laatst aan het zwembad lag met een vriendin. We hadden zo’n simpele strandparasol gekocht omdat daar geen schaduw was. Topding, lekker buiten liggen en toch schaduw. Er liep daar een man rond die zo bruin was dat hij bijna van leer was. Die man zat echt 50 meter verderop, had nul last van die parasol. Komt hij ineens richting ons lopen en ging die hardop (niet rechtstreeks naar ons, maar hard genoeg dat wij het konden horen) roepen ‘nou het is ook nooit goed als de zon schijnt he!!!’ Echt doe normaal, je hebt geen last van ons en ik hoef geen mevrouw Hazes 2.0 te worden. En heeeeel toevallig kwam nog geen twee minuten later een badmeester zeggen dat die parasol absoluut niet mocht want slecht voor het gras. Dat ding stond er op dat moment al meer dan 4 uur en er waren meerdere badmeesters voorbij gelopen die het hadden gezien en niet hebben gezegd dat het niet mocht (inclusief die ene die zei dat het niet mocht). Dus waarschijnlijk heeft bruno bruin lopen janken bij t personeel over onze parasol :smiling_face_with_tear: Hij mocht overigens een stukje verderop wel middenin een plant worden gestoken (???) dus toen hebben we dat maar gedaan en toen ging ons bruno vanuit zijn stoel die 50m verderop in het zonnetje stond ons steeds dom aanstaren

18 likes

Ohhhh wat vreselijk en kinderachtig zeg :roll_eyes: waar een ander zich ook druk om kan maken zeg, doe ff normaal. Alsof je dat ding boven zijn hoofd hebt gedumpt. Aansteller, succes met je leren huid(beschadiging)

1 like

Oooh hoe vaak ik wel niet te horen krijg of ik wel echt 3 weken op vakantie geweest ben of de vraag of ik heel de vakantie binnen heb gezeten, omdat ik hooguit de kleur van koffiemelk krijg. Ik word gewoon niet bruin; ik word rood of blijf wit, geen middenweg. En ik vind het prima, andere maken zich daar dan zo druk om, vind dat zo bijzonder.

10 likes

Bruno bruin :rofl:

8 likes

Ik heb nu al zin in die reacties als ik straks terug ben van iedereen. Als puber vond ik het vreselijk zo wit te zijn, maar nu heb ik het wel geaccepteerd. Af en toe smeer ik nog eens wat zelfbruiner, maar ook sporadisch. Ik word inderdaad ook rood en dan weer wit zonder verkleuring. Maar dat is heeeeel raar volgens anderen altijd :sweat_smile:

1 like

Net nog in het concertentopic :slight_smile:

2 likes

Hahaha thanks voor de heads up! Ik had het oprecht nog nooit gezien. Nu wel. Wat lelijk!

3 likes

Onpopulaire opinie misschien maar ik vind het het geld echt dubbel en dik waard.

1 like

Maar echt ff, ik heb mijn benen nooit in een korte broek ALTIJD dat pantalons shit.

• Ik ben voor een lange pantalon
  • Ik ben voor een lange pantalon bij de mannen
  • Het is te warm, toch draag draag een pantalon in het zwart
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Van mij part trek je een kilt aan, doe waar jij je fijn in voelt

19 likes

Was hij het? @Baron

Dit is Bruno Bruins, voormalig minister voor Medische Zorg, die in de coronatijd algauw aftrad

1 like

Ja ik weet wie dat is haha, daarom maakte ik er bruin van ipv bruins. Maar deze bruun zou nooit klagen over mijn parasol

2 likes

wat staat hier :sweat_smile: ik begrijp niks van deze poll

91 likes

ben jij joe biden

14 likes

Mooi, maak zelf een poll aan

3 likes

Ik kreeg deze opmerkingen ook toen ik terug kwam uit Vietnam. ‘Je bent nog steeds bleek, heeft Vietnam geen zon? Ben je wel weg geweest?’
Ik heb gewoon super weinig melatonine en smeer me dik in want ik hoef geen huidkanker.
Bok op.

5 likes

Ik denk dat je melanine bedoelt. Of slaap je ook slecht? :sweat_smile:

40 likes

Joris Luyendijk

14 likes

Plus z’n bijbehorende 7 vinkjes :nauseated_face:

3 likes