Waar erger je je aan? #18

Bij sommige bedrijven is service belangrijker en krijg je na een beetje klagen je geld terug/cadeaubon omdat je andere negatieve reviews achter kan laten en dat is slecht voor je Google score :clown_face:

Bij de Hema is/was dit ook. Dan pakten mensen dekbedden van 60 euro uit het schap en kwamen ze die terugbrengen zonder bon.

3 likes

Dat mijn APK voor de auto altijd in augustus/tijdens mijn vakantie periode is :money_with_wings::money_with_wings: zo fijn, alles lekker tegelijk.

2 likes

ja heb ik daar ook meegemaakt! en we hadden aan het begin ook zo’n leidinggevende die over alles zei ‘ja doe maar’ en zelf niet van kantoor kwam dus dat was sowieso 1 groot scamfestijn

2 likes

Ja ze deden echt alles om klantvriendelijk te zijn

1 like

Waarom heb ik voor vandaag nou een afspraak gemaakt met een klant? Ik hou niet van dingen face-to-face bespreken. En er is niemand die het over kan nemen EN het is in het Engels.
me-lol

6 likes

Ik ben al 12 minuten ‘beller nummer 4’. Ik begrijp nooit wat er dan precies ZO LANG moet duren😅 (huisarts)

4 likes

gvd ik was gisteren koppig en wilde per se schoenen/broek/beha aan die eigenlijk met m’n huidaandoening niet zo handig zijn en nu heb ik allemaal pijnlijke plekken, waarom ben ik zo

3 likes

Ahh, trekt het snel weg? Kan me ook voorstellen dat je af en toe geen zin hebt om er over na te denken…

Ik heb tegen iedereen geroepen dat mijn blessure over is, maar ik heb meteen weer te hard getraind en heb nu weer pijn :sob: word er zo moedeloos van

Gelukkig viel het mee :sweat_smile:

5 likes

is morgen wel weer beter denk ik! Ja geen zin in en ook gewoon altijd even wennen tijdens een flare (want had er voor een paar weken een half jaar geen last van). Maar goed ik ben ook gewoon koppig haha

1 like

Denk dat ook steeds, aaah voel bijna niets, nu kan ik wel weer een spijkerbroek aan. Ja nee dus en dan janken dat ik last heb…

3 likes

Ik ken het haha. Nou hopelijk heb je er niet te veel last van!

2 likes

Deze trap. Ik loop op deze manier recht naar boven. Ik ga hier sowieso een keer vanaf donderen. Helemaal gedesoriënteerd

8 likes

Ik wil graag uitleg :joy:

12 likes

Ik kan het alleen zo uitleggen :joy:

5 likes

Ik heb hier echt te weinig ruimtelijk inzicht voor haha. Is het dan zo dat je veel meer naar rechts uitkomt als je je voeten ‘gewoon loodrecht’ op de treden zet? Ik snap in ieder geval je desoriëntatie :joy:

3 likes

Utrecht CS? De trap aan de kant van de Jaarbeurs voelt ook zo :cry:

8 likes

Dat je nu 2x op overslaan moet tikken om de advertentie(s) weg te krijgen op youtube :worried:

3 likes

Die trap van de Moreelsebrug is pas horror :cry: zo’n 1 tree per stap is te laag maar 2 treden per stap eigenlijk net te hoog/ver trap. Dus dan loop je een soort 1 om 2 jezelf en je fiets naar boven te hinkelen

3 likes