Wonen in Zandvoort met dit soort weer We hebben net meer dan 45 minuten gedaan over een stukje waar we normaal 10 minuten over doen. En dan de fucking bende die er na zoān dag altijd over blijft, voor het huis ligt het elke keer vol met lege flessen, etensverpakkingen en vuilniszakken die de zeemeeuwen vervolgens weer schreeuwend verscheuren. Zo jammer
Dat er geen sportcommentator de naam Pasveer kan zeggen zonder zijn leeftijd te benoemen. Ja hij is een bejaarde opa, we get it. (Keeper Ajax.)
āPasveertigā jajajajajajajjajajajaja WE KNOW
Volgens mij staat het ook op viaplay. Hayu is echt een hele frustrerende app dus bezint eer u begint
Ik met al mān 372949 streamingdiensten.
Je kan je abonnement opzeggen voor het einde van je proefperiode. Dan kan je het niet vergeten.
Ik had Hayu voor de ultieme trash tv Beyond Deck en spin offs en daarna vergeten uit te zetten, uiteraard. Maar door jouw posts deze week heb ik in Vanderpump rules een nieuwe tijdsbesteding gevonden . Oh en alle million dollar listings kun je ook nog aan beginnen na VDR en āThe Valleyā spin off.
Top tv
Mensen in het zwembad. Er is ƩƩn snelle baan, daar staat ook altijd een bordje bij. Maar iedere keer weer zwemmen er mensen die vooral willen kletsen, naast elkaar zwemmen, gewoon traag zijn en/of aan de kant willen hangen. En dan precies als je een keerpunt wil maken, dan besluiten zij ook van de kant te vertrekken.
Soms zijn er zulke snelle zwemmers dat ik het ook nauwelijks bij kan houden, en dan voel ik me al helemaal bezwaard en vertrek ik vaak naar een andere baan. Kan me echt niet voorstellen als je 1000 keer ingehaald bent en in de weg zwemt dat je denkt lalala ik blijf lekker in deze baan.
Ik ben mijn lievelingsarmband kwijt Vandaag bedacht ik me ineens dat ik hem al heel lang niet heb gezien (dacht eerder wss dat hij gewoon even op een andere plek lag). Zie op een foto dat ik hem 25 juni nog heb gedragen en heb echt alles overhoop gehaald. Ben echt bang dat ik hem kwijt ben, maar omdat ik dus ook niet meer weet wanneer ik hem voor het laatst had zou ik ook niet weten waar ik hem dan moet zijn kwijtgeraakt.
Misschien ergens met passen in een winkel? Is nu kansloos natuurlijk. Zie hem wel nog online, maar ja 200 euro zit ik nu ook even niet op te wachten.
Hoop stiekem dat ik hem gewoon morgen opeens op een tafel zie liggen waar ik al 90x heb gekeken.
Dat ik al twee weken ontzettend moe ben. Ik slaap maar een paar uur per nacht, en overdag krijg ik dan natuurlijk de inkakker. Dan zou je denken dat ik die avond dan natuurlijk als een blok in slaap val en een gat in de dag slaap, maar elke nacht is het hetzelfde liedje. Het frustreert me enorm want overdag voel ik me echt zo half wakker.
Morgen weer een wekker na 3,5 week vakantie
Ik heb ineens weer mega veel hooikoortsklachten, word echt gek alles jeukt
Misschien heeft iemand m naar de politie of gemeente gebracht? 1 vd 2 beheert de gevonden voorwerpen normaal gesproken dus misschien kun je dat nog proberen?
Hayu is wel niet zo duur als andere streamers! Maar nu je toch in dit hellhole bent moet je alle housewives series kijken.
Dat mijn weegschaal stuk is en ik nu op zoek ben naar een nieuwe personenweegschaal maar door de bomen het bos niet meer zieā¦
Wonen in Den Haag.
Top, sportevenementen maar ik kan niet gewoon mijn dag volgen zoals ik wil.
Welke bomen bedoel je dan precies? Of wil je een weegschaal die ook je vetpercentage meet etc.?
Jep, die heb ik nu. En ik twijfel nu om terug te gaan naar een ouderwetse weegschaal in de hoop dat die niet snel kapot gaat.
Ja maar die app is zo slecht? Of ben ik de enige die dat heeft? Kan super vaak niet casten, ondertitels of het geluid loopt niet synchroon.
Dat zijn allemaal acties die k niet doe haha, sinds kort moet ik het wel in een adere browser bekijken omdat het niet meer wilt werken in chrome op mijn laptop? Zeker geen goede app maar ik vidnd de meeste streamers niet veel beter qua prijs/kwaliteit en hayu is iets van 6 euro terwijl de meeste platformen tegenwoordig rond 15 zitten.
disclaimer ik heb hayu recent wel opgezegd omdat ik zag dat ik toch alles wat ik nog kijk kan torrenten