Bij Eye is dit ook. Echt irritant inderdaad.
De eksters hier zijn zoveel lawaai aan het maken đ„č
Dat ING weeeeer een storing heeft
Ik merk dat ik toe ben aan vakantie want heb momenteel best een kort lontje qua bullshit. Helemaal met klanten die denken dat ze voor een duppie op de eerste rang kunnen zitten.
Had een klant aan de telefoon die wou lenzen bestellen maar hij vond ze te duur. Ik had al korting gegeven maar alsnog vond ie ze te duur. Op een gegeven moment begon hij met âJa jij wil gewoon niet dat ik goed kan zien, jij misgunt mij mijn lenzenâ Toen wou hij ze in termijnen betalen maar wel meteen ophalen en dan zou ie wel zien wanneer ie de rest zou komen betalen. Toen ik zei dat we dat niet doen begon hij weer met âJij gunt mij geen goed levenâ toen was ik er echt klaar mee en maar even duidelijk verteld dat wij geen Klarna zijn waarbij je in termijnen kan betalen en dat je producten in winkels ook gewoon meteen moet afrekenen. Toen werd ie boos en hing op.
Rot op zeg, mafklapper.
Ben bloed saggo, buikpijn, moe, hoofdpijn maar die verdomde menstruatie laat op zich wachten. Grrrr.
Dat al die instagrammers met een bot ingesteld hebben dat je moet commenten voor een bundel. Ik wil de link gewoon in je bio vinden.
Iemand die in een groepsapp op een verdrietig bericht van iemand alleen reageert met het verbeteren van een spelfout. Echt, zeg dan niks
Neeeeeeeee joh. Is al mn grootste ergernis, vind dat soort mensen altijd zo ongezellig in t leven, maar dit kan echt niet
Ja en je wil er niet teveel aandacht aan besteden maar wel ff gezegd dat het ongepast is want kom op zeg
De afwasmachine is kapot, en ik weet dat dat een luxeprobleem is maar kill me. Het ergste om te doen vind ik in het huishouden. Ik moest ff naar de supermarkt en naar de wibra om van die scrubdaddy sponsen te halen. Mn vriend zette zn handen op mn schouders en zei , als je terugkomt dan is alles hier helemaal schoon in huis! Huh, dat hoeft niet, maar als de afwas maar idd gedaan is. Toen zei ik, ja eh wil je niet niet afwashandenschoenen/schoonmaakhandschoenen aan? Tegen het hele hete water etc. Maar dat paste amper en we hebben met zn tweeen zo hard aan die handschoenen getrokken om dat aan te krijgen. Dat ik echt dacht, waar zijn we nu mee bezig. Hij zei daarna, ik voel me nu net een chirurg en ging hij heel blij alle afwas doen hahaha nouja niet per se ergernis dus. Maar ik vond het zelf altijd het meest vreselijke om te doen in het huishouden.
Wat???
Ik vind de afwas ook stom en eigenlijk vind ik alles wat met de vaatwasser te maken heeft ook stom. Het gaaaaat ook maar door de hele tijd. Opzich kleding wassen ook maar dat doe ik liever.
Ik zou echt op die corrector reageren met âgoh, denk je dat je reactie op die moment gepast is?â
Wat een mafklapper zeg
Dan zegt hij waarschijnlijk âhet is dit momentâ.
Sorry haha, maar nee wat een idioot. Zou er ook wat van zeggen inderdaad.
Ik was dinsdag boodschappen doen en toen waren bij beide supermarkten de flessenautomaten kapot, kan gebeuren, wel toevallig. Verdenk van de 2e supermarkt ook dat ze het apparaat bewust uitgezet hebben, zij zijn al vaker op hun vingers getikt voor eigen regels rondom statiegeld.
Nu waren we net weer boodschappen doen, zijn beide apparaten nog steeds kapot en weten ze niet wanneer gemaakt worden.
Nu naar een derde supermarkt iets verderop en daar staat natuurlijk een tering lange rij bij het apparaat.
Ik wil gewoon mân lege flessen inleveren
Het irriteert me gewoon dat al die supermarkten ook maar 1 apparaat hebben, terwijl het een grote wijk is en je alles tegenwoordig in kan/moet leveren. Zorg gewoon dat de mogelijkheid er dan ook is. Die apparaten zijn zo vaak kapot.
Ik heb hele dure abrikozen jam gekocht. Maar ik wilde perzik jam (potje was 3 euro nog wat). Ik balen want ik dacht echt dat ik de juiste had gekocht. Nu was ik bij de winkel waarbij ik het gekocht heb. En in het schap van de abrikozen en perzik jam stonden énkel potjes met abrikozen jam⊠Ja geen wonder maar ik had ook naar het etiket moeten kijken van het potje.
Maar balen dit. Ik weiger om weer 3 euro uit te geven aan een jam.
Disclaimer: ik vind 3+ euro voor een jam duur.
Heb je het al geproefd? Ik hou echt van abrikozen jam, vooral op pannenkoeken.
Oh ja sorry ik had er even bij moeten zetten maar ik had het nodig voor een specifiek baksel die ik aan het maken ben. Ik ga het er wel voor gebruiken en ik laat mensen proeven en kijken of hun merken dat het geen perzik is anders moet ik het alsnog halen.
Oh maar dat komt denk ik ook echt wel goed! Maar snap wel dat het irritant is dat je denkt dat je het ene koopt maar het iets anders blijkt te zijn zeker voor een recept.
Ik snap je frustratie maar zoân apparaat is echt heel duur. Ik heb zelf bij een supermarkt gewerkt tot niet zo lang geleden en het is echt niet zo makkelijk om er nog een te nemen. En met de extra flessen en blikjes die nu binnenkomen gaan die apparaten gewoon veel sneller stuk maar hier had de overheid wat mij betreft gewoon beter over na moeten denken. In Duitsland hebben ze bijvoorbeeld vaak een hokje naast de supermarkt om dit in te leveren