Waar erger je je aan? #18

Volgens kinderformularium (hét geneesmiddelenhandboek voor kinderen) ligt de grens wel bij 25kg voor anafylaxie: Kinderformularium

3 likes

Dat is fijn! In de bijsluiter staat namelijk dertig.
Maar dan kan ik inderdaad uit gaan van 25. Hopelijk hebben we het überhaupt niet nodig.

2 likes

Fatbikes in het algemeen, nog meer aan kleuters op fatbikes. En dan in dit geval de kleuters die voor mij fietsten. Wil ik ze inhalen… kijken ze naar achter en zetten er meer tempo in, inplaats van dat ze aan de kant gaan. Jaja met mn oma uitziende elektrische fiets houd ik dat gewoon bij. Vervolgens zakt hun tempo weer. Wil ik er nog steeds langs. Besluiten ze gewoon geen kick meer te geven.

Kind dat achterop hing er ook bijna 5 keer afgepleurd.

10 likes

Mezelf. Heb ik alles in huis voor een fijne skincare routine, ben ik te lui om er tijd voor te maken.

6 likes

Het is echt niet normaal hoe erg ik fluitende mensen haat, rot op!!

23 likes

Mn sigaretten zijn op en vroegaaahh was er nog een tankstation open waar ik kon halen maar nu is alles dicht. Dichtstbijzijnde is 15 min rijden, geen zin in

4 likes

Vliegen. Overal vliegen.

11 likes

Ik slaap zo slecht en onrustig en onderbroken, zo klaar mee dat ik al zo lang niet een nacht gewoon wat beter en langer aan één stuk door slaap :confounded: Ik ga altijd wel op tijd naar bed, want onze baby meldt zich altijd wel rond half 7, maar dan word ik wakker als mijn vriend naar bed komt rond half 1, nog een keer als hij naar de wc gaat, dan wil de baby zijn speentje, en dan is het alweer half 7, en tussendoor duurt het iedere keer ook weer even voor ik in slaap val. Ben gisteravond om half 11 in slaap gevallen en heb nu uiteindelijk 4 uur geslapen denk ik. Zo klaar mee (en ik ben zo oververmoeid)

5 likes

VPR wordt er toch niet beter op hoor

2 likes

Dat mijn huid altijd kneiter droog en onrustig wordt als ik heb gevlogen

4 likes

Vannacht vier keer gestoken door een mug, op beide knieën twee keer. Ik ben er gevoelig voor dus nu lekker lopen met rode plekken die straks overgaan in een soort bloeduitstortingen :unamused:

1 like

Mijn huid en de onverwachte pukkel invasie die vannacht heeft plaatsgevonden. Ik kan me daar zo onzeker en onverzorgd door voelen dat ik bijna mijn plannen voor vandaag wilde afzeggen (wat nergens op slaat)

4 likes

Beetje random miss, maar volgens mij verkopen ze in NL echt bijna nergens perzikjam? Heb het iig echt zelden gezien dus ik denk dat je in een gewone supermarkt ook weinig kans zou hebben om het te vinden… het is bijna altijd abrikoos

4 likes

Toevallig was ik in Duitsland en verbaasde ik me dat er zoveel perzikenjam was in het jamschap!

2 likes

Wonen in Zandvoort met dit soort weer :weary: We hebben net meer dan 45 minuten gedaan over een stukje waar we normaal 10 minuten over doen. En dan de fucking bende die er na zo’n dag altijd over blijft, voor het huis ligt het elke keer vol met lege flessen, etensverpakkingen en vuilniszakken die de zeemeeuwen vervolgens weer schreeuwend verscheuren. Zo jammer

3 likes

Dat er geen sportcommentator de naam Pasveer kan zeggen zonder zijn leeftijd te benoemen. Ja hij is een bejaarde opa, we get it. :older_man:t3: (Keeper Ajax.)

14 likes

“Pasveertig” jajajajajajajjajajajaja WE KNOW

5 likes

Volgens mij staat het ook op viaplay. Hayu is echt een hele frustrerende app dus bezint eer u begint

Ik met al m’n 372949 streamingdiensten. :lips:

10 likes

Je kan je abonnement opzeggen voor het einde van je proefperiode. Dan kan je het niet vergeten.

2 likes