Waar erger je je aan? #18

Stylisten in woon programma’s die dan op trotste toon vertellen wat ze hebben gedaan, alsof het echt heel moeilijk is om een kamer in te richen.

Vind dat interieurstylisten de putjesscheppers van de TV wereld zijn, er zou meer op neergekeken moeten worden.

14 likes

graag gedaan zolang het maar niet over je handen druipt

2 likes

De zoekfunctie van Pinterest doet opeens raar? Voor de meeste zoektermen krijg ik ineens geen resultaat. Sommige, vrij algemene termen doen het wel. Hoe dan?? Heb de app al geüpdate. Dit irriteert me echt meer dan zou moeten…

4 likes

Ik heb dit al een hele tijd! App is echt onbruikbaar als je gerichte ~inspiratie zoekt, dan krijg je 5 resultaten voor iets als “summer outfit” ofzo

3 likes

Ah shit. Maar inderdaad :sob: vanmiddag nog gebruikt en toen was er niks aan de hand. Heb je al via pc/browser geprobeerd? Ik nog niet… kuttt in de browser doet ‘tie het ook niet

Dit krijg ik te zien trouwens, en als ik dan op een suggestie klik, krijg ik hetzelfde

2 likes

Nee ik heb in de browser niet geprobeerd! Maar ik kreeg de app wel altijd resultaten, niet dit. Dus misschien zijn ze er wel mee bezig maar moet het eerst slechter worden voor het opgelost is? :grimacing:

1 like

Het viel mee! Ze hadden zelfs de gordijnen dichtgedaan en het was 27.5. Dus een anti-ergernis.

4 likes

Ik wilde net de poep van mijn hond opruimen. En het zakje was kapot :tired_face::tired_face::tired_face: greep ik zo in die zachte drol, zo goor. Vond het zo vies dat ik moest huilen.

Heb mn handen met bleek gewassen en 1000x met zeep maar blijft goor

11 likes

Ik erger me kapot aan de vele strontvliegen die ik net binnen in huis :cry: heb vermoord

Ik heb dit ook eens gehad en ik moest toen nog met de bus met die hond en dan nog een stuk naar huis lopen. Het had gelukkig geregend dus er lag een plas op straat en ik had een vieze zakdoek bij me :weary:

1 like

Ik rende een keer met een poepzakje van de hond in m’n hand naar huis, samen met de hond, omdat ik zelf naar de wc moest (PDS = life) en toen “stuiterde” dat zakje hele tijd tegen m’n jas aan bleek die ook kapot aan de onderkant en had ik allemaal stront aan m’n jas. :sob::nauseated_face: Kwam ik half kotsend en half in m’n broek sch****nd thuis.

27 likes

En ze zorgen ook nooit voor kast/opbergruimte. Ja lekker makkelijk, zo kan ik ook elke (slaap)kamer er lekker ruim uit laten zien, maar ik moet mijn kleding en al mijn spullen óók ergens kwijt.

7 likes

Dat een buurkat in ons gazon gekotst heeft

Verder verhaal in spoiler voor tere zieltjes zoals @Evert

Samenvatting

en er allemaal van die vieze dikke discovliegen boven cirkelden. En dat ik die zachte kattenbrokjes gemengd met dode kikker/muis/baby vogel op kon ruimen, terwijl het niet mijn kat is :nauseated_face:

7 likes

Omg wat intens ranzig :nauseated_face:

2 likes

Heb je de berichten hierboven gelezen? :sweat_smile:

Maar ik zet het wel ff in een spoiler.

2 likes

Haha nog nooit gehoord maar weet meteen welke je bedoelt!

9 likes

Boze internet reageerders .

Een paar dagen geleden kreeg ik op Instagram zo’n voorgesteld filmpje van een of andere omroep (weet niet meer welke. KRO of Tros of iets anders publieke omroepigs) waarin iemand uitlegde wat het betekent om intersekse te zijn. Onder Instagram posts kan je altijd de eerste twee reacties zien zonder dat je de reacties zelf opent. De eerste reactie: je bent een man of een vrouw meer is er niet!:rage::rage: Ten eerste : waarom zo’n reactie op een video waarin iemand zich kwetsbaar opstelt ? En ten tweede: ok maar daar gaat de video helemaal niet over? Dus nu heb je je stomme boze mening de wereld in geslingerd terwijl je niet eens weet waar je het over hebt?

Ik moest hier aan denken opdat de NOS vandag een post maakte over hoe heet het is en wordt en daar ook allemaal “het is heet in de zomer dit is geen nieuws” reacties onder stonden. Hou gewoon je mond en ontvolg als je iets niet leuk vind? Je hoeft niet elke gedachte die je hebt op het internet te pleuren. (Zeg ik terwijl ik mijn gedachtes op het internet pleur).

8 likes

Zulke types

16 likes

Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen zeggen; maar een like voor de herkenning, been there :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Laten we samen bidden. :pray: :candle:

5 likes