Morgen weer een wekker na 3,5 week vakantie
Ik heb ineens weer mega veel hooikoortsklachten, word echt gek alles jeukt
Misschien heeft iemand m naar de politie of gemeente gebracht? 1 vd 2 beheert de gevonden voorwerpen normaal gesproken dus misschien kun je dat nog proberen?
Hayu is wel niet zo duur als andere streamers! Maar nu je toch in dit hellhole bent moet je alle housewives series kijken.
Dat mijn weegschaal stuk is en ik nu op zoek ben naar een nieuwe personenweegschaal maar door de bomen het bos niet meer zie…
Wonen in Den Haag.
Top, sportevenementen maar ik kan niet gewoon mijn dag volgen zoals ik wil.
Welke bomen bedoel je dan precies? Of wil je een weegschaal die ook je vetpercentage meet etc.?
Jep, die heb ik nu. En ik twijfel nu om terug te gaan naar een ouderwetse weegschaal in de hoop dat die niet snel kapot gaat.
Ja maar die app is zo slecht? Of ben ik de enige die dat heeft? Kan super vaak niet casten, ondertitels of het geluid loopt niet synchroon.
Dat zijn allemaal acties die k niet doe haha, sinds kort moet ik het wel in een adere browser bekijken omdat het niet meer wilt werken in chrome op mijn laptop? Zeker geen goede app maar ik vidnd de meeste streamers niet veel beter qua prijs/kwaliteit en hayu is iets van 6 euro terwijl de meeste platformen tegenwoordig rond 15 zitten.
disclaimer ik heb hayu recent wel opgezegd omdat ik zag dat ik toch alles wat ik nog kijk kan torrenten
Ik erger me aan een collega die het warm heeft en dan bedenkt “ik zet een raam open”
Het “klimaatsysteem” op mijn werk. Het is hier HEET
nergens
Dat ik koppijn krijg door de hitte terwijl ik de hele dag voor de airco lig </3
Gelukkig is de cpc volgens jaar pas weer
Dit doen mijn ouders en die zijn nu aan het oppassen op mijn kinderen in ons huis dus ipv 28 graden zal het inmiddels wel 33 graden zijn binnen.
Oh jongens deze persoon heeft de groepsapp verlaten wat een kinderachtig figuur
(Gelukkig had ik er geen 1 op 1 contact mee verder maar echt ik heb plaatsvervangende schaamte)
Ik fiets ook soms ergens langs en zoals een dag als vandaag, dan zie ik dat de ramen boven wagenwijd open zijn. Denken ze echt dat dat helpt of houden ze eraf om in een levende hel te slapen 's avonds
“lekker luchten”
haha geen idee inderdaad, misschien bevangen door de hitte
Of het is zo slecht geisoleerd daar/met enorme ramen dat het binnen warmer is dan buiten
Er zijn woningen waar het gewoon minstens zo warm als buiten wordt ook als je keurig 's nachts lucht en overdag de ramen dicht houdt. Dan is het soms lekkerder om nog een briesje van buiten te hebben en de ramen open te zetten. Wel super kut voor mensen die zo moeten wonen.