Ja vreselijk,vooral in van die nieuwe appartementen met mega ramen. Dit is gewoon een vrijstaande woning dus zal dan niet extreem zijn lijkt me.
Ik kende een oud vrouwtje die op de hoogste verdieping in een penthouse woonde. 1 en al ramen dus. Duurde jaren voordat ze het verkocht kregen.
Ja of huizen met enkel glas. Hebben wij boven en dat is net een sauna nu
Dit is bij ons min of meer het geval Ik hou de ramen (en verduisterende gordijnen) dicht maar het kan binnen alsnog super warm worden.
Gelijk een goede waar erger je je aan: We hadden goede hoop dat spouwmuur- en dakisolatie al iets zou helpen. In de winter merk je het wel, maar in de zomer merk ik echt alleen dat het op zolder minder warm wordt. Nu willen we ook gaan voor nieuwe kozijnen/ramen maar dat is zo duuuuur.
Ligt aan de isolatie. Mijn vorige woning was ook vrijstaand maar die was zo slecht geïsoleerd dat het binnen even warm als buiten was. En als de zon dan de hele dag op het dak had gestaan was het boven echt bizar warm. Dus ja dan kan je net zo goed je ramen open laten.
Trash took itself out
Nou dit, het is binnen net zo warm als buiten dus dan liever mét bries
Is die er nog op aangesproken?
prima dit warme weer maar waar ik echt niet tegen kan zijn kinderen die een softijsje eten en dat dan hun hele mond en kin en handen onder dat vieze smeltende romige druipende ijs zitten. ik zie het ook vaak op reclameborden bij ijsjes echt waarom??? dat is toch totaal niet appetijtelijk? ik krijg daar alles behalve zin in ijs van hoor. het zijn ook bijna altijd (wit)blonde jongens die dat hebben en ik moet dan echt wegkijken. mensen gaan me sws haten hierom maar ik krijg gewoon echt rillingen van dat hele fenomeen sorry brrrrrrr misselijkmakend
oooh ondanks dat ik je gevoel deel heb je mij wel geïnspireerd om vanavond een softijsje te gaan halen, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht??
Stylisten in woon programma’s die dan op trotste toon vertellen wat ze hebben gedaan, alsof het echt heel moeilijk is om een kamer in te richen.
Vind dat interieurstylisten de putjesscheppers van de TV wereld zijn, er zou meer op neergekeken moeten worden.
graag gedaan zolang het maar niet over je handen druipt
De zoekfunctie van Pinterest doet opeens raar? Voor de meeste zoektermen krijg ik ineens geen resultaat. Sommige, vrij algemene termen doen het wel. Hoe dan?? Heb de app al geüpdate. Dit irriteert me echt meer dan zou moeten…
Ik heb dit al een hele tijd! App is echt onbruikbaar als je gerichte ~inspiratie zoekt, dan krijg je 5 resultaten voor iets als “summer outfit” ofzo
Ah shit. Maar inderdaad vanmiddag nog gebruikt en toen was er niks aan de hand. Heb je al via pc/browser geprobeerd? Ik nog niet… kuttt in de browser doet ‘tie het ook niet
Nee ik heb in de browser niet geprobeerd! Maar ik kreeg de app wel altijd resultaten, niet dit. Dus misschien zijn ze er wel mee bezig maar moet het eerst slechter worden voor het opgelost is?
Het viel mee! Ze hadden zelfs de gordijnen dichtgedaan en het was 27.5. Dus een anti-ergernis.
Ik wilde net de poep van mijn hond opruimen. En het zakje was kapot greep ik zo in die zachte drol, zo goor. Vond het zo vies dat ik moest huilen.
Heb mn handen met bleek gewassen en 1000x met zeep maar blijft goor
Ik erger me kapot aan de vele strontvliegen die ik net binnen in huis heb vermoord
Ik heb dit ook eens gehad en ik moest toen nog met de bus met die hond en dan nog een stuk naar huis lopen. Het had gelukkig geregend dus er lag een plas op straat en ik had een vieze zakdoek bij me