Waar erger je je aan? #18

Mijn uitstelgedrag. Ik weet al twee weken dat ik vrijdag een belangrijk event heb en nu is het bijna dinsdag en moet ik nu nog een visagist zoeken en ik weet niet eens waar ik moet beginnen

3 likes

Kan niet slapen want het is tering heet en daarom moet de airco aan maar die maakt veel lawaai. Mijn vriend sliep al 2 uur, ik ga even naar beneden om iets te eten en te ontsnappen aan die lawaaierige windtunnel
. Staat ie binnen 30 seconden beneden ‘wat ben je aan het doen???’

7 likes

Daarom geef ik hem altijd een bakje met lepeltje, maar soms kan dat niet en dan vooral ook discodip erop willen, zo ranzig allemaal.

Net wanneer ik mijn h&m pakket VOOR werk wil retourneren ligt de site eruit en kan ik geen retour QR krijgen.

Nu mag ik alles meeslepen naar werk.

2 likes

Gisteren een bestelling gedaan bij een webshop en vandaag krijg ik op elke website reclame te zien van die webshop. Laat me met rust joh ik heb al besteld.

2 likes

Dat ik nu iedere dag mijn haren moet wassen omdat ik zo goor aan het zweten ben op m’n hoofd

4 likes

:cookie:

De AH heeft mijn muesli een tijdje geleden uit het assortiment gehaald en ik vind het zo irritant. Nog steeds geen goede vervanger gevonden

4 likes

Dat ik vanochtend even zonder telefoon met een bijna lege tank mijn dochter naar de opvang bracht in "buur"gemeente Dordt, 15 min met de auto. Op de terugweg anderhalf uur vast kom te staan vanwege de tour Femme, de tank leeg raakte, ik met de waterbus + wandelen naar huis ben gegaan en straks met een jerrycan weer terug kan om de auto op te pikken.

9 likes

Vergeet de Amsterdamse ‘runclubs’ niet.

Zal eens tegen de trainer van mijn hardloopgroepje zeggen dat hij het ook maar eens moet re-branden als een runclub :crazy_face:

2 likes

Maar wat voor last heb je hiervan? Snap die haat op een hardloopvest echt niet, lekker boeiend

10 likes

ik voel me aangesproken haha, wat is er irritant aan? ik heb zo’n vest aan als ik m’n telefoon wil meenemen. ik ga wel iets verder dan 5km maar eigenlijk maakt dat ook niks uit voor de handigheid ervan toch

10 likes

En vraag je dan iedereen met een vest aan hoe ver ze gaan?

21 likes

Echt een terugkomende ergernis hier thuis, elke keer als mijn vriend gaat hardlopen gaat er een hele stash gelletjes mee. Eet gewoon een banaan of een mueslireep man.

17 likes

Ingedrukt houden → niet geïnteresseerd klikken

5 likes

Dat past dus prima in een rugzakvakje hoor :upside_down_face:

8 likes

Haha heb dat ook wel hoor. Heb dat vooral met mensen die overal een ‘hike’ van maken. Nee je hebt gewoon een fucking wandeling gemaakt. Interessantdoenerij

17 likes

Nah, ik ben ermee eens dat mensen veel spullen kopen. Het is hip, het komt ergens op social media voorbij en hups.
Terwijl al the gear je niet een betere loper maakt, je moet er echt voor lopen. Jammert.

Ik vind op social media die runfluencers al helemaal niet inspirerend; camera plaatsen, net doen alsof je hardloopt al filmend en tekst eronder.
Niemand die hardlooptrainer opleiding bij atletiekunie heeft gevolgd hoor. Is allemaal kennis van een doperwt.

17 likes

Ja eigenlijk alles tussen de 5k en de marathon, en altijd gaan er gelletjes mee (in zijn trailvest, maar dat snap ik wel, zeker ivm water met deze hitte!) Maar goed, dit is iets waar ik me bij neer moet leggen, want dit gaat niet veranderen.

1 like

Maar die mag je niet aan :joy: