Waar erger je je aan? #18

Ik rende een keer met een poepzakje van de hond in m’n hand naar huis, samen met de hond, omdat ik zelf naar de wc moest (PDS = life) en toen “stuiterde” dat zakje hele tijd tegen m’n jas aan bleek die ook kapot aan de onderkant en had ik allemaal stront aan m’n jas. :sob::nauseated_face: Kwam ik half kotsend en half in m’n broek sch****nd thuis.

27 likes

En ze zorgen ook nooit voor kast/opbergruimte. Ja lekker makkelijk, zo kan ik ook elke (slaap)kamer er lekker ruim uit laten zien, maar ik moet mijn kleding en al mijn spullen óók ergens kwijt.

7 likes

Dat een buurkat in ons gazon gekotst heeft

Verder verhaal in spoiler voor tere zieltjes zoals @Evert

Samenvatting

en er allemaal van die vieze dikke discovliegen boven cirkelden. En dat ik die zachte kattenbrokjes gemengd met dode kikker/muis/baby vogel op kon ruimen, terwijl het niet mijn kat is :nauseated_face:

7 likes

Omg wat intens ranzig :nauseated_face:

2 likes

Heb je de berichten hierboven gelezen? :sweat_smile:

Maar ik zet het wel ff in een spoiler.

2 likes

Haha nog nooit gehoord maar weet meteen welke je bedoelt!

9 likes

Boze internet reageerders .

Een paar dagen geleden kreeg ik op Instagram zo’n voorgesteld filmpje van een of andere omroep (weet niet meer welke. KRO of Tros of iets anders publieke omroepigs) waarin iemand uitlegde wat het betekent om intersekse te zijn. Onder Instagram posts kan je altijd de eerste twee reacties zien zonder dat je de reacties zelf opent. De eerste reactie: je bent een man of een vrouw meer is er niet!:rage::rage: Ten eerste : waarom zo’n reactie op een video waarin iemand zich kwetsbaar opstelt ? En ten tweede: ok maar daar gaat de video helemaal niet over? Dus nu heb je je stomme boze mening de wereld in geslingerd terwijl je niet eens weet waar je het over hebt?

Ik moest hier aan denken opdat de NOS vandag een post maakte over hoe heet het is en wordt en daar ook allemaal “het is heet in de zomer dit is geen nieuws” reacties onder stonden. Hou gewoon je mond en ontvolg als je iets niet leuk vind? Je hoeft niet elke gedachte die je hebt op het internet te pleuren. (Zeg ik terwijl ik mijn gedachtes op het internet pleur).

8 likes

Zulke types

16 likes

Nooit gedacht dat ik dit zou kunnen zeggen; maar een like voor de herkenning, been there :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Laten we samen bidden. :pray: :candle:

5 likes

Mijn uitstelgedrag. Ik weet al twee weken dat ik vrijdag een belangrijk event heb en nu is het bijna dinsdag en moet ik nu nog een visagist zoeken en ik weet niet eens waar ik moet beginnen

3 likes

Kan niet slapen want het is tering heet en daarom moet de airco aan maar die maakt veel lawaai. Mijn vriend sliep al 2 uur, ik ga even naar beneden om iets te eten en te ontsnappen aan die lawaaierige windtunnel…. Staat ie binnen 30 seconden beneden ‘wat ben je aan het doen???’

7 likes

Daarom geef ik hem altijd een bakje met lepeltje, maar soms kan dat niet en dan vooral ook discodip erop willen, zo ranzig allemaal.

Net wanneer ik mijn h&m pakket VOOR werk wil retourneren ligt de site eruit en kan ik geen retour QR krijgen.

Nu mag ik alles meeslepen naar werk.

2 likes

Gisteren een bestelling gedaan bij een webshop en vandaag krijg ik op elke website reclame te zien van die webshop. Laat me met rust joh ik heb al besteld.

2 likes

Dat ik nu iedere dag mijn haren moet wassen omdat ik zo goor aan het zweten ben op m’n hoofd

4 likes

:cookie:

De AH heeft mijn muesli een tijdje geleden uit het assortiment gehaald en ik vind het zo irritant. Nog steeds geen goede vervanger gevonden

4 likes

Dat ik vanochtend even zonder telefoon met een bijna lege tank mijn dochter naar de opvang bracht in "buur"gemeente Dordt, 15 min met de auto. Op de terugweg anderhalf uur vast kom te staan vanwege de tour Femme, de tank leeg raakte, ik met de waterbus + wandelen naar huis ben gegaan en straks met een jerrycan weer terug kan om de auto op te pikken.

9 likes

Vergeet de Amsterdamse ‘runclubs’ niet.

Zal eens tegen de trainer van mijn hardloopgroepje zeggen dat hij het ook maar eens moet re-branden als een runclub :crazy_face:

2 likes