Waar erger je je aan? #18

Haha ja maar wat maakt het jou nou uit dan? In welk opzicht heb jij last van wat hij consumeert tijdens hardlopen?

1 like

Snap eigenlijk ook wel dat als je eenmaal zo’n vest hebt en je gewend bent daarmee te lopen je dat gewoon standaard doet, omdat al je spullen daar dan makkelijk inpassen enzo.

Maar goed ik ben ook zo’n ei wat de helft van z’n spullen vergeet als 'ie een keer een andere tas meeneemt

4 likes

OMG er zit hier een vlieg binnen en die zit me al de hele tijd lastig te vallen
 elke keer op mijn hoofd, been of nek landen en kriebelen LAAT ME MET RUST :rage: Ik ga je meppen!

Heb wel nog nooit zoveel sjans gehad?? (omdenken dan maar)

1 like

Muggenbult op mijn enkel en die jeuk!! Niet te doen. Het stopt ook gewoon niet

3 likes

Ik denk altijd dat ik stink als een vlieg zo op me wil :smile:

1 like

Ja misschien moet ik maar eens douchen :thinking:

4 likes

Ik snap dit soort opmerkingen in dit topic nooit zo? Dit topic is toch voor dingen waar je je aan ergert, ook de wat minder grote ergernissen.
Zo kun je bij alles wel zeggen ‘waarom heb jij er last van dan’ want dat hebben de meeste mensen natuurlijk niet Ă©cht bij een ergernis.

9 likes

Ja maar ik erger me aan die ergernis en vraag me dan af waar het punt zit. Mag toch. Ik zeg niet “goh je mag dit niet plaatsen” een vraag stellen kan toch

2 likes

Hardloopclubs kunnen van mij echt de schijt krijgen. Ze lopen in de weg en gaan midden op de weg een beetje loos rekken en strekken. Opsodemieteren!

7 likes

Jeetje wat een gezeur zeg over mensen die lekker samen in de buitenlucht sporten

19 likes

Ik vind bij runfluencers bizar dat sommigen zelf schema’s, begeleiding etc. aanbieden zonder dat ze er bovengemiddeld kennis over lijken te hebben. Dat je zelf (veel) hardloopt betekent niet meteen dat je de trainer kan uithangen.

7 likes

Is het dan een

Hardloophole

ik geef de hitte de schuld van deze brainfart

31 likes

Ja echt jammer dat je conditie niet kan kopen

8 likes

Zo daar zou ik echt grof geld voor over hebben, haha

19 likes

Ik zit op de camping en naast ons zit een stel met 2 kinderen onder de 2 die elkaar continue afwisselen met janken en schreeuwen, beginnend vanaf 4:30. En 's avonds gaat de oudere jeugd door tot 2:30. Dus echt heerlijk slapenđŸ«  Ik ben zo slim geweest om m’n noise cancelling kop telefoon thuis te laten. En oordopjes helpen niet afdoende.

2 likes

Leuk ‘gratis’ producten krassen
 waarom kras ik altijd 100 verschillende yoghurt dingen. Smerig :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja same. Krijg elke keer activia, no thanks.

3 likes

Mijn verstandskiezen zijn vandaag getrokken en het draadje van de hechting rechts kietelt mijn gehemelte.

4 likes

Nog een half slap gezicht gekregen van de verdoving?

2 likes

Absoluut. Rechts voelt bijna normaal, maar links is 7 uur na de injectie nog steeds lam.

5 likes