Waar erger je je aan? #18

Maar wat voor last heb je hiervan? Snap die haat op een hardloopvest echt niet, lekker boeiend

10 likes

ik voel me aangesproken haha, wat is er irritant aan? ik heb zo’n vest aan als ik m’n telefoon wil meenemen. ik ga wel iets verder dan 5km maar eigenlijk maakt dat ook niks uit voor de handigheid ervan toch

10 likes

En vraag je dan iedereen met een vest aan hoe ver ze gaan?

21 likes

Echt een terugkomende ergernis hier thuis, elke keer als mijn vriend gaat hardlopen gaat er een hele stash gelletjes mee. Eet gewoon een banaan of een mueslireep man.

17 likes

Ingedrukt houden → niet geïnteresseerd klikken

5 likes

Dat past dus prima in een rugzakvakje hoor :upside_down_face:

8 likes

Haha heb dat ook wel hoor. Heb dat vooral met mensen die overal een ‘hike’ van maken. Nee je hebt gewoon een fucking wandeling gemaakt. Interessantdoenerij

17 likes

Nah, ik ben ermee eens dat mensen veel spullen kopen. Het is hip, het komt ergens op social media voorbij en hups.
Terwijl al the gear je niet een betere loper maakt, je moet er echt voor lopen. Jammert.

Ik vind op social media die runfluencers al helemaal niet inspirerend; camera plaatsen, net doen alsof je hardloopt al filmend en tekst eronder.
Niemand die hardlooptrainer opleiding bij atletiekunie heeft gevolgd hoor. Is allemaal kennis van een doperwt.

17 likes

Ja eigenlijk alles tussen de 5k en de marathon, en altijd gaan er gelletjes mee (in zijn trailvest, maar dat snap ik wel, zeker ivm water met deze hitte!) Maar goed, dit is iets waar ik me bij neer moet leggen, want dit gaat niet veranderen.

1 like

Maar die mag je niet aan :joy:

Haha ja maar wat maakt het jou nou uit dan? In welk opzicht heb jij last van wat hij consumeert tijdens hardlopen?

1 like

Snap eigenlijk ook wel dat als je eenmaal zo’n vest hebt en je gewend bent daarmee te lopen je dat gewoon standaard doet, omdat al je spullen daar dan makkelijk inpassen enzo.

Maar goed ik ben ook zo’n ei wat de helft van z’n spullen vergeet als 'ie een keer een andere tas meeneemt

4 likes

OMG er zit hier een vlieg binnen en die zit me al de hele tijd lastig te vallen
 elke keer op mijn hoofd, been of nek landen en kriebelen LAAT ME MET RUST :rage: Ik ga je meppen!

Heb wel nog nooit zoveel sjans gehad?? (omdenken dan maar)

1 like

Muggenbult op mijn enkel en die jeuk!! Niet te doen. Het stopt ook gewoon niet

3 likes

Ik denk altijd dat ik stink als een vlieg zo op me wil :smile:

1 like

Ja misschien moet ik maar eens douchen :thinking:

4 likes

Ik snap dit soort opmerkingen in dit topic nooit zo? Dit topic is toch voor dingen waar je je aan ergert, ook de wat minder grote ergernissen.
Zo kun je bij alles wel zeggen ‘waarom heb jij er last van dan’ want dat hebben de meeste mensen natuurlijk niet Ă©cht bij een ergernis.

9 likes

Ja maar ik erger me aan die ergernis en vraag me dan af waar het punt zit. Mag toch. Ik zeg niet “goh je mag dit niet plaatsen” een vraag stellen kan toch

2 likes

Hardloopclubs kunnen van mij echt de schijt krijgen. Ze lopen in de weg en gaan midden op de weg een beetje loos rekken en strekken. Opsodemieteren!

7 likes

Jeetje wat een gezeur zeg over mensen die lekker samen in de buitenlucht sporten

19 likes