Snap ik. Deze lagen in het vakantiehuisje, maar geen aanrader idd
De keelontsteking heb ik uit mijn rijke fantasie (en slechte leesskills) gehaald, maar je dat had je ook uit mijn bericht kunnen opmaken.
Dat ik bijna op vakantie ga en nu ziek aan het worden ben.
Ja helemaal niets natuurlijk, en ik lig er ook echt niet wakker van, maar ik mag het toch overdreven en zonde van het geld vinden?
Accurate beschrijving van mn zoontje met witblond haar die een softijsje eet :ā)
(Ik deel de ergenis, ik moet het ook nog schoonvegen )
Ik ook Nou ja, naar Nederland, en ook een paar dagen vanaf daar werken, maar ook wat vrije dagen/uitjes gepland. Gelukkig ga ik pas zaterdag, hoop dat het dan voorbij is. Heel raar ook om onder een deken op de bank te liggen als het buiten 30+° is (en 27° binnen). Beterschap!
Love dit
Dat gevoel aan je tanden als je verse spinazie heb gegetenā¦
Blijft ook zo lang hangen
Dat sportscholen hun tarieven niet op de site hebben staan, maar dat je dan gegevens achter moet laten zodat ze je lekker kunnen gaan stalken.
thermometer
Dat mijn vriend noooooooit verpakkingen goed dicht goed. Heb nu al twee zakken chips met vieze taaie chips weggegooid en nu wil ik een pak chocolate chips koekjes pakken en dat heeft ie ook alweer helemaal opengescheurd en zo terug gezet
Dat mijn was aan het nat regenen is en ik over 15 min pas thuis ben
Dat mijn belastbaarheid soms heel wat lijkt, maar dat ik gistermiddag met een vriendin en haar 2 kinderen naar een strandje ben geweest en ik letterlijk strompelend en zwalkend thuiskwam. Dat ik vandaag nog niet met goed fatsoen kan staan en lopen. Ik word acuut duizelig en misselijk en heel instabiel. Ik ken deze klachten en weet dat ik hier absoluut niet overheen moet gaan om te voorkomen dat ik weer doodziek word.
Maar godver, soms wil ik wel even het āgewoneā leven weer kunnen leven. Ik schrik hier ook van, omdat ik ergens toch hoopte dat dit soort klachten verleden tijd waren. Maar nee, hartelijk hersenletsel weerā¦
Ohh zo naar dit. Mijn buurvrouw laat haar was gerust drie keer zeiknat regenen en weer opdrogen, dat gaat toch muf ruiken?
Lekker fris
Erger nog, bij een sportschool hier in de wijk zetten ze niet eens het rooster van de groepslessen op de website. Dus ik kan niet eens kijken of ik het uberhaupt overweeg om daar lid te willen worden.
Dat is bij de sportschool waar ik aan het kijken was ook, geen prijzen en geen rooster. Dan wordt ik toch lekker geen lid joh
Hahaha idd, wat een savage
de tering, deze reactie, waar komt deze dan vandaan. Ook āgriepjeā
Dat mijn werkgever verwacht dat ik met meer dan 30 graden op een zolderkamer 8 uur lang geconcentreerd kan werken, terwijl de managers zelf op een andere locatie wel een airco hebben die op standje vrieskast kan