Waar erger je je aan? #18

Ik vind bij runfluencers bizar dat sommigen zelf schema’s, begeleiding etc. aanbieden zonder dat ze er bovengemiddeld kennis over lijken te hebben. Dat je zelf (veel) hardloopt betekent niet meteen dat je de trainer kan uithangen.

7 likes

Is het dan een…
Hardloophole

ik geef de hitte de schuld van deze brainfart

31 likes

Ja echt jammer dat je conditie niet kan kopen

8 likes

Zo daar zou ik echt grof geld voor over hebben, haha

19 likes

Ik zit op de camping en naast ons zit een stel met 2 kinderen onder de 2 die elkaar continue afwisselen met janken en schreeuwen, beginnend vanaf 4:30. En 's avonds gaat de oudere jeugd door tot 2:30. Dus echt heerlijk slapen🫠 Ik ben zo slim geweest om m’n noise cancelling kop telefoon thuis te laten. En oordopjes helpen niet afdoende.

2 likes

Leuk ‘gratis’ producten krassen… waarom kras ik altijd 100 verschillende yoghurt dingen. Smerig :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ja same. Krijg elke keer activia, no thanks.

3 likes

Wat een letdown dit. Dit is niet eens één handje.

7 likes

Mijn verstandskiezen zijn vandaag getrokken en het draadje van de hechting rechts kietelt mijn gehemelte.

4 likes

Nog een half slap gezicht gekregen van de verdoving?

2 likes

Absoluut. Rechts voelt bijna normaal, maar links is 7 uur na de injectie nog steeds lam.

5 likes

Ik had best lekkere dingen zoals Santa Maria kruiden, Doritos, Ambi pur, Gilette scheerschuim

3 likes

Dat de arts bij de HA post vanacht een speelgoed toverstafje tevoorschijn haalde onder zijn bureau.
Ik vroeg of er niet een efficiëntere oplossing was voor mijn klachten dan enkel paracetamol en een week antibiotica.
Toen pakte die dat ding en zei die: dit kan ik helaas niet.

:roll_eyes:

27 likes

Wat had je dan willen hebben?

19 likes

Ja best een passend antwoord. Alsof ze je expres afschepen met een niet efficiënte oplossing.

6 likes

Terecht van die dokter :laughing: Maar wat deed je trouwens bij de dokter in de nacht met een keelontsteking?

2 likes

Waar lees jij dat ze een keelontsteking heeft?

2 likes

Dacht dat er ook een prik bestond met antibiotica, ik lag met 39,2 the shaken onder een elektrisch deken gister dus ik probeer ook maar wat. Ik wilde even weten of ik uberhaupt opties had.
Moest er ook wel om lachen maar ergens werd ik er ook wat boos over, meer dat je dan helemaal daarheen moet snachts door de hitte, spoed oppas geregeld, super ziek, dan nog naar apotheek etc, om dan pilletjes te krijgen die mijn vriend ook ff had kunnen ophalen. Want was al wel duidelijk dat t borstontsteking was.

Hij zei trouwens ook nog dat paracetamol niet koortsverlagend werkt, ik dacht altijd van wel?

3 likes

Oh sorry, ik dacht het gelezen te hebben. Misschien moet ík naar de oogarts. Excuses, ook voor @Tubing voor mijn reactie.

3 likes

HAHHAHAHAHHAHSHSHSHHAHAH wat een held

67 likes