Ik probeer een fiets te kopen via de Italiaanse marktplaats maar alles gaat fout. De perfecte fiets blijkt 300 km verderop te liggen dan op de site aangegeven (en omdat ik tussen twee maten in zit is het me niet waard om ervoor te reizen), de eigenaar van een andere leuke fiets is net vertrokken voor een hele maand vakantie, één of ander ei heeft de advertentie van haar al verkochte fiets niet offline gehaald (ook niet nadat wij contact hebben gehad) en een andere verkoper heeft al twee keer niet geantwoord op mijn vraag naar de maat van zijn fiets. Grrr
Dat ik het gisteren een goed idee vond tot laat de kroeg in te gaan en ik nu met een brakke kop op werk zit🥲
Mijn koptelefoon werkt niet meer in meetings en ik word er echt horendol van
Ik voel me echt een boomer ook
Dat de brug open staat, je moet wachten en de mensen op het bootje gaan zwaaien alsof ze Maxima en Wimlex zijn.
Ik probeer B&B te kijken op werk maar ik word telkens gestoord waardoor ik net moet doen alsof ik druk bezig ben.
Ja zo fucking irritant, sowieso.
Ik snap echt wel dat er soms bruggen open moeten maar dat er dan honderd mensen vijf minuten later (of nog later) op hun locatie aankomen omdat twee pensionado’s met te veel geld per se willen varen tijdens de spits vind ik zo asociaal eigenlijk. Vooral nu mijn doorsluiproute is afgesloten. Van mij mogen alle bruggen wel vaste tijden hebben dat ze open gaan voor pleziervaart. En niet van 9 tot 5 zoals nu maar echt gezette tijden.
Sorry, hele rant maar de bruggen staan nu weer zooo vaak open. En ik ben jaloers want ik wil ook pensionado met boot zijn.
Alleen Janny en André mogen dit.
Mijn hoofd ziet hondensnoepjes. Nu kan ik me niet bedenken wat het anders zou moeten zijn.
Ik heb dit ook als ik iets op het werk niet aan de praat krijg, die ergernis aan mezelf komt dan nog bovenop de ergernis van het niet-functionerende ding
omg ik had dit pas geleden met de holland-amerika lijn vanaf de pont, ik stond sowieso echt doodsangsten uit door hoe GROOT dat ding is en die mensen maar zwaaien inderdaad
Chips
Daar zou je juist trots op moeten zijn
Er was net iemand bij ons thuis om het eea op te meten voor een klus. Diegene had helemaal geen heftige parfum op oid en stonk ook absoluut niet maar toch ruikt het hele huis nu anders.
Het is vandaag zo’n dag dat iedereen wat te zeiken heeft die de winkel in komt. Doe eens even rustig. Sta al met te weinig personeel en ik kan niet toveren.
Ik ben op een camping en erger me echt 100% aan kinderen met een walkie talkie. Die hebben van die irritante pliepjes, ze kunnen elkaar nooit verstaan dus schreeuwen door dat ding en het gaat eindeloos door. Vooral die piepjes zijn zo schijtirritant! En de ouders hebben er geen last van want die kinderen zijn dus niet meer bij hun tent/caravan. Ohja en iemand is al een half uur dezelfde 3 tonen aan het fluiten… ik mis mn oordopjes
Dikke regen en onweer. En wie moest er zo nodig op de fiets omdat ze zo nodig beweging moest hebben… ps. Gelukkig heb ik ook alleen slippers, shorts en een hemdje aan. Top.
Ik word gebeld door de persoon die op mij klapte. Ik heb destijds al gezegd dat hij mij niet moet bellen want ik heb niks te maken met de verzekering en het verhuurdbedrijf stond ook duidelijk op de auto. Belt hij nu alsnog en ik ook al zeggen ja sorry dit heb ik destijds ook al gezegd maar je moet bij hen zijn en nket bij mij. Dit 3x herhaalt en derde keer gezegd ik lig nu ziek op bed dus bel hen gewoon. Vraagt die kan je het nummer doorgeven. Dus ik zo dit is het bedrijf ik weet het nummer ook niet uit mijn hoofd maar het staat online. Dag en alsnog hoor ik hem doorpraten terwijl ik ophang. Ik heb hem niet eens direct mjjn nummer gegeven die heeft hij van het schadeformulier gehaald maar daar staat de naam van het verhuurbedrijf ook op. Dus bel mij dan niet en stop met bellen en blijven vragen als ik op dat moment nogmaals zeg je niet te kunnen helpen.
Mensen die niet weten wat ze voor hun verjaardag willen.
Kk dominos die de icing vergeet bij mn cinnastix