Waar erger je je aan? #18

Ja, heeft ‘ie nog plek? Waar schrijf ik me in.

9 likes

Ik snap echt zoooo goed dat je dit als arts wil doen, love it dat hij het ook gewoon doet

34 likes

De inspiratie die ik hier op doe is fenomenaal.

86 likes

Omg, wil je dan ook een cape omdoen.

1 like

Jezusmina wat een grap! Je had dus gewoon even een griepje en je verwacht dat een arts hier serious op ingaat?

Meiddddd

3 likes

Helaas koop ik niet op Temu.

17 likes

Jezus wat een kutreactie. Ja de arts heeft gelijk, maar een borstontsteking is niet even een griepje.

81 likes

Een collega heeft gisteren een temperatuurmeter voor binnen meegenomen naar het werk, en ik hoor nu al 2 dagen alleen maar heel de dag gezeik dat het zo warm is, en dat het al weer 2 graden warmer is dan een minuut gelden, en oja het is echt warm zelfs de temperatuurmeter zegt dat het warm is.

6 likes

Meid doe normaal, ze snapt het nu wel geloof ik. En ze zat daar gewoon met een legitieme reden lijkt me.

1 like

Jep ik vind dit bijna zwaarder dan mijn bevalling, zie er best de humor van in hoor.
Maar als je je zo slecht (en niet scherp) voelt probeer je ook gewoon maar wat.

11 likes

Ja borstontsteking is echt heel kut, daar kan je echt flink ziek van zijn. Snap ook niet waar mensen griep en keelontsteking vandaan halen?

Vind t wel humor van die arts maar volgens mij zag je dat zelf ook al wel in.

3 likes

Deze stomme lucifers en dat mn kaars de hele tijd uitwaait nadat het na 10 lucifers eindelijk gelukt is om hem aan te krijgen

4 likes

Daarom gebruik ik alleen zwaluw, want de rest is shit

3 likes

Snap ik. Deze lagen in het vakantiehuisje, maar geen aanrader idd

4 likes

De keelontsteking heb ik uit mijn rijke fantasie (en slechte leesskills) gehaald, maar je dat had je ook uit mijn bericht kunnen opmaken.

1 like

Dat ik bijna op vakantie ga en nu ziek aan het worden ben. :angry:

5 likes

Ja helemaal niets natuurlijk, en ik lig er ook echt niet wakker van, maar ik mag het toch overdreven en zonde van het geld vinden?

Accurate beschrijving van mn zoontje met witblond haar die een softijsje eet :’)

(Ik deel de ergenis, ik moet het ook nog schoonvegen :skull:)

3 likes

Update: heb het maar opgegeven

21 likes

Ik ook :cry: Nou ja, naar Nederland, en ook een paar dagen vanaf daar werken, maar ook wat vrije dagen/uitjes gepland. Gelukkig ga ik pas zaterdag, hoop dat het dan voorbij is. Heel raar ook om onder een deken op de bank te liggen als het buiten 30+° is (en 27° binnen). Beterschap!

Love dit :blush: :smile:

4 likes