Mijn moeder zei vandaag tegen me “ken jij hawk tuah?”
Dat alles overal gefilmd kan worden/wordt
Had je dit bij een specifieke plek of situatie? Gewoon nieuwsgierig hoor
Ja vooral die videodeurbellen overal, geen idee of die juist staan afgesteld en voel me zo bekeken. Durf niet eens meer een scheet te laten als ik alleen op straat loop
Ja met name bij feestjes, festivals vind ik het vervelend
Maar ook gewoon overdag op plekken je staat zo vaak ongewenst op beeld
Maakt echt dat ik me minder vrij
voel
En toen?
Dat iemand in de stiltecoupe een tupperware bakje leeg zit te schrapen, echt al minutenlang en bij iedere hap een stuk of vijf keer over dat plastic met haar lepel. Ik kan hier zoooo boos om worden
Die filmpjes van een concert of festival waarbij de voorste 100 mensen allemaal hetzelfde filmen ziet er altijd zo dystopisch uit.
Love dit weer en als ik op de fiets zit vind ik het heerlijk, maar zodra ik af stap krijg ik steeds zo’n zweetaanval. Zit ik weer met m’n zweetsnor op kantoor onder m’n oksels te wapperen.
Zo irritant!
Heb dat ook ooit een tijd gehad met iemand die ook altijd dezelfde trein pakte. Toen ik over haar ging klagen tegen mijn vriend, bleek ze een van zijn favoriete collega’s te zijn.
Ik twijfel sindsdien aan zijn mensenkennis
Sommige ‘eetswitches of gezondere alternatieven’ die fitfluencers posten. Ik vind dat er soms echt wel fijne dingen bij zitten, zoals bijv zelfgemaakte eiersalade of tonijnsalade vs. Johma salades of bepaalde merken hummus met elkaar vergeleken qua kcal. Maar een rijstwafel met tomatensaus en 20+ kaas is geen pizza en een croissant van rijstpapier is echt een van de treurigste dingen die ik ooit gezien heb.
Zo dit inderdaad. En bij sommige ‘switch’ producten scheelt het echt 20 calorieën. Eet lekker waar je zin in hebt. Als je een keer pizza eet is dat echt geen ramp.
Toen zei ik ja maar hoezo ken jij dat
Mijn moeder is echt teveel online
“Zin in een ijsje? Zoek je verkoeling in een glas water met lekker veel ijsklontjes!”.
Gekkigheid.
Pardon?
Ik hou niet van normale croissants en zelfs ik moet hier van huilen, wat een treurigheid.
Deze kickt nu de rijstwafeltiramisu van de treurigheidstroon. Echt wat een droevenis dat we zo ver zijn dat we niet gewoon eens kunnen genieten van een croissant (andere dan ik niet) of een stukje tiramisu
Als je ze dan net niet lang genoeg bakt is het midden nog rauw en dan zit je echt op een condoom te kauwen. Maar wel weinig kcal dus top!!
Maar dit is toch geen foodswap. Gewoon iemands glutenvrijerecept en een glutenvrije croissant gaat nooit in de buurt komen van een echte. Is qua voedingswaarde waarschijnlijk ook hoger dan een normale croissant, maar die zijn dan weer een hel om zelf te maken.
oke maar hier zie ik in de comments dan tenminste voornamelijk enthousiaste reacties van mensen met coeliekie die geen gewone croissants kunnen eten, vind ik wel wat anders dan zo’n swap waarin gedaan wordt alsof iets even goed is omdat het 20 kcal minder heeft