Ja, ok, maar de beste reactie was toch wel:
this is how they get back at france for colonialism
Ja, ok, maar de beste reactie was toch wel:
this is how they get back at france for colonialism
Heb je de tiramisu van rijstwafel al gezien
En dan beweren: veel gezonder, en veeeeel lekkerder!
Nee!! Niet veel lekkerder!!!
Of: smaakt precies zoals een échte pizza/tiramisu/cake etc. Nou nee!
Gigantische strikken bij baby meisjes. Doe normaal.
Ja ja ja helemaal eens met die posts over eten!! Ik zag laatst iemand die een âheeeeerlijke magnumâ ging maken. Soort van mengsel van bruine bonen en dadels met puur chocola. âMMMMMMMM je weet niet wat je mist!!!â ja joh, zal wel.
Wel benieuwd naar die tiramisu. Hoop wel dat ie low carb high protein is!!
Zijn net paaseieren.
Ik vind Griekse yoghurt gebruiken ipv mayo in sauzen de enige echt lekkere vervanging die ook genoeg calorieën scheelt dat het het waard is.
Ja in dit rijtje ook die fit piggy, gore klomp chocola met (vast) die typische droge proteĂŻne smaak
Ziet er wel lekker uit, ben benieuwd hoe het smaakt
Dat je direct na het laten verven van je wenkbrauwen er echt uitziet als Bert
Ik kan het niet meer vinden, maar ik zag laatst strikstickers om op het hoofd van je baby te plakken voor als ze nog geen haar hebben om een strik in te doen
Zooooooân kramp in mân kuit gehad vannacht, was echt lang geleden en wat doet dat toch piijjjjjnnnn MIJN HEEEMEL. Ook nu nog met naar de badkamer lopen ahahaha. Sliep vannacht ook nog zo goed als toen het gebeurde en weet nog dat ik alleen maar dacht âik weet even niet wat dit gevoel is maar ik herken het wel ergens en ik ga er volgens mij niet dood aan, ik moet gewoon afwachten dan gaat het vanzelf overâ. Wel waar gebleken
Ja maar stel je voor dat mensen niet zien dat het een meisje is?!?
Hoe hoeveelheid slechte UGC aanbiedingen ik in mijn werkmail krijg, niet te doen. A) ze lijken allemaal op elkaar B) ze passen totaaaaaal niet bij het merk en C) ze sturen letterlijk elk bedrijf dezelfde mail.
Mijn aantrekkelijke collega heeft in de zomer een soort snor sikje gecreëerd, echt een downgrade
Denk dat het was omdat de baby herkenbaar in beeld was
Maar dit was van een tv-programma toch?
Ja maar volgens mij mag het dan nog niet volgens de forumregels? Ik geloof dat fotoâs van influencers met kinderen herkenbaar erop ook verwijderd worden, ook al komt het van een openbaar account. En terecht ook wel vind ik. Ik vind die strikken ook stom (noem het ook altijd paasei ) maar die baby heeft er niet om gevraagd om op een openbaar forum geshamed te worden.