Ja!! Echt irritant
Via het bediengspaneel kun je m nog lager zetten
Oeh ik hoopte eigenlijk al dat iemand me iets ging leren door deze random ergernis haha thanks!
Als je die geluidsbutton ingedrukt houdt wordt het groter, dan kun je het makkelijker instellen. Is ook zo met de helderheid van je beeldscherm
Ja die functies ken ik wel, maar nooit bedacht dat daar dan andere āstapjesā in zitten zeg maar.
Dit is echt een heel onzinnige ergernis, maar elke keer als ik het verfmerk Farrow & Ball genoemd zie worden erger ik me omdat ik die merknaam zó aanstellerig vind voor muurverf.
Gamma eigen merk bekt toch lekkerder
Ik zit bij een (zwem)meertje. Dicht in de buurt bij een groep eenden die nog een beetje aan het dutten waren op de kant. Komt er een stront kind aan die ze allemaal het water in jaagt. Laat die beestjes gewoon met rust joh.
Ooh ik kan me daar ook zo aan ergeren. Ik zat laatst in een parkje en een kind was steeds duiven aan het opjagen. Zielig voor die beesten, maar ook irritant als je gewoon rustig in dat park zit en die beesten steeds laag overvliegen
Maar als jij dat kind het water in jaagt heb jij het weer gedaan
Ben in de stad en er zijn echt zoveel jankende schreeuwende kinderen š„¹š„¹
Ovulatiepijn, doe even normaal zeg een paar dagen pijn per maand is wel genoeg dit hoeft er niet bij
Ja en vooral alsof dat merk als enige mooie kleuren heeft⦠het is gewoon aanstellerig
Ga gewoon naar de kaartjes muur bij de Gamma en kies pelikaan of marshmallow ipv die overdreven namen.
Mocht je dit ook hebben met je trilstand (zoals ik had) dan kan je zelf een trilling aanmaken en als je heel snel tikt en die instelt heb je een mini trilletje waar je je niet aan ergert als ie vaak afgaat maar wel hoort.
Oh dat vind ik zo knap als je dat kan! Ik ben echt zo slecht in kleuren kiezen, vind de uitgebreide kleur beschrijven met welke ondertonen erin zitten dan echt handig. Maar ik laat het wel altijd in praxis huismerk mengen
Dat doorzichtige nagellak (gewoon een glansje) er altijd veel sneller afgaat dan normale nagellak? Ligt dat aan mij?
Er is vandaag een evenement bij ons in de straat met muziek maar de buren zetten daar ff keihard hun eigen muziek tegen aan. Lekker overprikkelen met 2 playlists door elkaar
Kom er in de trein achter dat mān ereader leeg is
Onnodige linksrijders. Donder op naar rechts.
Mijn vriend heeft een bruilof vanavond en ik heb fake sip gedaan dat hij wegging (stay toxic). Heb uitgebreid gedoucht en ben nu pizza aan het eten op de bank en nu begint hij al te appen dat hij niet lang gaat blijven blabla. Neeee blijf daar aub ik moet nog appelflappen eten in alle rust