Waar erger je je aan? #18

Ha ik was juist in het allereerste NS-filiaal (nog steeds mijn flex dat ik de eerste frappucino ooit in Amsterdam heb gemaakt :v:). Ja je hebt gelijk hoor met die melk, meer dat je het wel goed in de gaten moest houden zodat t niet overkookt enzo. Ik vond de hot bar altijd wel een hele serieuze taak haha.

Maar ik vond het eigenlijk wel echt m’n leukste bijbaantje, gezellige tijd gehad daar. Vond dat superamerikaanse aan het begin wel ontzettend cringe. Dan had je eerst iemand die alvast de bestelling opnam van mensen in de rij (dat heette line caller oid?) dan moest je roepen ‘call, next call!’ en dan degene bij de cups ‘call!’ en dan ‘triple tall vanilla latte for Karen’ en dan die ander het weer herhalen :joy: maar volgens mij doen ze dat helemaal niet meer? Beter wel.

3 likes

Mijn collega haar theorie is dat als je een puist in je oor krijgt, dat je ziek/verkouden wordt. :joy:

3 likes

Ahhh thanks, mijn theorie is dat dat als totale bullshit klinkt! :smiling_face_with_tear:

35 likes

Ik vind het stiekem wel heel leuk dat @Bergson de huisarts uitlegt dat een puist in je oor aangeeft dat je ziek gaat worden :joy:

25 likes

Post foto in tmi topic :heart_eyes:

2 likes

Dat ik na mijn werkweek altijd zo moe ben. Ik werk ook standaard op de zaterdag en als ik dan later een verjaardag/bbq/visite heb kak ik altijd rond 22:00 helemaal in en wil ik het liefst naar huis, terwijl anderen nog helemaal fris en alert en gezellig zijn en daar zit ik dan als 1 of andere slome trien die zit te gapen en niets meer mee krijgt.

7 likes

Sad, zag een uitgelezen kans om uit te leggen dat iedereen kan googlen, maar niet iedereen de resultaten kan duiden.

9 likes

Ik vind het geluid van de iPhone op één streepje eigenlijk nog steeds te hard. Echt behoefte aan nog een standje tussen die zachtste en helemaal stil.

22 likes

Ja!! Echt irritant

4 likes

Via het bediengspaneel kun je m nog lager zetten

1 like

Oeh ik hoopte eigenlijk al dat iemand me iets ging leren door deze random ergernis haha thanks!

4 likes

Als je die geluidsbutton ingedrukt houdt wordt het groter, dan kun je het makkelijker instellen. Is ook zo met de helderheid van je beeldscherm

4 likes

Ja die functies ken ik wel, maar nooit bedacht dat daar dan andere “stapjes” in zitten zeg maar.

1 like

Dit is echt een heel onzinnige ergernis, maar elke keer als ik het verfmerk Farrow & Ball genoemd zie worden erger ik me omdat ik die merknaam zó aanstellerig vind voor muurverf.

29 likes

Gamma eigen merk bekt toch lekkerder :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Ik zit bij een (zwem)meertje. Dicht in de buurt bij een groep eenden die nog een beetje aan het dutten waren op de kant. Komt er een stront kind aan die ze allemaal het water in jaagt. Laat die beestjes gewoon met rust joh.

9 likes

Ooh ik kan me daar ook zo aan ergeren. Ik zat laatst in een parkje en een kind was steeds duiven aan het opjagen. Zielig voor die beesten, maar ook irritant als je gewoon rustig in dat park zit en die beesten steeds laag overvliegen

3 likes

Maar als jij dat kind het water in jaagt heb jij het weer gedaan

37 likes

Ben in de stad en er zijn echt zoveel jankende schreeuwende kinderen 🥹🥹

5 likes

Ovulatiepijn, doe even normaal zeg een paar dagen pijn per maand is wel genoeg dit hoeft er niet bij :japanese_ogre:

9 likes