Waar erger je je aan? #18

Ja en vooral alsof dat merk als enige mooie kleuren heeft… het is gewoon aanstellerig
Ga gewoon naar de kaartjes muur bij de Gamma en kies pelikaan of marshmallow ipv die overdreven namen.

6 likes

Mocht je dit ook hebben met je trilstand (zoals ik had) dan kan je zelf een trilling aanmaken en als je heel snel tikt en die instelt heb je een mini trilletje waar je je niet aan ergert als ie vaak afgaat maar wel hoort.

4 likes

Oh dat vind ik zo knap als je dat kan! Ik ben echt zo slecht in kleuren kiezen, vind de uitgebreide kleur beschrijven met welke ondertonen erin zitten dan echt handig. Maar ik laat het wel altijd in praxis huismerk mengen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat doorzichtige nagellak (gewoon een glansje) er altijd veel sneller afgaat dan normale nagellak? Ligt dat aan mij?

2 likes

Er is vandaag een evenement bij ons in de straat met muziek maar de buren zetten daar ff keihard hun eigen muziek tegen aan. Lekker overprikkelen met 2 playlists door elkaar

Kom er in de trein achter dat m’n ereader leeg is :cry:

4 likes

Onnodige linksrijders. Donder op naar rechts.

21 likes

Mijn vriend heeft een bruilof vanavond en ik heb fake sip gedaan dat hij wegging (stay toxic). Heb uitgebreid gedoucht en ben nu pizza aan het eten op de bank en nu begint hij al te appen dat hij niet lang gaat blijven blabla. Neeee blijf daar aub ik moet nog appelflappen eten in alle rust

76 likes

Waarom bestaan dit soort filmpjes?

Rage bait zodat je erop gaat reageren/het gaat delen

11 likes

Muggenbulten die zó jeuken dat ik daar 's nachts wakker van word en dan zo’n halfuur gemarteld word door de jeuk alvorens ik weer kan inslapen. Dag erna zijn de muggenbulten weer verdwenen. Wat is dit voor iets?! Laat me slapen :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Dat bij Spotify de standaard shuffle opeens de ‘smart-shuffle’ geworden

13 likes

Als je nog een keer klikt krijg je gewoon de normale shuffle toch

2 likes

Beetje Azeron op smeren, dan is de jeuk zo weg!

3 likes

Ik heb een (dure) bos bloemen gekregen van mm vriend maar iets in die bos ruikt naar vieze hamsterkooi. Echt de hele benedenverdieping ruikt er naar dus ik wil eigenlijk die hele bos weggooien.

5 likes

Wat voor bloemen zitten er in? Sommige ruiken echt naar zweetvoeten maar dat gaat weg als je de stamper eruit knipt

1 like

Hahaha ik vind het wel heerlijk dat jij ook de geurreferentie hamsterkooi gebruikt. Ik vind dingen ook wel eens naar hamsterkooi ruiken en mijn vriend begrijpt dat niet. (Terwijl hij wel hamsters heeft gehad en ik niet.)

7 likes

Zit er een Lelie in? Dan moet je zoals hierboven gezegd wordt de stampers eruit halen maar let wel op voor vlekken in je kleding.

5 likes

Nou er zitten wel lelies in (nog niet open) en die vind ik altijd naar urine ruiken, maar dit is anders en ik kan het niet herleiden maar 1 bloem als ik ga ruiken. Er zitten verder oa rozen, chrysanten, distels, gerbera’s, anjers en campanula tussen en veel groen wat ik niet herken. Een enorme bos veldbloemen. Het zijn ook niet de stelen zelf denk ik want ik ververs om de dag het water.

@George ja mijn vriend snapt me ook niet terwijl we samen een hamster hebben gehad haha.

3 likes

Ja dat klopt! Alleen dat vergeet ik elke keer en dan krijg ik dus van die random nummers tussendoor

1 like