Waar erger je je aan? #18

Als ik uitadem hoor ik gepiep wat klinkt als honden speelgoed en ik krijg het niet weg gehoest 🥹

Poging drie voor een spoiler Jeetje

Sorry voor deze tip maar flink je neus ophalen en doorslikken? Mocht er wat slijm in de weg zitten

@Tamara

3 likes

Dat doe ik inderdaad braaf, maar dat lijkt het alleen maar te verergeren helaasch. Vreemd want vroeger werkte azaron gewoon prima.

2 likes

Ipv de bloemen zelf kan het ook iets van dat groen zijn

2 likes

Heb je antihistamine in huis? Die ook voor hooikoorts gebruikt worden, die helpen bij mij ook erg goed tegen de jeuk van muggenbulten.

4 likes

Hahahaha nee werkt helaas niet. Het is dan eventjes weg maar komt wel weer terug

1 like

Ah jammer
Kan me de irritatie voorstellen!

1 like

En dan nog staat er geen waarschuwing waar het over gaat in de spoiler :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh man sorry ik begrijp mijn reputatie van antiek figuur hier inmiddels hoor jee

3 likes

Tip: schrijf een pb aan jezelf. Dan kun je in alle rust experimenteren :laughing:

1 like

Haha dankje, echt hoe moeilijk kan het zijn

1 like

M’n vriend zegt dat er duidelijk een bultje te zien is en ik wil dat hij het doorprikt, maar hij WEIGERT, omdat hij zegt dat ik dan ga SCHREEUWEN, haha jezus wat flauw dit.

4 likes

Dit is echt slim. Ik kan namelijk nog steeds geen poll maken.

3 likes

De stroom doet het niet, er is geen storing in de buurt en de stoppenkast staat gewoon goed. Waarom gebeuren dit soort dingen altijd op zondag? :sob::sob::sob:

Op de telefoon lukt mij dat ook niet, blij om te horen dat ik niet de enige ben

3 likes

Ik wilde poffertjes bakken. Geen roomboter, loop ik naar de hema voor die kut boter. Kom ik thuis moet er 800ml melk in het beslag :headstone:

Heb ik ook niet in huis. Heb het maar opgegeven

2 likes

Oké my crazy brain las dit even heel verkeerd :rofl:

1 like

Misschien kan je proberen de hoofdschakelaar een keertje uit en aan te zetten?
Wilde in mijn vorige huis wel eens helpen!

3 likes

Alles al geprobeerd helaas :sob: heel de kast ontvangt ook geen stroom.

1 like

Hebben je buren wel stroom?

3 likes