Ohnoo! Hoop dat het snel weer werkt dan!!
@Verka de energiemaatschappij zegt dat er gewoon stroom binnen komt en dat we dus bij de VVE moeten zijn. Het noodnummer van de VVE zegt dat ons appartementencomplex niet in het systeem staat
Onze directe buren hebben wel stroom. Mijn vriend denkt dat 1 appartement op onze groep is aangesloten beneden (die lijkt kapot) maar die doen niet open.
Oh nee wat kut, helemaal dat je blijkbaar afhankelijk bent van een ander. Misschien heeft iemand nog een telefoonnummer van de mensen die niet open doen?
( Als je het irritant vindt dat ik dingen loop te verzinnen gewoon zeggen hoor)
Om het af te maken: dat huis staat te koop en er zaten expats in, ik vrees dat ze er niet eens meer inwonen.
Heeft het bestuur van de VVE geen lijst met contactgegevens van de eigenaar? (Bij ons was er ook een keer een flink probleem in een huis waar een expact woonde, die was op vakantie en toen via bestuur van VVE de verhuurder/eigenaar gevonden). Bij ons bestaat het bestuur uit mede-eigenaren wat dus los staat van de VVE organisatie die we inhuren.
nu krijg ik zelfs deze bagger op linkedin Vraag me af of het iets zou doen als je dit meld bij de marine
We hebben uit wanhoop de man geappt die 3 jaar geleden onze meterkast heeft vervangen. Hij is bijna direct langsgekomen en heeft het gefixt. De hoofdzekering was gesprongen in het portiek beneden.
125 euro lichter maar ben al lang blij dat het is gefixt. Via het bestuur zou de spoeddienst langskomen/bellen maar die kerel had er geen zin in. Echt top zo’n VVE.
Gelukkig. En 125 euro is ook weer niet heel idioot voor zoiets, meegenomen dat het op zondagavond is. Nog een kans dat je het terugkrijgt van de VVE?
Van die hele hoge getoupeerde wilde kapsels van infuencers die ik de laatste tijd zie.
Ik denk dat dat echt een blindness is voor ze, of zou dit zo echt de bedoeling zijn.
Oh god komt dit weer terug in de mode? Voor mijn gevoel deden we dit in 2012
Omg throwback naar 10 jaar geleden
Geen idee maar ik vind het een punthoofd.
Ik ben in een soort booktok fuik terecht gekomen waarin booktokkers willen leren annoteren
. Maar dat ze daarvoor allerlei meuk voor gaan aanschaffen: matchy tabsss in allerlei kleuren en breedtes, pastel stabilo markers, uitwisbare pennen, nog weer andere pennen.
Ohja, en niet te vergeten: washi tape. Wat mij weer helemaal terugbrengt naar 2014 toen lisanneleeft de washitapebusiness in leven hield.
Ik vind het vooral grappig dat ze dit voor van die weglees romance boeken doen
Snooki 2.0 hairstyle
Jaa, voor smutty boeken met veel tension. (Sorry las ik ergens in een comment als omschrijving van het betreffende boek)
Ik moet direct aan Snooki denken haha
Oja wat @Flopsyunicorn zegt. Maar volgens mij was het nooit een trend toen?
Dat het in de bus zo koud is en dat ik dus nu naar de wc moet maar we er nog lang niet zijn
Ik weet het niet en ga er niet eens moeite insteken gezien we ‘niet in het systeem staan’. Waarschijnlijk zeggen ze dat het onze eigen schuld is, dat wordt een welles-nietes spelletje.
Daarbij klust deze man ook maar gewoon bij op zondag dus het was zwart. Maar ga wel even een melding maken bij het bestuur over de gang van zaken bij dit soort situaties.
Wat zou de marine denken dan? Dat hij niet door rood en voetgangersgebied moet fietsen?