Heb twee dure borstels met van die boar bristles gekocht en mn haar gaat er ZO van pluizen echt tegenovergestelde van wat ik wilde gvd
Zou om 10.30 gebeld worden over een vacature waarin ze vragen naar een accuraat persoon. Ben nog altijd niet gebeld maar vind het dan wel grappig dat iemand die veel te laat is mag beoordelen of ik wel accuraat genoeg ben.
Oh wat balen. Zijn het 2 precies dezelfde borstels? Ik begreep dat je bijvoorbeeld van Mason Pierson ook verschil hebt in de borstel, kan het daar aan liggen?
Nou ik zou me toch vragen stellen over de ingesteldheid van iemand die zo schrijft over anderen, dan ga ik er van uit dat het ook problemen geeft op missie. Nu snap ik sowieso niet dat je ĂŒberhaubt een politiek mandaat mag combineren met zo een job, het is ook iemand die blijkbaar een tameijk hoge functie heeft.
Of ze vragen een accuraat persoon, omdat ze dat nu nog niet hebben hahah
Dat blikjes energy in januari nog 49 cent per stuk waren en nu 75 cent per stuk zijn!!! Edit: bij picnic zelfs 85 cent.
Klagen ook.
ben weer vergeten of ik mn laatste ritalin van de dag al heb genomen
wordt dus weer of de hele middag
als ik het niet bij neem nu of de hele middag
als ik er 1 teveel neem zo
Ongevraagde tip maar bij ons helpt het om in whatsapp in een gesprek met jezelf zoân peiling te maken en daar dan de medicijn momenten in te zetten en af te vinken
In het begin ging dat nog wel eens mis maar als je vinkt als je hem neemt ( en niet zoals mijn man zegt dat doe ik straks wel ) wordt het routine en kun je altijd checken
ja ik heb allemaal tips (kruisjes in mn notepad, 2 pillen klaarleggen op mn bureau zodat je kan zien of ze ingenomen zijn
maar dat ben ik ook vergeten
Nog een ongevraagde tip voor medicijnen, mits je elke dag dezelfde hoeveelheid inneemt: op het doordrukgedeelte de dagen/data schrijven, zeg maar zoals een anticonceptiepilstrip.
ik heb er net gewoon maar nog 1 bij genomen, wish me luck!!!
Geloof me, 80% van marinemannen (ook hogerop) denkt niet anders. Den Helder is niet voor niets 1 van de meest hoge percentage PVV stemmers in Nederland.
Heb je wel eens concerta geprobeerd? Dat schijnt de hele dag geleidelijk af te geven.
Uit ervaring weet ik dat je dan weer twijfelt of je die ĂŒberhaupt wel genomen hebt vandaag en daar neem je, door de langwerkende eigenschap, niet zo snel toch nog eentje van bij zeg maar.
Overigens ben ik wel concerta gaan slikken omdat ik gek werd van meerdere keren aan ritalin denken en ik ook gek werd van meerdere rebounds op een dag.
Pillendoosje en op zondag aanvullen voor de hele week is voor mij het enige wat werkt om mân medicaite niet te vergeten (ik neem vier keer per dag medicatie). Maar ik heb geen ADHD dus kan me voorstellen dat het dan mss wat anders werkt voor iemand
Mij werd destijds het wel aangeboden maar afgeraden. Omdat ik sowieso niet elke dag ritalin/methylfenidaat meer nodig heb. Maar ik dacht misschien is dit wel een goede oplossing voor @Gelatelli . Mn neef had er vroeger veel baat bij. Al met al blijft het helaas allemaal troep maarja. Gebruik je nu nog concerta? Die rebounds herken ik niet eens meer so fucked up is mn lichaam al haha. Ik slaap zelfs beter MET ritalin in mn systeem
nou door jouw opmerking heb ik net de huisarts gemaild of ik niet een x lisdexamfetamine mag ipv normale. dus wie weet, het is wel een idee
Ik vier mijn eigen verjaardag eigenlijk nooit. Want geen zin in de energie erin steken en dan vervolgens afwijzingen krijgen. Maar goed, voor mijn kinderen doe ik het wel. Binnenkort is het weer zover. Heb uitnodigingen verstuurd, rekening gehouden daarbij met anderen die ook rond die tijd jarig zijn (dus letterlijk gevraagd wanneer zij het willen vieren), nou jeej, bijna alleen maar afwijzingen. Hierom haar ik verjaardagsfeestjes dus zo. En ik vind het ook sneu, want mn kind verheugt zich natuurlijk wel. Ga aankomende week maar nadenken over een alternatief om iets met zn tweeën te doen.
omg soms schaam ik me zo voor andere toeristen!!! ben nu in georgie, berggebied, en alhoewel georgie bekend stond/staat om betaalbaarheid is deze plek niet per se heel goedkoop
logisch, door hoe relatief afgelegen is, het leven ook voor de locals een stuk duurder is etc
ging vandaag een grote berg op, vrij pittige hike, en kwamen uit bij een café/hut die net 4 dagen is geopend. de man legde uit dat het zijn kinderdroom was om een café in de bergen te bouwen, hij er 5 zomers mee bezig is geweest, en hij alleen met paarden spullen naar boven kan brengen (kost ongeveer 70 eu per 50 kg).
komt er een Italiaan die een flesje water wilt, 3 eu, gaat ie helemaal klagen over hoe duur het is
en gisteren ook twee Duitse meiden moeilijk doen dat ze 4 eu (per stuk) moesten betalen voor een huisgemaakte radler (lokaal bier + zelfgemaakte limonade)
haat dat echt, mensen uit rijkere landen in minder bedeelde landen die doen alsof ze minder mogen betalenđ€ą