Wij moesten hier ook om lachen haha.
Aan alle studenten nu in de stad
Ik was klaar met werken dus stond bij mijn fiets. En er liepen twee studenten langs, ze stoppen en één gooit zo met een grote boog zijn bierflesje de straat op. Idioot.
Rijden ook allemaal als gekken op deelscooters rond.
Ik hoorde net iets fladderen, snel licht aangemaakt is het een mot op de slaapkamer. Is dat kutbeest nu ergens verstopt grrrr. Zal je zien, slaap ik dalijk bijna hoor ik 'm weer.
Vegrten in te checken bij de trein omdat ik op een station was zonder poortjes én waar de incheck paal niet echt prominent in de weg staat dus met mn stomme kop zo voorbij gelopen. Het was maar een treinritje van 10 minuten en natuurlijk word ik gecontroleerd. €50 boete. Ik reis bijna dagelijks met de trein en check altijd braaf in en uit en vind dit nu heel zielig voor mezelf.
Wat kut, mocht je niet online snel een ticket kopen?
Dat had ik laatst toen de paal mijn incheck niet had gepakt blijkbaar (station zonder poortjes), maar hoor het ook vaak bij andere reizigers.
Dan snel een kaartje onine kopen en dan komt de conducteur dat 5 min later checken.
Echt mega zuur zeg…
De conducteur deed iets op zn checkding en zei dat het geregeld was. En toen kreeg ik twee uur later een email met de boete. Dus geen kans gehad om een kaartje te kopen ofzo.
Jeetje, vet stom!
Ik vier al 16 jaar lang mijn verjaardag niet of samen met een vriendin (ik heb geen kinderen) en het scheelt mij zo veel stress en gedoe!
Echt een aanrader, ik ga dan een dagje weg, samen series bingen, uit eten en dan voel ik me echt jarig!
Ik hoop dat je iets heel leuks kunt bedenken wat je gezellig samen met je kleine kunt doen, het word dan echt leuk en stressloos
Haha wat afschuwelijk. Jouw verhaal is echt next level (en ik was deze mensen graag nog wat vaker tegengekomen om te horen wat er nog meer voor judgmental shit gezegd werd) maar het doet me denken aan dat ik in de supermarkt een moeder tegen haar kind hoorde zeggen, in het pad met wereldgerechten en zo, “nee, dit is voor mensen die echt niet kunnen koken”
Hahaha zo denkt 80% van de forummers ook over wereldgerechten
Dat is toch ook gewoon zo
Niet het beste voorbeeld, je gaat nou tien keer te horen krijgen dat dat ook klopt lol.
Dit had ik idd kunnen zijn, sorry
Ik probeer een huisje te vinden met zwembad en als ik dat selecteer op airbnb krijg ik pagina’s met alleen dit:
Dat is geen zwembad, dat is een waterbak voor koeien

Echt irritant dat dit geen eigen categorie heeft.
‘estetics’ ‘small pool’ ‘back to nature’
Zijn zo termen die zij er vast ergens in de tekst hebben staan om dit te promoten
Ahh dat is zo zuur. Je kan als het je eerste boete is, aanvragen om deze kwijt te schelden! Zou je nog kunnen proberen, is mij ooit verteld door een conducteur. Wat ik er nu over lees kan je het aanvragen via de klantenservice, maar wisselt het nog wel of dit toegekend wordt. Maar wie weet!
Dat er de hele tijd zoveel herrie is buiten, eerst waren ze een gevel van een bedrijf aan het schuren, de weken daarna stijgers aan het opbouwen en nu worden alle tegels uit de straat gehaald en opnieuw betegeld. Echt overprikkeld, echt tijd dat ik weer aan het werk moet gaan op kantoor (of naar een hutje op de hei moet verhuizen)
Dat ik tijdens mijn vakantie blijkbaar een mail heb ontvangen om mijn wachtwoord te wijzigen en ik dit dus niet tijdig gedaan heb en nu kan ik op mijn eerste werkdag gelijk al niet inloggen.
En ik heb super buikpijn en buikgriepklachten, dus ik heb echt zo geen zin om te werken. Dan werkt dit niet echt mee