Waar erger je je aan? #18

Aan de oogmake-up van Soundos en dan bedoel ik dat witte lijntje. Elke keer weer!

IMG_5052

13 likes

Doet me altijd denken aan dat ze moeite heeft met kijken. Zo een half dicht geknepen blik alsof er wind in haar ogen blaast

9 likes

Ze zeggen dat mensen vasthouden aan de makeup routine van toen ze make up zijn gaan gebruiken. Blijkbaar geldt dit ook voor Soundos of haar visagiste: die is zich blijkbaar ook in 2004 gaan opmaken toen de grootste tip was om wit oogpotlood op de waterlijn aan te brengen zodat je ogen groter lijken.
:smile:

11 likes

Dat komt door die dikke wimpers

2 likes

Alles aan dit

4 likes

Ik liep net in een supermarkt in Berlijn achter een Nederlandse vrouw met haar zoon van ongeveer 5-6 jaar. Ze maakte voortdurend opmerkingen tegen haar kind over mensen, maar wel op een kinderlijke toon. In het gangpad met vlees zei ze: “Ooh nee, hier hoeven wij niet te zijn. Wij houden van dieren, hù Mason, en willen de diertjes niet doden.” Iets later “Wat heeft die meneer rare kleding aan, zeg, moet je kijken. Dat draag je alleen thuis als het moet”

Kwam d’r weer tegen in het gangpad met zoet beleg, muesli en koekjes. Ze stond aandachtig een pak havermout te bekijken, maar bleef ondertussen opmerkingen maken over mensen die koekjes in hun mandje legden. “Moet je kijken, Mason, al die mensen die ongezonde koekjes kopen op maandag, terwijl er zoveel gezonde opties zijn in de supermarkt, hù. Koekjes zijn alleen voor het weekend”

Had niet het idee dat dit eenmalig was omdat ze in een plebs supermarkt liep en vrijer dacht te zijn vanwege de taal. :face_vomiting: :face_vomiting:

16 likes

Ooh jeetje da’s zo’n naar gevoel altijd he
 Maar je kind zal het misschien nog leuker vinden dat je iets met zn tweetjes doet, extra speciaal :smiley:

4 likes

Hier staat, toevallig, Max vakantieman op. En daar zitten dan nog steeds van die verontwaardigde boomers die de naam verkeerd spellen/schrijven bij het boeken van vliegtickets maar dan toch boos worden. Want het ligt aan iedereen maar niet aan hen. Echt hoezo weten mensen dit nog steeds niet?! En dan nog met je kop op tv, zucht

5 likes

Wij moesten hier ook om lachen haha.

6 likes

Aan alle studenten nu in de stad :weary:
Ik was klaar met werken dus stond bij mijn fiets. En er liepen twee studenten langs, ze stoppen en één gooit zo met een grote boog zijn bierflesje de straat op. Idioot.

Rijden ook allemaal als gekken op deelscooters rond.

1 like

Ik hoorde net iets fladderen, snel licht aangemaakt is het een mot op de slaapkamer. Is dat kutbeest nu ergens verstopt grrrr. Zal je zien, slaap ik dalijk bijna hoor ik 'm weer.

1 like

Verderop in de straat staan een aantal lui te hangen, te schreeuwen en lawaai te maken, versta woord voor woord wat ze zeggen en echt, twee hersencellen is nog teveel. Het beroemde K scheldwoord al verschillende keren horen vallen, ik erger me kapot. Sowieso, wat hang je buiten? Het is maandag.

1 like

Vegrten in te checken bij de trein omdat ik op een station was zonder poortjes Ă©n waar de incheck paal niet echt prominent in de weg staat dus met mn stomme kop zo voorbij gelopen. Het was maar een treinritje van 10 minuten en natuurlijk word ik gecontroleerd. €50 boete. Ik reis bijna dagelijks met de trein en check altijd braaf in en uit en vind dit nu heel zielig voor mezelf. :frowning:

8 likes

Wat kut, mocht je niet online snel een ticket kopen?
Dat had ik laatst toen de paal mijn incheck niet had gepakt blijkbaar (station zonder poortjes), maar hoor het ook vaak bij andere reizigers.
Dan snel een kaartje onine kopen en dan komt de conducteur dat 5 min later checken.

Echt mega zuur zeg

1 like

De conducteur deed iets op zn checkding en zei dat het geregeld was. En toen kreeg ik twee uur later een email met de boete. Dus geen kans gehad om een kaartje te kopen ofzo.

4 likes

Jeetje, vet stom!

2 likes

Ja, dat ze in het weekend ergens staan te hangen en te etterzakken kan ik me voorstellen, maar op een maandag? :woman_shrugging:

2 likes

En daar moeten de mensen die wel een ritme (vroeg opstaan) en verplichtingen hebben (werk, kinderen, school) het maar acceptabel vinden dat er een paar nozems door de straat staan te schelden en te tieren met o.a. kanker, kankerlijer etc?

3 likes

Ik vier al 16 jaar lang mijn verjaardag niet of samen met een vriendin (ik heb geen kinderen) en het scheelt mij zo veel stress en gedoe!
Echt een aanrader, ik ga dan een dagje weg, samen series bingen, uit eten en dan voel ik me echt jarig!
Ik hoop dat je iets heel leuks kunt bedenken wat je gezellig samen met je kleine kunt doen, het word dan echt leuk en stressloos :blush:

6 likes

26 likes