Waar erger je je aan? #18

Haha wat afschuwelijk. Jouw verhaal is echt next level (en ik was deze mensen graag nog wat vaker tegengekomen om te horen wat er nog meer voor judgmental shit gezegd werd) maar het doet me denken aan dat ik in de supermarkt een moeder tegen haar kind hoorde zeggen, in het pad met wereldgerechten en zo, “nee, dit is voor mensen die echt niet kunnen koken” :sweat_smile:

7 likes

Hahaha zo denkt 80% van de forummers ook over wereldgerechten :sob:

17 likes

En terecht

45 likes

Dat is toch ook gewoon zo

8 likes

Niet het beste voorbeeld, je gaat nou tien keer te horen krijgen dat dat ook klopt lol.

4 likes

Nee hoor, dikke prima dat je buiten wil rondhangen en de boel bij elkaar wil schreeuwen maar doe dat dan lekker bij je eigen voor de deur. Het is maandagavond, heb je niks beters te doen?

Blijkbaar dus niet. Zo bedoelde ik dat.

@Evert Nou, verzin jij eens een woord wat meer past bij deze tijd dan :+1:t2:

2 likes

Dit had ik idd kunnen zijn, sorry :sweat_smile:

Ik probeer een huisje te vinden met zwembad en als ik dat selecteer op airbnb krijg ik pagina’s met alleen dit:

Dat is geen zwembad, dat is een waterbak voor koeien :sob:

Echt irritant dat dit geen eigen categorie heeft.

53 likes

‘estetics’ ‘small pool’ ‘back to nature’
Zijn zo termen die zij er vast ergens in de tekst hebben staan om dit te promoten

3 likes

Ahh dat is zo zuur. Je kan als het je eerste boete is, aanvragen om deze kwijt te schelden! Zou je nog kunnen proberen, is mij ooit verteld door een conducteur. Wat ik er nu over lees kan je het aanvragen via de klantenservice, maar wisselt het nog wel of dit toegekend wordt. Maar wie weet!

2 likes

:sob::sob:

Dat er de hele tijd zoveel herrie is buiten, eerst waren ze een gevel van een bedrijf aan het schuren, de weken daarna stijgers aan het opbouwen en nu worden alle tegels uit de straat gehaald en opnieuw betegeld. Echt overprikkeld, echt tijd dat ik weer aan het werk moet gaan op kantoor (of naar een hutje op de hei moet verhuizen)

Dat ik tijdens mijn vakantie blijkbaar een mail heb ontvangen om mijn wachtwoord te wijzigen en ik dit dus niet tijdig gedaan heb en nu kan ik op mijn eerste werkdag gelijk al niet inloggen.

En ik heb super buikpijn en buikgriepklachten, dus ik heb echt zo geen zin om te werken. Dan werkt dit niet echt mee :slightly_frowning_face:

2 likes

Als het bedrijf niet wilt dat je werkt, zeker niet doen.

13 likes

Ja het lijkt er wel op. Nou ja ik kan in ieder geval rustig thuis opstarten :smile:

Ja ik kreeg toen ik zocht op huisjes met een jacuzzi (weet eigenlijk al niet meer of dat ook op Airbnb was of ergens anders) dan ook steeds huisjes met een bubbelbad in de badkamer. Ik bedoel echt zo’n hottub buiten, niet een gewoon bad met een paar waterstralen Airbnb :rage:

2 likes

Beetje zelfde vibe: als ze bedbanken als gewone slaapplek rekenen. Echt door veel trash moet je filteren

3 likes

Ja zo irritant. Sowieso waarop je kunt filteren. Wel een wiegje, niet een kinderstoel, terwijl je dat wel kunt aangeven in de advertentie zelf. Je kunt ook niet filteren op een bad.

Zo duurt een zoektocht echt uren ipv een paar minuten. Soms zitten we ook echt die foto’s te vergelijken of het nou dezelfde slaapkamer is met ander beddengoed, of toch een tweede slaapkamer.

Maar ik vind Airbnb nog steeds fijner dan een hotel dus ja, we blijven het doen.

3 likes

@NeverLeNkemise Mijn beste vriendin komt gelukkige wel zegt ze net. En jullie hebben helemaal gelijk, dat ze het vast heel speciaal vindt om samen iets te doen. Ik denk dat ze in elk geval door het dolle heen gaat zijn met haar Elsa jurk :smile: gewoon tweedehands gescoord maar dat maakt niks uit voor die kinderen.

3 likes

Sowieso ben ik van mening dat je niet in een straat kan gaan staan schreeuwen en schelden, ongeacht welke dag van de week het is.

Nou, blijkbaar was ik niet de enige die ze vervelend vond want net toen ik naar buiten wou gaan om te vragen of weg zouden willen gaan kwam er politie aan en die heeft ze weggestuurd. Er wonen hier veel gezinnen met kleine kinderen, dus iemand was het blijkbaar beu en heeft de politie gebeld.

6 likes