Waar erger je je aan? #18

Aan mijn belangst. Ik moet een bedrijf bellen waar ik na wat over en weer gemail ineens geen contact meer mee krijg :’(

5 likes

We hebben vandaag om 11.00 met mijn schoonouders afgesproken. We zouden ergens naartoe gaan. Ik ben expres vroeg opgestaan om broodjes te smeren en iedereen klaar te maken. Het is nu 12.30 en ze zijn er nog steeds niet?? Mijn man heeft ze net gebeld en niemand neemt op :angry: Heb er nu al geen zin meer in

2 likes

Gadverdamme. Liever ‘nozems’ in de straat dan buren die meteen de politie bellen in plaats van gewoon even te vragen of mensen stil willen zijn

20 likes

Schavuiten!

6 likes

En alles is wel oké? Ze hebben geen pech onderweg ofzo?

2 likes

Ja of iets anders gebeurd? Als je gewend dat mensen normaal stipt zijn zou dat het eerste zijn waar ik dacht @LadyV

3 likes

Gaat helemaal goedkomen! You got this!

1 like

@PiuPiu ja dacht daar ook aan maar nee gelukkig niets ergs gebeurd. Ze waren er uiteindelijk rond 13.45. Telefoon van schoonvader bleek kapot te zijn gegaan dus waren ze ‘even’ langs de telefoonwinkel geweest. Dat liep blijkbaar wat uit. Maar goed nu dan eindelijk op pad

2 likes

Ik snap deze ergernis wel hoor, woon zelf in een kindvriendelijke wijk / doodlopende straat en zou het niet prettig vinden als mijn dochtertje dan bijvoorbeeld te laten buiten spelen en/of dit soort dingen dragen bij aan een onveilig gevoel in de wijk.
(ongeacht welke dag van de week het is natuurlijk, staat er voor mij los van haha)
Misschien heeft het ook te maken met wat je gewend ben of dat je in de stad/centrum woont met meer reuring of juist rustig.

2 likes

Oh gelukkig maar!

‘Even’ viel wat tegen, veel plezier alsnog!

3 likes

Ik heb dus 2 collega’s waarvan ik de namen altijd verwissel omfg het is echt ernstig. Ze hebben ook totaal niet vergelijkbare namen. Als voorbeeld noem ik maar ff Florien en Rebecca. Totaal ander soort namen maar ik vind in mijn geval dus dan de Florien een Rebecca en de Rebecca een Florien. Sjongejonge het is echt beschamend :joy:

4 likes

Ja en dan is het opeens 80 euro erbij als je daadwerkelijk gebruik wil maken van de jacuzzi… echt irritant

2 likes

Je schoonmoeder heeft geen telefoon?

5 likes

Die is echt heel makkelijk ‘aan te vechten’.
Heb dit laatst ook gehad. Kreeg zonder moeite (1 mailtje gestuurd) bericht dat de boete was kwijtgescholden. Bij mij zei de conducteur ook niks, bliep en liep door.

3 likes

Net pas gebeld, maar toch gedaan!

Wel een nieuwe ergernis, ik zit al weken zonder een werkende wasmachine, want een onderdeel lijkt nergens leverbaar te zijn. Via de mail kreeg ik geen update, maar via de telefoon kwam ik erachter dat ze die dus nog niet hebben :frowning:

3 likes

M’n ereader die, wanneer ik 90% van een boek gelezen heb, iedere keer vraagt of ik het al uit heb. Nee, ik moet nog 200 bladzijden, hou op met vragen.

5 likes

Maar mensen doen jou of je dochtertje toch precies niks?

13 likes

Ik heb ooit gevraagd of dat kon aan een groep. Vanaf toen zat mijn auto onder de shoarma en pizza als ze waren geweest.

2 likes

Jawel maar d’r batterij was leeg gegaan en ze had geen oplader bij zich :unamused:

1 like

Hier sla je de spijker op z’n kop lijkt me! Goed voorbeeld van ‘kennelijk niet veel gewend zijn’.

Wat is hier het logische verband tussen? Kan toch net zo goed een zure subassertieve alleenstaande zijn geweest?

4 likes