Jouw kind van een jaar of 3 oud speelt om 23 uur 's avonds buiten?
Alleen op maandag
Jemig die eet zeker ook Franse kaasjes doordeweeks
Je bent de tweede die dit zegt, dus ik ga er toch maar eens achteraan. Bedankt!
Dat kan, het kan ook een oud vrouwtje zijn geweest die niet op 5 grote met kanker scheldende kerels durfde af te stappen om 23:00 s’avonds. Of de politie reed toevallig langs en wou even weten wat ze daar stonden te doen. Heb verder geen flauw idee, ze waren in elk geval weg daarna.
Buurtapp-vibes.
Ik heb de ereader van m’n man geleend met lowlands, want die is oud dus als die gejat werd is dat minder erg.
Maar m’n backpack ligt nog in de auto en daar zit die ereader in. En nu moet ik dus of naar de auto lopen en die loodzware backpack tillen (auto staat ook nog niet voor de deur maar in een zijstraat) of dus afzien en wachten tot m’n man klaar is met lezen op mijn ereader.
Echt geen zin die pleures tas te pakken. Als ik 'm het huis in breng komt daar ook de verantwoordelijkheid bij dat ik 'm uit moet pakken, daar heb ik al helemaal geen zin in.
Nog een irritatie m’n mascara en wenkbrauwgel zitten ook in die tas die in de auto ligt dus die mis ik ook.
Pak die ereader, mascara en wenkbrauwgel en laat de tas liggen
Ja tis dus een backpack waar alles ingepropt zit dus das niet zo makkelijk. Maar m’n man heeft gebeld en ik mag lezen en hij speelt op z’n telefoon.
Voel me wel een slecht mens, ben zo enthousiast dat die eindelijk weer een boek leest en dan ontneem ik 'm dat omdat ik lui ben.
Oei als hij maar niet op het mannenforum klaagt over zijn vrouw die hem zn boek afpakt terwijl ie eindelijk weer eens leest
Ik dacht oprecht dat ik ‘m nooit meer zou zien, en zat al te dubben om er eentje via Vinted te kopen maar hij is terecht! Ik ging mezelf klaarmaken voor een borrel met een vriendin en zocht bijpassende sokken voor bij mn outfit in mijn sokkenla en ineens had ik hem vast??
Ik heb daar meerdere keren gekeken, mijn vriend ook. Dacht nog even dat mijn vriend uit medelijden een nieuwe had gekocht en hem daar had gelegd. Hij zei ook dat hij daar wel aan had gedacht maar nog niet in de praktijk had gebracht. Anyways, yay.
Dit is altijd zo kut, het gebeurt altijd op dit soort momenten
Heb je je rugtas al gepakt?
De snoepwinkel heeft m’n favoriete drop (knock out zout) niet meer.
Nee maar ik heb goede hoop dat ik dat vanavond wel doe want morgen wil ik mascara op naar m’n werk!
weer een ai-ergernis: die trend op instagram waar mensen chatgpt hun feed laten beoordelen en dat op hun story plaatsen. echt zo oninteressant
Ja echt
Dat mijn laptop ineens begint te blazen terwijl ik amper iets open heb staan, zo irritant. Hij voelt ook niet heet ofzo.
Idd het saaiste wat ik in tijden heb gezien op insta
Vind van die keuze dingen op instagram ook heel saai. Hou je meer van de winter of de zomer? Bel je liever of app je liever? Boeit me niks!!