Als mensen een foto delen maar dat dat dan een printscreen is van hun telefoon ipv de losse foto mag je alleen doen als je 65+ bent
Mijn moeder (net 65+) maakt met de telefoon een foto van haar tablet en stuurt die dan
Hij blaast al drie dagen af en aan en vandaag continu. Had uiteindelijk maar alleen nog m’n Teams, Outlook en Chrome met twee tabbladen geopend en toen stopte het :’) zelfs nog met een luchtdrukreiniger voorzichtiger in de ventilator schoongemaakt maar dat werkte ook niet.
Aan videobellen. Ughh… ik haat het. Vooral met meer dan 2 mensen in de meeting. Ik doe het niet zo vaak, dus ben het helemaal niet gewend. Maar ik vind het zo lastig om te timen wanneer ik iets kan zeggen.
Heb neeeet mijn was opgehangen en nu heeft er iemand een vuurkorf aangestoken en dat komt hier toch wel door de roosters heen. Hopen dat het maar kort is
Oh ik haat het, m’n buren hebben er ook 1. Heel m’n huis ruikt nu naar die vieze rook.
Mijn buren gebruikten laatst zulke gore aanmaakblokjes voor de bbq, terwijl mijn was er naast hing. Nu heb ik het al 2x gewassen, maar je ruikt het nog steeds in de kleding.
Ugh ik vind het ook niks! Zou zelf ook nooit zo’n stinkding kopen, maar een vriendin zei laatst weer “ohhhh lekker iemand heeft een vuurkorf aan!” Dus smaken verschillen uiteraard
@Drosera oh neeee wat vreselijk!
I love vuurkorf, maar ik heb nog wel genoeg besef dat het aso is om dat in een gewone woonwijk aan te steken. Zet je inderdaad de hele buurt in de stank. Maar als ik op een boerderij of een huis met echt een grote tuin/erf zou wonen, zou ik het zo graag doen haha
Oh ja heerlie, met een dekentje om wijn drinken met vrienden bij zo’n ding. Maar eens dat het aso is in een woonwijk.
Iemand in de trein die het type geluid op zijn iphone keihard aan heeft staan en de hele tijd aan het tikken is WHY
Mijn schoonmoeder printscreent een nieuwsbericht ipv de link delen.
Moet verboden worden
Dat ik geen ochtendmens ben en er tussen 08:00 en 12:00 een monteur komt. Viel vannacht ook pas rond twee uur in slaap dus voel me helemaal top.
Dat naar het toilet gaan op het station al 90 cent kost.
Ik hoop voor je dat hij er dan ook zo een keer is en niet om 11.45 ofzo.
Hahaha ik ook, stiekem hoopte ik tussen 8 en 9 zodat ik verder kon slapen.
Hij is onderweg kan ik daarna verder rotten in bed
Dat het tegenwoordig bijna onmogelijk lijkt om horeca te vinden met iets of wat comfortabele stoelen. Zowel op terrassen als binnen heel vaak van die harde stoelen (of nog erger: picknickbanken ) waardoor je na twee minuten overal pijn hebt.
En dan die trend van die gammele Franse klapstoelen. Altijd de vraag of je eerst een gebroken rug hebt of er gewoon doorheen zakt.