Tragisch
Wat is ‘hun foto’s’ ook, zo cryptisch
Waarom hebben sheet masks nooit de juiste vorm koop eens per jaar zo’n ding en er is altijd iets mis mee. Waarom mag mijn neus geen hyaluronzuur- en collageenboost???
Maar waarom ook de schoenen uit?! Je bent in een openbare ruimte
Dat mijn lieveling jeans niet meer verkocht wordt. Het is de 80 mom jeans in medium blauw.
Als iemand nog vergelijkbare modellen weet hmu! Heb er maximaal 130 voor over.
Ik ben al 3 uur bezig met mijn kledingkast, waar ben ik aan begonnen?
Welk merk was het?
Levi’s! Dacht dat ik het erbij had gezet haha.
Dat woord “demure”. Eerst las je niks anders dan “brat” en nu is het weer “demure”
Vinted? En dan gelijk een meerdere inslaan?
Ik snap nog steeds niet echt wat het inhoud
Had al een vermoeden dat je die bedoelde, is ook mijn lievelings maar wist niet dat ie niet meer verkocht wordt, jammer!
Very mindful
Jawel, maar mijn kleur niet meer! Of bedoel je ook die medium blauwe?
Ik dacht dat Vinted gezeik zou zijn in verband met waist en length size maar heb er 1 gevonden voor maar 36 euro (enkele keren gedragen en zag er echt goed uit) dus helemaal blij haha.
dat ik steeds een foutmelding krijg als ik wil bestellen bij zalando
ik voel me kut en ik wil gewoon al m’n geld uitgeven aan spullen die ik niet nodig heb gvd
Aan de wekelijkse huishoud/schoonmaak sessie. Vroeger werd ik er zen van, tegenwoordig eerder agressief en chagrijnig
Aan lage bloeddruk hebben. Van mezelf al, door medicatie extra, en warmte maakt het niet eenvoudiger. Leuk opstaan en dat het duizelt en zwart word voor je ogen steeds. Elke keer.
ik vind die meme ook stom maar ik vind het wel leuk dat die vrouw doordat ze viral is gegaan genoeg geld heeft verdiend om haar transitie te kunnen betalen. ik erger me daardoor iets minder dus miss werkt het ook voor jullie haha
Ik heb al twee dagen buikgriep dus voel me al shit maar door de hele tijd liggen en bankhangen heb ik ook zieke rugpijn. Ik kan gewoon geen prettige houding meer vinden. En oh ja, ook nog ongesteld erbij.