Echt he, ik snap dat het misschien goedkoper is maar aan mij heb je sowieso geen klant dan en het lijkt me dat mensen ook niet gezellig lang blijven zitten? Nou ja, wel goed voor de doorstroom
Daarom doen ze t juist. Zodat je niet urenlang blijft zitten.
Omdat mensen leuke banken en stoelen constant slopen
Is het tegenwoordig wel overal al digitaal betalen? Was laatst ergens en dat was 70 cent maar moest dan per se contant in zo’n apparaat
Ja dat heb ik niet meer hè en helemaal niet gepast
Dingen die je elke dag eet en dan uit het assortiment gaan. Huidig probleem: AH vegetarische filet americain. Nu is alleen de plantaardige er nog, maar dat is helemaal niet dezelfde vibe en geen enkele vega optie was zo lekker als die van AH
Waarom zit elk bezorgmoment tot volgende week continu vol bij de appie
Ook deze niet? Die vind ik super lekker
Jaaa, die is top!
Deze heb ik nog nooit gezien! Zal eens kijken of ik hem in een supermarkt kan vinden hier.
Kan ook goed zijn dat ik hem heb overgeslagen omdat de verpakking te veel vlees uitstraalt en ik niet doorhad dat hij vega is haha.
Precies deze heb ik wel eens meegenomen omdat ik dacht dat het reguliere was. En niemand had het door!
Ik vond het ook heel vol zitten al!
Hij ligt bij ons bij de appie bij de echte filet american, misschien verklaard dat het
Denk omdat het het einde is van de zomervakantie. Even kratten wijn en chips bestellen om het echte leven weer aan te kunnen.
Ja snap ik! Hij ligt zoals anderen idd al zeiden ook tussen het vlees de 1e keer dat ik deze at twijfelde ik en dacht ik dat er toch vlees in zat. Maar dat is dus niet zo
Ik ben heel blij met deze tip en ga hem deze week gauw kopen
Mezelf. Ik heb het sporten weer opgepakt en doe voornamelijk cardio, maar ik zou kracht graag erbij willen doen maar ik durf dat niet met publiek… (die gewoon met zichzelf bezig zijn)
Dat ik in mijn nieuwe shirtje een vlek heb door water? Hoezo?
Heb exact hetzelfde. Ben ook een keer met een vriend gegaan die altijd kracht doet, maar ik bleef ongemakkelijk.
Mn volgende poging gaat heel vroeg zijn doordeweeks een keer
Er zou echt een sportschoolsukkel uurtje moeten zijn in sportscholen. Ik durf ook niet