Waar erger je je aan? #18

Als je in de buurt van Leiden woont dan wil ik best een paar keer samen gaan als dat helpt! Als je eenmaal weet wat je moet doen en je hebt ervaren dat het gewoon prima is en niemand je gek aankijkt dan is het echt super leuk!

19 likes

Dan is het echt stervensdruk denk ik en alle sukkels zitten elkaar aan te gapen :joy:

5 likes

Lief aanbod maar helaas en beetje erg uit de richting :pleading_face:

Oosten van het land? Dan geldt het aanbod ook vanuit mij!

7 likes

Echt lief dit ๐Ÿฅน @MACdonalds @quarterlife

9 likes

Als je ergens bent waar ze trainers hebben kan je ook gewoon uitleg vragen. Niemand kijkt toch raar naar iemand die uitleg krijgt, en dan kan je het de volgende keer sowieso

4 likes

t zuiden :pleading_face:

1 like

Hierom hou ik van t forum

7 likes

Wat voor mij heeft geholpen: een small group trainer uitzoeken. Dus personal training met een groepje, werkt echt top voor mij. Je krijgt alle oefeningen goed uitgelegd en niemand is een pro.
Of een sportschool alleen voor vrouwen, dat scheelt ook al de helft :sweat_smile:

5 likes

Al mโ€™n hormonale klachten (acne, migraine en pms) zijn weer terug. Ik heb ze totaal niet gemist. Grrr. Weet je hoe chill een leven zonder acne was?!!! Ok, migraine en pms is erger, maar acne maakt me dagelijks onzeker.

2 likes

Mijn vriend gaat echt super vaak naar beneden tijdens de nacht om te eten. Ik merk dat meestal niet. Maar altijd als ik dat een keer doe omdat ik niet kan slapen, komt ie helemaal zo geรซrgerd en achterdochtig naar beneden โ€˜wat ben je aan het doen???โ€™

Ja een boterham met hagelslag eten! Let me be

23 likes

Bouwvakkers!! Ik wil graag zelf bepalen tot hoe laat ik slaap en niet tussen half 7 en half 8 al wakker worden. Iedere dag is dit nu ook, dit wordt dus nog een jaar slaapproblemen :worried:

6 likes

Na alle haakjes naar de olympische spelen zie ik nu iemand die B&B vol liefde als metafoor neemt voor een linkedin post. :stop_sign:

5 likes

Hoe dan

2 likes

Heb hem toevallig nog open staan:

Ellendige LinkedIn post

๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—•&๐—• ๐—ฉ๐—ผ๐—น ๐—Ÿ๐—ถ๐—ฒ๐—ณ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐˜€ ๐—น๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜?

Die kijkcijferhit is niet alleen erg vermakelijk. De spiegel die het programma ons voorhoudt is ook leerzaam. In hun verwoede pogingen de ander aan de liefdeshaak te slaan, vergeet het gros van de deelnemers dat het er niet om gaat hoe interessant jij bent. Wat vooral telt is de oprechte interesse in de ander. Maar echt aandacht hebben voor een ander is best lastig als je jezelf boeiend vindt. Ik spreek uit ervaring :wink:.

Zoals ik in mโ€™n nieuwste boek โ€˜๐™Ž๐™ช๐™ฅ๐™š๐™ง๐™›๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ๐™š ๐™ ๐™ก๐™–๐™ฃ๐™ฉ๐™š๐™ฃ โ€ฆโ€ฆ ๐™๐™ค๐™š ๐™ ๐™ค๐™ข ๐™Ÿ๐™š ๐™š๐™ง๐™–๐™–๐™ฃ?โ€™ uitleg, is dat in de omgang met klanten niet veel anders. Wil je van je klanten ambassadeurs maken dan helpt het om vaker oog te hebben voor โ€˜hun fotoโ€™sโ€™. Goed om daar zo af en toe weer eens bij stil te staan. In deze video leg ik uit wat ik daarmee bedoel.

9 likes

Tragisch

4 likes

Wat is โ€˜hun fotoโ€™sโ€™ ook, zo cryptisch :roll_eyes:

3 likes

Als je je op deze manier aan b&b mensen kan relateren heb je echt een probleem.

7 likes

Waarom hebben sheet masks nooit de juiste vorm :sob::sob: koop eens per jaar zoโ€™n ding en er is altijd iets mis mee. Waarom mag mijn neus geen hyaluronzuur- en collageenboost???

28 likes

Aan de nattehondengeur in de trein, zie nu al op tegen de herfst :sob:

sfeerimpressie

12 likes